Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Call of Duty Warzone - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać CoD Warzone poradnik, porady

W grze Call of Duty Warzone Gracze mogą korzystać z olbrzymiej ilości broni i dodatkowego taktycznego wyposażenia. Każdą broń można oczywiście dostosować w custom loadouts i w takiej wersji wykupić ją w grze poprzez zrzut wyposażenia jednak zanim do tego dojdzie, trzeba korzystać z broni znalezionych na mapie Verdansk. Niektóre bronie są lepsze od innych, a z niektórych warto korzystać tylko w określonych sytuacjach. Z niniejszego rozdziału Gracz dowie się, jakie są najlepsze bronie w Call of Duty Warzone i z których warto korzystać.

Call of Duty Warzone ranking broni (Tier List)

Na mapie Verdansk w grze Call of Duty Warzone możesz znaleźć bronie w różnej konfiguracji - Zwykłe (białe), Pospolite (Zielone), Rzadkie (Zielone), Epickie (Fioletowe) lub Legendarne (Pomarańczowe). Zwykła broń nie będzie posiadała żadnych modyfikacji, a Legendarna będzie miała ich aż 5. Warto wiedzieć, które bronie są najlepsze, dlatego przygotowaliśmy specjalną listę broni dostępnych w grze Call of Duty Warzone, którą podzieliliśmy na Tiery - przy czym S to najlepsza klasa broni, a D najgorsza. W trakcie oceniania broni wzięto pod uwagę ich przydatność na polu walki oraz konfiguracje w których występują na mapie Verdansk. Wzięto także pod uwagę statystyki broni, jak np. wyrządzane obrażenia, szybkostrzelność, łatwość w kontrolowaniu rozrzutu pocisków czy pojemność magazynka.

Gdzie szukać broni z najlepszymi modyfikacjami?

Bronie na mapie Verdansk można znaleźć dosłownie wszędzie - na ziemi, w lesie, na dachach budynków, wewnątrz domów, szop czy sklepów. Niektóre z nich leżą luzem, a inne schowano wewnątrz skrzyń, które wydają charakterystyczny brzęczący dźwięk, aby łatwiej było je zlokalizować.

W grze Call of Duty Warzone istnieją specjalne skrzynki, które są niezwykle rzadko spotykane - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

W grze Call of Duty Warzone istnieją specjalne skrzynki, które są niezwykle rzadko spotykane. Od zwykłych skrzyń różnią się kolorem - są pomarańczowe. Wewnątrz nich znajdziesz zazwyczaj dwie bronie (Legendarne lub Epickie) z 4 lub 5 modyfikacjami. Dodatkowo możesz trafić maskę gazową lub inny użyteczny sprzęt taktyczny.

Słowniczek

W niniejszym rozdziale Gracz może spotkać różne określenia lub skróty, które mogą być nieco skomplikowane - zwłaszcza dla początkujących Graczy. Z tego względu przygotowaliśmy słowniczek, który ułatwi odczytanie statystyk broni.

  1. RPM (Rounds Per Minute) - Określa szybkostrzelność broni, czyli ilość pocisków, którą jest w stanie wystrzelić w ciągu jednej minuty. Im wyższa wartość tego współczynnika tym lepiej, ponieważ przekłada się to na ogólną ilość obrażeń.
  2. DPS (Damage Per Second) - Określa ilość obrażeń wyrządzanych przez broń w trakcie jednej sekundy.
  3. ADS (Aim Down Sight) - Czas, w którym po użyciu przycisku celowania (przybliżenia) postać przyciąga broń do twarzy i pozwala Graczowi na korzystanie z dodatkowego celownika. Im mniejsza wartość tego współczynnika tym lepiej.

Bronie Call of Duty - klasa S (S Tier)

Bronie klasy S to najlepsze bronie, jakie można spotkać na otwartej mapie Verdansk w grze Call of Duty Warzone. W klasie S znalazły się bronie wszechstronne, które spisują się doskonale w praktycznie każdej możliwej sytuacji i dysponują najlepszymi modyfikacjami. Do takich broni można zaliczyć M4A1, FAL, MP7 i MP5.

