Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Salammbo - poradnik do gry

Salammbo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Solucja cz.10 | Salammbo poradnik Salammbo

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Trafiłem do ogrodów. Jak tam dalej było... "A dwugłowy ptak, samiec, tkwi uwięziony w pułapce". Samiec. Przy lewym wejściu do ogrodu zauważyłem żerdź dla ptaków. Może księżniczka pomoże mi z tym dwugłowym ptakiem. Przyleciał! Ale jak próbowałem go złapać w klatkę to zwiał. Nic to, posmarowałem gałąź klejem i przywołałem go ponownie przy pomocy księżniczki. I już dwugłowy ptak uwięziony w pułapce.

1 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
2 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
3 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
Blisko śpiącego potwora rosną trzy zsyłające sen kwiaty - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry

"Blisko śpiącego potwora rosną trzy zsyłające sen kwiaty. Trzeba je zetrzeć, zebrać i wrzucić w ogień." Faktycznie znalazłem trzy kwiaty koło gromady śpiących zwierząt. Wróciłem do wejścia do ogrodu, bo tam widziałem naczynie do ucierania. Przy okazji wziąłem ze skrzyni maseczkę i tłuczek. Kwiaty włożyłem do miski i rozdrobniłem tłuczkiem. Proszek oczywiście zabrałem ze sobą.

4 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
5 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
6 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
7 - Solucja cz.10 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry