Forever Skies - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Forever Skies - poradnik do gry

Forever Skies - poradnik do gry

We're doomed Forever Skies poradnik to porady na start, do eksploracji, pierwszych minut gry. Opisujemy wszystkie mechaniki, wirusy i leczenie, przetwarzanie i pozyskiwanie żywności, budowę statku, sterowanie, wymagania sprzętowe.

Ostatnia aktualizacja: 17 listopada 2022

Poradnik do Forever Skies ma na celu przedstawić graczowi niebezpieczny świat pyłu, w jakim toczy się zabawa w niniejszej pozycji. Dowiecie się, jakie kroki przedsięwziąć na początku gry, jak zadbać o zaspokojenie podstawowych potrzeb oraz rozbudowywać statek powietrzny i odkrywać wirusy oraz leki na nie.

Poradnik napisany w oparciu o wersję demo na dzień 17.11.2022r.

Forever Skies: Zawartość poradnika

W tym poradniku skupiamy się na opisie mechaniki rozgrywki. Dowiecie się więc, jak zaspokoić podstawowe potrzeby, czyli pozyskiwać i przetwarzać żywność. Poznacie także niebezpieczeństwa jakie czyhają na Was w świecie gry, w szczególności wirusy i sposoby ich uleczania.

Poradnik zawiera również liczne porady, które pomogą Wam zaoszczędzić czas i zasoby. Dowiecie się więcej na temat budowy i rozbudowy Waszego statku, oraz pozyskiwania surowców i schematów.

Forever Skies: Szybkie porady na start

  1. Korzystajcie z tempomatu - w trakcie lotu możecie ustawić tempomat (zablokować prędkość) i opuścić ster, by poruszać się po statku i na jego zewnętrznej części (np. by doładować paliwo).
  2. Nie obawiajcie się braku paliwa - jeśli go Wam braknie, statek zatrzyma się w powietrzu nie spadając na ziemię, a paliwo możecie wytworzyć na statku.
  3. Eksplorujcie, by zdobyć nowe schematy - pozyskujecie je poprzez odnajdywanie nośników pamięci, głównie wewnątrz szafek i na meblach w przeszukiwanych lokacjach. Skanowanie pozwala Wam dodać informacje na temat przedmiotu do bazy danych.
  4. Nie marnujcie żywności - każde zepsute jedzenie można ugotować jeszcze raz, by przywrócić mu świeżość, kosztem jakości. Jedzenie w pojemnikach się nie psuje.
  5. Zbudujcie i korzystajcie z łóżka - korzystając z łóżka możecie przewinąć czas oraz odzyskać energię. Ponadto zmieniając porę dnia możecie wykorzystać inne benefity: np. w nocy nie groźna Wam fotofobia.

Więcej porad na stronie Porady na start.

Forever Skies: Podstawy

Te strony poradnika opisują najważniejsze elementy gry i mechaniki.

  1. Pierwsze kroki - czyli co należy zrobić od razu po uruchomieniu gry, by swobodnie przejść do trybu otwartego świata.
  2. Zdobywanie i gotowanie pożywienia - zaspokajanie podstawowych potrzeb głodu i pragnienia, oraz przepisy i sposoby przetwarzania pokarmu.
  3. Wirusy - informacje o typach zachorowań, sposoby zapobiegania i leczenia.

Forever Skies: Wymagania sprzętowe

W momencie tworzenia poradnika nie zostały jeszcze podane wymagania dla gry. Jeśli tylko się pojawią, od razu je uzupełnimy.

W przygotowaniu Forever Skies - poradnik do gry

Poradnik do gry Forever Skies jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Forever Skies.