M4A1

M4A1 to chyba jeden z najpopularniejszych i najlepszych karabinów szturmowych, które możesz znaleźć w grze Call of Duty Warzone. Pomimo tego, że M4A1 występuje najczęściej w custom loadouts, na mapie Verdansk także możesz znaleźć Epicką i Legendarną wersję tej broni.

M4A1 to niezwykle dobrze wyważona broń, która wyrządza bardzo duże obrażenia i łatwo nad nią zapanować - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

M4A1 to niezwykle dobrze wyważona broń, która wyrządza bardzo duże obrażenia i łatwo nad nią zapanować. Z karabinu szturmowego M4A1 możesz korzystać w każdej sytuacji - w trakcie szturmu na pozycję wroga, w walce w ciasnym pomieszczeniu, a także na dalsze dystanse. Statystyki i średnie obrażenia M4A1 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 48 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 28 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 28 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 28 obrażeń;
  5. RPM - 800;
  6. ADS - 250;
  7. Pojemność magazynka - 30 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.4 sekundy.

FAL

FAL to kolejny przedstawiciel karabinów szturmowych w grze Call of Duty Warzone. FAL to niezwykle wszechstronna broń, którą można wykorzystać w praktycznie każdej sytuacji - nawet w walce przeciwko snajperom. Na mapie Verdansk znajdziesz dwa warianty tej broni - Epicki i Legendarny.

FAL to niezwykle dobrze wypośrodkowana broń - wyrządza bardzo wysokie obrażenia, posiada zadowalającą szybkostrzelność i łatwo nad nią zapanować - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

FAL to niezwykle dobrze wypośrodkowana broń - wyrządza bardzo wysokie obrażenia, posiada zadowalającą szybkostrzelność i łatwo nad nią zapanować. Do minusów można zaliczyć pojemność magazynka. Statystyki i średnie obrażenia FAL od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 72 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 54 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 45 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 45 obrażeń;
  5. RPM - 470;
  6. ADS - 284;
  7. Pojemność magazynka - 20 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 2 sekundy.

MP7

MP7 to bez wątpienia jedna z najlepszych broni, które można znaleźć na mapie Verdansk w grze Call of Duty Warzone. MP7 występuje w kilku wariantach - Zwykłym i Rzadkim, a najlepsze z nich to prawdziwe maszyny do zabijania, szczególnie w początkowej fazie rozgrywki, gdy przeciwnicy nie dysponują pancerzem.

MP7 cechuje niezwykle wysoka szybkostrzelność, a także zadziwiająco dobra celność ze względu na łatwy do kontrolowania rozrzut pocisków - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MP7 cechuje niezwykle wysoka szybkostrzelność, a także zadziwiająco dobra celność ze względu na łatwy do kontrolowania rozrzut pocisków. Co więcej, MP7 wyrządza ogromne obrażenia. Bez wątpienia jedna z najczęściej używanych broni w grze CoD Warzone. Statystyki i średnie obrażenia MP7 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 40 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 25 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 25 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 22 obrażeń;
  5. RPM - 950;
  6. ADS - 200ms;
  7. Pojemność magazynka - 40 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.5 sekundy.

MP5

MP5 to najprawdopodobniej najlepsza broń typu SMG dostępna w grze Call of Duty Warzone. MP5 to także jedna z najlepszych broni dla początkujących Graczy. Na mapie Verdansk znajdziesz Epickie lub Legendarne warianty tego SMG, a każda z nich jest prawdziwą maszyną do wyrządzania obrażeń.

MP5 łączy w sobie bardzo dużą szybkostrzelność, solidne obrażenia i łatwość w kontrolowaniu odrzutu - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MP5 łączy w sobie bardzo dużą szybkostrzelność, solidne obrażenia i łatwość w kontrolowaniu odrzutu. Jeśli wybierzesz inną broń główną, np. karabin snajperski lub karabin szturmowy, MP5 świetnie sprawdzi się w roli broni pomocniczej. Statystyki i średnie obrażenia MP5 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 49 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 34 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 34 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 30 obrażeń;
  5. RPM - 800;
  6. ADS - 200;
  7. Pojemność magazynka - 30 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.7 sekundy.

