Outriders - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Outriders - poradnik do gry

Outriders - poradnik do gry

In a galaxy far, far away Outriders poradnik, solucja to opis przejścia, najlepsze porady do takich mechanik gry jak eksploracja i walka. Opisujemy wszystkie klasy postaci, umiejętności, poziomy, efekty statusu i atrybuty przedmiotów. Osiągnięcia, wymagania sprzętowe i sterowanie.

Poniższy poradnik do Outriders zawiera kompletny zbiór informacji o najnowszej grze studia People Can Fly. Solucja pozwoli Wam na przejście całego wątku głównego wraz z misjami pobocznymi, a także poznacie podstawowe mechaniki rozgrywki.

Pierwsza część poradnika to przewodnik po grze oraz rozdział FAQ. Dowiecie się o podstawach sterowania, klasach postaci i umiejętnościach. W poradniku znajdziecie również informacje o poziomie świata, efektach statusu, atrybutach przedmiotów.

Druga część poradnika to solucja, gdzie znajdziecie opisy przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych wraz ze zdjęciami ułatwiającymi zorientowanie się w grze.

Outriders: Szybkie porady na start

Poniżej znajdziecie kilka najważniejszych podpowiedzi dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z kampanią w grze Outriders:

  1. Korzystajcie z osłon, daj sobie trochę czasu - przeciwnicy zawsze mają przewagę liczebną. Jeśli nie ma żadnego limitu czasowego, dajcie sobie chwilę, żeby posiedzieć pod osłoną. Często nie da się iść cały czas do przodu,
  2. Jeśli chcecie poznać lepiej świat gry - zwiedzajcie lokacje. W świecie gry są poukrywane dzienniki, opowiadające więcej o świecie gry,
  3. Dostosujcie broń do Waszych klas i stylów gry. To dość ważne, żeby dobrać broń odpowiednią dla Waszych klas - np. jako Trickster będziecie woleli posiadać bronie na krótki dystans, ze względu na leczenie się tej klasy na bliski dystans.
  4. Grajcie z innymi. Zdolności różnych klas potrafią w ciekawy sposób się łączyć, więc warto grać z innymi,
  5. Nie pomijajcie misji pobocznych. Oprócz nagród w postaci sprzętu, możecie sobie dzięki tym misjom odblokować nowych handlarzy. Powtarzanie misji pobocznych również ma sens, zawsze oferują inne nagrody za przejście,
  6. Unikajcie granatów - przeciwnicy lubią rzucać bardzo często i w masowych ilościach, nawet po śmierci,
  7. Nie bójcie się rozdawania punktów w drzewku umiejętności. Punkty można zresetować i rozdać od nowa, więc możesz sobie eksperymentować.
  8. Zapamiętajcie w jaki sposób przywracacie sobie punkty życia. Większość klas postaci, oprócz Technomanty, muszą się zbliżyć do wrogów, żeby zregenerować sobie życie,
  9. Rozglądajcie się. Często na misjach możesz znaleźć miejsca, w których jest ruda żelaza, potrzebna do craftingu.

Po więcej podpowiedzi i informacji zajrzyjcie do osobnego rozdziału Porady na start.

Outriders: Wszystkie misje główne

W Outriders dostaniecie na początek 8 misji wraz z misjami pobocznymi. Pierwsze dwie misje to prolog. Ostatnie zadanie - Ponowne spotkanie - jest trochę wymagające, ponieważ staniecie do walki z ludźmi o podobnych umiejętnościach, co Wasze.

  1. Przybycie (Arrival)
  2. Nawałnica (Tempest)
  3. Rzeź (Carnage)
  4. Ponowne spotkanie (Reunion)

Outriders: Wszystkie misje poboczne

W Outriders opłaca się robić misje poboczne nie tylko ze względu na nagrody w postaci nowego ekwipunku, ale także dla odblokowania nowych handlarzy. Warto wspomnieć, że misje poboczne można wykonywać wiele razy (za każdym razem dostaniesz inne nagrody).

  1. Zły Dzień (A Bad Day)
  2. Zemsta (Payback)
  3. Terra Infirma
  4. Historyczka - Wieczność (Historian - Everlasting)

Outriders: Osiągnięcia

W Outriders do zdobycia są 43 osiągnięcia. Część wyzwań dotyczy przejścia kampanii, zabicia wrogów w konkretny sposób, zabicia konkretnej ilości wrogów, znalezienia lub wytworzenia konkretnych przedmiotów. Są też osiągnięcia zarezerwowane tylko dla danej klasy postaci.

Outriders: Wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64 Bit,
  2. Procesor: Intel I5-3470 / AMD FX-8350,
  3. Pamięć RAM: 8GB,
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 750ti / AMD Radeon R9 270x,
  5. Miejsce na dysku twardym: 70 GB,
  6. Wymagane połączanie z internetem.

Powyższe wymagania pozwalają na uruchomienie gry i granie na niskich detalach. Wymagania dla innych ustawień graficznych znajdziesz na osobnej stronie Wymagania sprzętowe.

Outriders: Spolszczenie - polska wersja językowa

Outriders oferuje możliwość zmiany języka tekstu jak i dialogów (osobno). Ustawienia możecie zmienić w opcjach gry -> rozgrywka. Więcej na temat wersji językowej znajdziecie na stronie Polska wersja językowa.

Outriders: Sterowanie na PC

Poniżej znajdziecie podstawowe sterowanie na PC w Outriders:

Poruszanie się - Outriders - poradnik do gry

Poruszanie się

Przyleganie do osłony - Outriders - poradnik do gry

Przyleganie do osłony

Odskok / Wspinaczka - Outriders - poradnik do gry

Odskok / Wspinaczka

Sprint / Skupienie - Outriders - poradnik do gry

Sprint / Skupienie

Strzelanie - Outriders - poradnik do gry

Strzelanie

Celowanie - Outriders - poradnik do gry

Celowanie

Przeładowanie - Outriders - poradnik do gry

Przeładowanie

1 - Outriders - poradnik do gry2 - Outriders - poradnik do gryUżycie umiejętności - Outriders - poradnik do gry

Użycie umiejętności

Interakcja - Outriders - poradnik do gry

Interakcja

Zmiana broni - Outriders - poradnik do gry

Zmiana broni

Uderzenie wręcz - Outriders - poradnik do gry

Uderzenie wręcz

Szczegółową klawiszologię znajdziecie na osobnej stronie Sterowanie PC.

Informacje o Outriders - poradnik do gry

Autorzy : Arkadiusz Chruścik Jackowski, Łukasz Qwert Telesiński

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 16 marca 2021, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 8 kwietnia 2021, odwiedź Opis przejścia