Lost Judgment: Chapter 12 To Nourish a Viper - solucja, opis przejścia Lost Judgment poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika Lost Judgment znajdziecie opis przejścia Chapter 12 – To Nourish a Viper.
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021
Niniejsza strona poradnika do Lost Judgment przedstawia opis przejścia Chapter 12: To Nourish a Viper. Dzięki naszym wskazówkom dowiecie się jak dostać się do Tatami Room oraz poznacie kod do sejfu oraz drzwi. Podpowiadamy również jak z łatwością wygrać walkę na statku z członkami RK.
Tatami Room
Odprowadźcie Saori do Genda Law Office, a następnie udajcie się do swojego biura i odpocznijcie na kanapie. Po przebudzeni idźcie do salonu gier Charles, potem do baru Earth Angel.
Gdy dotrzecie do budynku, w którym znajduje się Tatami Room, czeka Was walka z członkami RK.
Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników podążajcie za wyznacznikiem na mapie do następnego pomieszczenia. Zbadajcie włącznik światła oraz drzwi z zamkiem na PIN.
Wróćcie na korytarz i udajcie się do sąsiedniego pokoju. Mężczyzna leżący obok kartonów zdradzi Wam 2 kody. Kod 8010 służy do otwarcia sejfu, w którym znajdziecie księgę umiejętności To Crush a Dragon.
Następnie wróćcie do poprzedniego pokoju i użyjcie kodu 0508, aby otworzyć drzwi.
Droga na dach
Po wyjściu przez okno użyjcie rur, aby przejść w prawo, a następnie zeskoczcie w dół. Użyjcie następnych rur i wskoczcie na samą górę. Przesuwajcie się w lewo, aż dotrzecie do okna.
Drzwi w pomieszczeniu okażą się zamknięte. Wyjdźcie z powrotem przez okno i użyjcie rury po lewej stronie, aby przejść w prawo.
Zeskoczcie w dół i przejdźcie w prawo, zawieszając się na rurze od wentylacji. Przeczołgajcie się przez mały otwór i biorąc duży rozbieg zeskoczcie po rurze na sam dół.
Przejdźcie po desce w prawo i wskoczcie na rurę. Podążajcie w prawo, aż dotrzecie na dach.
Gdy dotrzecie na górę, zaatakuje Was 2 członków RK. Po wygranej walce podejdźcie i przyjrzyjcie się linie leżącej przy krawędzi dachu.
Gdy Wasi Towarzysze wejdą na górę, przejdźcie przez małą barierkę na następną część dachu.
Stealth mode
Uważając na mężczyzn z latarkami przejdźcie powoli na południową część dachu do punktu kontrolnego. Rzućcie monetę, aby odwrócić uwagę mężczyzny w niebieskiej kurtce. Gdy będzie pochylał się nad monetą podejdźcie do niego i wciśnijcie trójkąt/Y.
Idźcie wzdłuż wschodniej cześć dachu i usuńcie następnego członka RK. Podejdźcie do punktu kontrolnego, następnie przeskoczcie na pobliski dach. Pozbądźcie się mężczyzny w niebieskiej kurtce moro.
Następny punkt kontrolny znajdziecie na północno-wschodniej części dachu. Usuńcie mężczyznę stojącego przy drzwiach.
Zejdźcie po schodach na 5 piętro i wejdźcie przez drzwi. Przed wejściem do Tatami Room podejdźcie do lampy i zapiszcie grę.
Po wejściu do pomieszczenia rozpocznie się walka z członkami RK. Uważajcie na wrogów wyposażonych w broń oraz na głównego przeciwnika - Miyamoto, który będzie miał 2 paski życia.
Po wygranej walce wróćcie do swojego biura i odpocznijcie na kanapie.
Walka na statku
Po przebudzeniu użyjcie taksówki, aby dojechać do Isezaki Ijincho i udajcie się do biura Yokohama 99.
Gdy dotrzecie na miejsce, będziecie musieli poczekać na telefon. Wyjdźcie z biura i zróbcie dowolne zadanie poboczne lub odczekajcie chwilę.
Gdy zadzwoni Kuwana idźcie do siedziby Liumang. Po rozmowie udajcie się za Tesso do małego pomieszczenia. Przebierzcie się w dowolny strój i skorzystajcie z podziemnego przejścia.
Po wyjściu ze ścieków idźcie w stronę mieszkania Yoko Sawy.
Na statku wraz z Kuwaną, będziecie musieli pokonać kilkunastu członków RK. Każdy z nich będzie wyposażony w kije baseballowe. Najsilniejszy przeciwnik o imieniu Shimazaki ma aż 4 paski życia.
Pokonajcie najpierw zwykłych wrogów, a następnie zajmijcie się głównym przeciwnikiem.
Shimazaki w pewnym momencie wyciągnie pistolet. Przygotujcie się na wystrzał, aby w dobrym momencie zrobić unik, po czym natychmiast przejdźcie do ataku, lub poczekajcie aż Shimazaki będzie przeładowywał broń.