Bronie Call of Duty - klasa A (A Tier)

Do klasy A przyporządkowano bronie, które wciąż mogą uchodzić za jedne z najlepszych dostępnych w grze Call of Duty Warzone jednak nie są na tyle dobre, aby znaleźć się w klasie S. Wśród wymienionych w klasie A broni znalazły się: R-9 0, Dragunov, Kar98k i AK-47.

R-9 0

R9-0 to najprawdopodobniej najlepsza strzelba dostępna w grze Call of Duty Warzone. R9-0 cechuje się bardzo dużą szybkostrzelnością, świetną celnością i dobrymi obrażeniami. Najlepiej spisuje się w bliskim kontakcie i w ciasnych pomieszczeniach. Na mapie Verdansk możesz znaleźć Epickie i Legendarne warianty tej broni.

R9-0 to w pełni zautomatyzowany shotgun dzięki czemu nie musisz przeładowywać broni po każdym strzale - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

R9-0 to w pełni zautomatyzowany shotgun dzięki czemu nie musisz przeładowywać broni po każdym strzale. Za pomocą R9-0 możesz jednym strzałem zabić nieopancerzonego przeciwnika. Po ostatnim patchu będziesz potrzebował 2 celnych trafień przy strzale w korpus, jeśli przeciwnik dysponuje dodatkowym pancerzem. Bezpośredni strzał w głowę jest zazwyczaj śmiertelny. Statystyki i średnie obrażenia R9-0 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 208 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 204 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 204 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 204 obrażeń;
  5. RPM - 280;
  6. ADS - 290;
  7. Pojemność magazynka - 14 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 9 sekund.

Dragunov

Dragunov to jedna z najłatwiejszych do opanowania broni snajperskich dostępnych w grze CoD Warzone przez co polecana jest szczególnie dla poczatkujących Graczy. Na mapie Verdansk możesz znaleźć dwa warianty tej broni - Epicki i Legendarny. Każdy z tych dwóch wariantów wyposażony jest w niezwykle dobry celownik, który ułatwi korzystanie z broni.

Dragunov pozwoli na wyeliminowanie celu jednym celnym strzałem pod warunkiem, że trafia się w głowę - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Dragunov pozwoli na wyeliminowanie celu jednym celnym strzałem pod warunkiem, że trafia się w głowę. Co ciekawe, Dragunov posiada 15 naboi w magazynku i nie trzeba tej broni przeładowywać po każdym oddanym strzale. Statystyki i średnie obrażenia Dragunov od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 140 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 136 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 70 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 63 obrażeń;
  5. RPM - 155;
  6. ADS - 257;
  7. Pojemność magazynka - 15 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 4 sekundy.

Kar98k

Kar98k to klasyczna broń snajperska. Pomimo tego, że to jedna z najlepszych broni snajperskich, które można znaleźć na mapie Verdansk, Kar98k nie ustrzegł się pewnych wad. W grze Call of Duty, Kar98k występuje w dwóch wariantach - Epickim i Legendarnym.

Bezpośredni strzał w głowę przy użyciu Kar98k jest śmiertelny - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Bezpośredni strzał w głowę przy użyciu Kar98k jest śmiertelny. Niestety, strzelając z bardzo dalekiej odległości możesz odczuć, że pociski po prostu nie dolatują do celu. Z tego względu musisz celować znacznie powyżej celu, aby mieć szanse na bezpośrednie trafienie. Statystyki i średnie obrażenia Kar98k od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 172 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 154 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 86 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 86 obrażeń;
  5. RPM - 36;
  6. ADS - 370;
  7. Pojemność magazynka - 5 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 2 sekundy.

AK-47

AK-47 to bez wątpienia niezwykle dobra broń, ale trudna w opanowaniu przez co nie jest polecana dla początkujących Graczy. Na mapie Verdansk występuję tylko w najlepszych możliwych wariantach - Epickim i Legendarnym. Dzięki temu każdy wariant AK-47 posiada dodatkowy celownik, który ułatwia korzystanie z broni.

AK-47 cechuje wysoka śmiercionośność - obrażenia wyrządzane przez tę broń są horrendalnie wysokie - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

AK-47 cechuje wysoka śmiercionośność - obrażenia wyrządzane przez tę broń są horrendalnie wysokie. Niestety, trudny do przewidzenia i opanowania rozrzut pocisków AK-47 sprawia, że z tej broni można korzystać jedynie na bliskim i średnim dystansie. Statystyki i średnie obrażenia AK-47 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 56 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 42 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 35 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 35 obrażeń;
  5. RPM - 560;
  6. ADS - 300;
  7. Pojemność magazynka - 30 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.5 sekundy.

Bronie Call of Duty - klasa B (B Tier)

W klasie B można znaleźć średniej klasy bronie, które zazwyczaj dobrze spisują się we wczesnej fazie rozgrywki, ale nie wyróżniają się niczym szczególnym. W tej kategorii znalazły się także bronie, które można często znaleźć na mapie Verdansk: PP Bizon, P90, AUG, PKM, FN Scar 17, M13 oraz FR 5.56.

PP Bizon

PP Bizon należy do rodziny SMG, ale nie jest zbyt popularną bronią w Call of Duty Warzone. Na mapie Verdansk możesz znaleźć lepsze warianty tej broni z dodatkowymi modyfikacjami, ale nie dostaniesz niczego, co zachwyciłoby pod względem statystyk. Mimo wszystko, na starcie rozgrywki PP Bizon może być przydatną bronią.

W porównaniu do innych topowych broni SMG, szybkostrzelność Bizona niestety nie jest zadowalająca przez co często przegrasz pojedynek z Graczem korzystającym z np - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

W porównaniu do innych topowych broni SMG, szybkostrzelność Bizona niestety nie jest zadowalająca przez co często przegrasz pojedynek z Graczem korzystającym z np. AUG, MP7 lub MP5. Na plus można na pewno zaliczyć obrażenia wyrządzane przez tę broń i pojemność magazynka. Statystyki i średnie obrażenia PP Bizon od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 55 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 34 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 34 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 30 obrażeń;
  5. RPM - 650;
  6. ADS - 234ms;
  7. Pojemność magazynka - 64 naboje;
  8. Czas przeładowania - około 1.7 sekundy.

P90

P90 to niezwykle wywarzona broń z rodziny SMG. Nie posiada może najlepszych statystyk pod względem wyrządzanych obrażeń i szybkostrzelności, ale na początku rozgrywki spisuje się wyśmienicie. Co ciekawe, na mapie Verdansk możesz znaleźć tylko Rzadki wariant broni P90 z dodatkowym celownikiem i kolbą zwiększającą jej celność.

P90 charakteryzuje się najmniejszymi obrażeniami od jednego pocisku, ale za to łatwo kontrolować jego odrzut i posiadają jedną z najlepszych szybkostrzelności ze wszystkich SMG - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

P90 charakteryzuje się najmniejszymi obrażeniami od jednego pocisku, ale za to łatwo kontrolować jego odrzut i posiadają jedną z najlepszych szybkostrzelności ze wszystkich SMG. Statystyki i średnie obrażenia P90 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 40 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 25 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 25 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 20 obrażeń;
  5. RPM - 900;
  6. ADS - 200ms;
  7. Pojemność magazynka - 50 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 2 sekundy.

AUG

AUG to kolejny przedstawiciel SMG, który na pewno wygrywa bezpośrednie starcie z innymi przedstawicielami tej kategorii, jak P90 i PP Bizon. We wczesnym etapie rozgrywki AUG jest niezwykle dobrą bronią, ale także w środkowej fazie rozgrywki może być przydatny. Na mapie Verdansk możesz znaleźć dwa warianty tej broni - Epicki i Legendarny.

AUG cechuje wysoka szybkostrzelność, bardzo duże obrażenia oraz dobra celność - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

AUG cechuje wysoka szybkostrzelność, bardzo duże obrażenia oraz dobra celność. AUG świetnie sprawdza się w walce na bliskim i średnim dystansie. Statystyki i średnie obrażenia AUG od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 55 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 34 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 34 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 30 obrażeń;
  5. RPM - 750;
  6. ADS - 250ms;
  7. Pojemność magazynka - 25 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.5 sekundy.

PKM

PKM to zdecydowanie najlepszy lekki karabin maszynowy dostępny w grze Call of Duty Warzone. Na mapie Verdansk możesz natknąć się na wiele wersji tej broni, z Epicką i Legendarną włącznie. Z dodatkowymi modyfikacjami, PKM staje się zabójczą bronią, za pomocą której możesz walczyć z całą drużyną na raz bez konieczności puszczania spustu broni lub przeładowywania.

PKM posiada bardzo dużą bazową pojemność magazynka, dobrą szybkostrzelność oraz celność - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

PKM posiada bardzo dużą bazową pojemność magazynka, dobrą szybkostrzelność oraz celność. Na minus można zaliczyć niezwykle długi czas przeładowania. Jeśli wystrzelasz cały magazynek musisz znaleźć bezpieczne miejsce na przeładowanie lub zmienić broń na inną. Warto także zaznaczyć fakt, że korzystanie z lekkiej broni maszynowej spowalnia ruch Operatora. Statystyki i średnie obrażenia PKM od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 46 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 34 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 31 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 31 obrażeń;
  5. RPM - 750;
  6. ADS - 434ms;
  7. Pojemność magazynka - 100 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 7 sekund.

FN Scar 17

FN Scar 17 to jedna z najczęściej występujących broni na mapie Verdansk. Scar zalicza się do karabinów szturmowych i nadaje się fantastycznie jako broń główna na wczesnym etapie rozgrywki - szczególnie na bliskim i średnim dystansie. Możesz znaleźć kilka wariantów tej broni - nawet z dodatkowym celownikiem.

FN Scar 17 wyrządza naprawdę spore obrażenia, a szybkość tej broni i łatwy do kontrolowania rozrzut pocisków to kolejne plusy - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

FN Scar 17 wyrządza naprawdę spore obrażenia, a szybkość tej broni i łatwy do kontrolowania rozrzut pocisków to kolejne plusy. Z minusów trzeba wymienić małą pojemność magazynka i fakt, że na dalekim dystansie Scar niestety traci na ilości wyrządzanych obrażeń. Statystyki i średnie obrażenia FN Scar 17 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 56 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 35 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 35 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 35 obrażeń;
  5. RPM - 570;
  6. ADS - 350ms;
  7. Pojemność magazynka - 20 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.4 sekundy.

M13

M13 to kolejny przedstawiciel karabinów szturmowych dostępnych w grze Call of Duty Warzone. To, co czyni M13 lepszą bronią od wcześniej opisywanego FN Scar 17 to bardzo duża szybkostrzelność i pojemność magazynka. M13 to zabójcza broń na wczesnym etapie rozgrywki, a na mapie Verdansk możesz znaleźć jej Pospolitą i Rzadką wersję.

Pomimo niezwykle wysokiej szybkostrzelności i pojemności magazynka, M13 niestety cechuje się najniższym współczynnikiem obrażeń ze wszystkich dostępnych karabinów szturmowych jednak w rękach dobrego Gracza, M13 może okazać się nawet lepsze od Scara - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Pomimo niezwykle wysokiej szybkostrzelności i pojemności magazynka, M13 niestety cechuje się najniższym współczynnikiem obrażeń ze wszystkich dostępnych karabinów szturmowych jednak w rękach dobrego Gracza, M13 może okazać się nawet lepsze od Scara. Statystyki i średnie obrażenia M13 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 36 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 24 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 24 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 24 obrażeń;
  5. RPM - 900;
  6. ADS - 230ms;
  7. Pojemność magazynka - 30 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.3 sekundy.

FR 5.56

FR 5.56 to ciekawa broń, ponieważ dysponuje dwoma trybami strzelania - burst i single fire. Niestety, korzystanie z tej broni jest dość trudne i nie każdemu pasuje możliwość wystrzeliwania tylko 3 pocisków w serii. Szczególnie mogą na tym ucierpieć początkujący Gracze, którzy nie mają jeszcze wyrobionego nawyku celowania w głowę. FR 5.56 to niezwykle rzadko spotykana broń na mapie Verdansk i cechuje się największym współczynnikiem obrażeń od jednego pocisku ze wszystkich karabinów szturmowych dostępnych w grze Call of Duty Warzone. Minusem jest niska szybkostrzelność co jest poniekąd związane z trybem strzelania. Statystyki i średnie obrażenia FR 5.56 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 64 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 40 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 40 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 40 obrażeń;
  5. RPM - 560;
  6. ADS - 317ms;
  7. Pojemność magazynka - 30 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.6 sekundy.

Bronie Call of Duty - klasa C (C Tier)

Klasa C to niska półka - nie znajdziesz tutaj żadnych wybitnych broni, które pozwolą Ci na wygranie meczu w Call of Duty Warzone. Wymienione bronie dobrze spisują się na początku rozgrywki jednak warto zamienić je na lepsze, gdy tylko będzie taka możliwość. Można tutaj wyróżnić: MG34, MK2 Carbine, Model 680, PILA oraz .357 Magnum.

MG34

MG34 to kolejny po PKM przedstawiciel rodziny lekkich karabinów maszynowych. MG34 to także jedna z najczęściej występujących broni na mapie Verdansk. Ciężko jednak trafić na MG34 z dodatkowymi modyfikacjami, ponieważ większość znalezionych broni zalicza się do kategorii Zwykłe lub Rzadkie. Mimo wszystko, MG34 to bardzo dobra broń na starcie rozgrywki.

MG34 idzie łeb w łeb z PKM, jeśli chodzi o wyrządzane obrażenia od jednego pocisku, ale wygrywa na polu szybkostrzelności przez co DPS ogólny tej broni jest większy - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MG34 idzie łeb w łeb z PKM, jeśli chodzi o wyrządzane obrażenia od jednego pocisku, ale wygrywa na polu szybkostrzelności przez co DPS ogólny tej broni jest większy. W odróżnieniu od PKM, MG34 posiada trudny do kontrolowania, często zupełnie losowy rozrzut pocisków przez co ciężko strzelać celnie długimi seriami. Nie zachwyca także pojemność magazynka - 50 naboi. Warto także zaznaczyć fakt, że korzystanie z lekkiej broni maszynowej spowalnia ruch Operatora. Statystyki i średnie obrażenia MG34 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 46 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 34 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 31 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 31 obrażeń;
  5. RPM - 860;
  6. ADS - 467ms;
  7. Pojemność magazynka - 50 naboi;
  8. Czas przeładowania - nieco ponad 7 sekund.

MK2 Carbine

MK2 Carbine to bardzo celna broń snajperska. Za pomocą tej broni możesz wyeliminować cel przy użyciu tylko jednego pocisku - przy założeniu, że trafisz w głowę przeciwnika lub w klatkę piersiową (tylko pod warunkiem, że nie posiada pancerza). Na mapie Verdansk możesz znaleźć kilka wersji tej broni i najlepiej spisują się te, które posiadają dodatkowy celownik optyczny.

Jak każda broń snajperska, MK2 Carbine nie nadaje się do walki w bliskim kontakcie, a na bardzo odległościach możesz mieć trudność z trafieniem w cel z powodu sporej paraboli opadania pocisków - niekiedy będziesz zmuszony celować sporo powyżej celu, aby pocisk do niego doleciał - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Jak każda broń snajperska, MK2 Carbine nie nadaje się do walki w bliskim kontakcie, a na bardzo odległościach możesz mieć trudność z trafieniem w cel z powodu sporej paraboli opadania pocisków - niekiedy będziesz zmuszony celować sporo powyżej celu, aby pocisk do niego doleciał. Co ciekawe, w odróżnieniu od niektórych broni snajperskich, MK2 Carbine nie cierpi z powodu zmniejszonych obrażeń na dalekich dystansach. Statystyki i średnie obrażenia MK2 Carbine od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 145 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 108 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 90 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 90 obrażeń;
  5. RPM - 90;
  6. ADS - 267ms;
  7. Pojemność magazynka - 6 naboi;
  8. Czas przeładowania - od około 1 sekundy do 3 sekund maksymalnego naładowania.

Model 680

Model 680 to jedna ze strzelb dostępnych w Call of Duty Warzone. Z bliskiej odległości potrafi wyrządzić spore obrażenia więc nadaje się idealnie do zlikwidowania nieopancerzonego przeciwnika - szczególnie na początku rozgrywki, zaraz po wylądowaniu. Niestety, przeładowanie Modelu 680 trwa wieczność. Na mapie Verdansk możesz znaleźć zwykły i rzadki model tej broni - z dodatkowymi celownikami, a także kolbami ułatwiającymi celowanie.

Model 680 to bardzo sytuacyjna broń na krótkie dystanse i w późniejszej fazie rozgrywki nie będzie zbyt pomocna - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Model 680 to bardzo sytuacyjna broń na krótkie dystanse i w późniejszej fazie rozgrywki nie będzie zbyt pomocna. Po ostatnim nerfie będziesz często potrzebował 2 bezpośrednich trafień w korpus, aby powalić opancerzonego przeciwnika. Celowanie w głowę nie zawsze daje zadowalające rezultaty, bo pociski wystrzelone z broni Model 680 lubią po prostu nie trafić w cel. Statystyki i średnie obrażenia 680 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 300 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 300 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 300 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 300 obrażeń;
  5. RPM - 70;
  6. ADS - 300ms;
  7. Pojemność magazynka - 8 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 7 sekund.

PILA

PILA to jedna z wyrzutni rakiet dostępnych w grze Call of Duty Warzone. Niezwykle ciężko ją znaleźć, ale spisuje się o wiele lepiej niż RPG-7. Co istotne, pociski wystrzelone z PILA są samobieżne więc lecą z większą prędkością i mają bardziej kontrolowany wybuch.

Za pomocą dodatkowego celownika będzie znacznie łatwiej trafić w poruszający się cel - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Za pomocą dodatkowego celownika będzie znacznie łatwiej trafić w poruszający się cel. Niestety, PILA to broń "fire and forget" ponieważ posiadasz tylko 1 nabój, a po jego wystrzeleniu broń staje się bezużyteczna i musisz wymienić ją na inną.

.357 Magnum

.357 to rewolwer o ogromnej sile rażenia, który wykorzystuje ciężką amunicję. Dzięki dużej możliwości penetracji pancerza, .357 wyrządza największe obrażenia ze wszystkich pistoletów dostępnych w grze Call of Duty Warzone. Co więcej, broń ta jest niezwykle celna. Niestety, .357 charakteryzuje się niską szybkostrzelnością, przez co każdy strzał musi zostać precyzyjnie wykonany. W przypadku .357 nie zachwyca również pojemność magazynka, przez co dysponujesz zaledwie 6 nabojami w komorze.

W grze Call of Duty Warzone możesz znaleźć - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

W grze Call of Duty Warzone możesz znaleźć .357 Magnum w wielu wariantach, jak Epicki lub Legendarny. Dzięki temu broń może dysponować dodatkowym celownikiem lub innymi gadżetami, które zwiększają jej możliwości. Statystyki i średnie obrażenia .357 Magnum od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 113 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 77 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 73 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 73 obrażeń;
  5. RPM - 117;
  6. ADS - 167ms;
  7. Pojemność magazynka - 6 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 3 sekundy.

Bronie Call of Duty - klasa D (D Tier)

Do klasy D trafiły najgorsze bronie dostępne w grze Call of Duty Warzone. Do tej kategorii zaliczają się ręczne pistolety, jak X16 i M19, a także Crossbow i wyrzutnia RPG-7. Opisane tutaj bronie przydają się tylko na początku rozgrywki lub w określonych sytuacjach.

Crossbow

Crossbow to prawdopodobnie najgorsza broń dostępna w grze Call of Duty Warzone. Strzela się z niej ciężko, pociski lecą relatywnie wolno i broń cierpi dodatkowo z powodu długiego czasu przeładowania bełtów.

Na plus Crossbow można zaliczyć jedynie brak wydawanych dźwięków przy zwalnianiu cięciwy oraz całkiem spore obrażenia - przy strzale w głowę - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Na plus Crossbow można zaliczyć jedynie brak wydawanych dźwięków przy zwalnianiu cięciwy oraz całkiem spore obrażenia - przy strzale w głowę. W starciu z opancerzonym przeciwnikiem i trafiając w korpus ma się zerowe szanse z każdym SMG lub karabinem szturmowym. Statystyki i średnie obrażenia Crossbow od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 300 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 120 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 101 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 90 obrażeń;
  5. RPM - 14;
  6. ADS - 100ms;
  7. Pojemność magazynka - 1 bełt;
  8. Czas przeładowania - około 3 sekundy.

X16 Pistol

X16 to podstawowy pistolet, który znajduje się na wyposażeniu każdego Operatora w grze Call of Duty Warzone. Wiadomo, że na starcie rozgrywki dysponuje się tylko słabą bronią, która ma umożliwić ewentualne wyeliminowanie nieopancerzonego celu.

Niestety, bardzo niska siła rażenia X16 zmusza Graczy do celowania w głowę - a i tak trzeba trafić co najmniej 2 razy - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Niestety, bardzo niska siła rażenia X16 zmusza Graczy do celowania w głowę - a i tak trzeba trafić co najmniej 2 razy. W starciu z opancerzonym przeciwnikiem po prostu nie ma się większych szans. Statystyki i średnie obrażenia X16 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 72 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 42 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 36 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 33 obrażeń;
  5. RPM - 280;
  6. ADS - 100ms;
  7. Pojemność magazynka - 13 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 1.7 sekundy.

M19

M19 to nieco lepsza wersja podstawowego pistoletu X16. Obrażenia wyrządzane przez tę broń są identyczne, ale za to M19 wygrywa na polu szybkostrzelności i pojemności magazynka, co w niektórych przypadkach może uratować Ci życie.

Walcząc z przeciwnikiem, który posiada X16 będziesz mógł wystrzelić aż 4 naboje więcej, a to oznacza wyrządzenie znacznie większej ilości obrażeń - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Walcząc z przeciwnikiem, który posiada X16 będziesz mógł wystrzelić aż 4 naboje więcej, a to oznacza wyrządzenie znacznie większej ilości obrażeń. Statystyki i średnie obrażenia M19 od jednego pocisku prezentują się następująco:

  1. Strzał w głowę - 72 obrażeń;
  2. Strzał w klatkę piersiową - 42 obrażeń;
  3. Strzał w brzuch - 36 obrażeń;
  4. Strzał w nogi - 33 obrażeń;
  5. RPM - 312;
  6. ADS - 100ms;
  7. Pojemność magazynka - 17 naboi;
  8. Czas przeładowania - około 2.15 sekundy.

RPG-7

RPG-7 to wyrzutnia rakiet, która przydaje się przede wszystkim do niszczenia wszelkiego rodzaju pojazdów. Oczywiście można nią także wycelować w przeciwnika i wyrządzić olbrzymie obrażenia przy bezpośrednim kontakcie. Niestety, pociski wystrzelone z RPG-7 mają nieco nieprzewidywalny rozmiar wybuchu, a trafienie w cel znajdujący się w dalszej odległości - tym bardziej pozostający w ruchu - jest trudnym zadaniem.

Na plus można oczywiście zaliczyć duże pole wybuchu powodowane przez rakietę wystrzeloną z wyrzutni RPG-7 - Warzone: Ranking broni | Klasy, gdzie szukać - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Na plus można oczywiście zaliczyć duże pole wybuchu powodowane przez rakietę wystrzeloną z wyrzutni RPG-7. Przydaje się w momencie, gdy np. chcesz wykurzyć całą drużynę z małego budynku lub wyeliminować przeciwników robiących zakupy w punkcie zakupowym.