Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Phantom Doctrine - poradnik do gry

Phantom Doctrine - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2018

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału VI kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Na początek poczekaj aż Omikron zakończy polowanie na Falę - Omikron zacznie prześwietlać większość agentów w Twoim zespole. Zakończy się to tym, że będziesz musiał jednego agenta zabić w MK Ultra, ponieważ będzie on sprzedawać informacje Beholderowi. Wykonaj egzekucję. Następnie znajdź Renegata gdzieś na terenie ZSSR i zaatakuj. Misja polega na zabraniu tajnych dokumentów - weź mocniejszy zespół, zabranie tych dokumentów spowoduje włączenie się alarmu. Zabierz te akta i zwijaj się stamtąd.

Po powrocie do bazy przeanalizuj zdobyte materiały na temat sowieckiego program kosmicznego Leonidas - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po powrocie do bazy przeanalizuj zdobyte materiały na temat sowieckiego program kosmicznego Leonidas. W międzyczasie wyślij 4 agentów na misję specjalną do Plesetsk w celu zebrania informacji i zwerbuj agenta Polyus, aby sprzedał Ci więcej informacji o tym programie.

Wraz z instalacją ulepszenia Almaz w Warsztacie zrobi Ci się misja na znalezienie sposobu na powstrzymanie planów renegata w kwestii radzieckiego programu kosmicznego. Zaatakuj stację w Moskwie. Aby dotrzeć do serwerowni, wyłącz najpierw lasery (screen konsoli).

W serwerowni jest jeden strażnik, którego łatwo obejść - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W serwerowni jest jeden strażnik, którego łatwo obejść. Dotrzyj do komputera i sprawdź go. Okaże się, że został wyczyszczony z kodów. Wróć do bazy.

W bazie odezwie się do Ciebie po raz kolejny agent Beholderu z misją zabicia Evelyn Pococke - zleć najpierw jej obserwację - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W bazie odezwie się do Ciebie po raz kolejny agent Beholderu z misją zabicia Evelyn Pococke - zleć najpierw jej obserwację.

Po tym wyślij jednego agenta na sprawdzenie budynku Beholderu, następnie zaatakuj biurowiec w Chicago (wyposaż się w tłumiki i granaty dymne/zaczepne) - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tym wyślij jednego agenta na sprawdzenie budynku Beholderu, następnie zaatakuj biurowiec w Chicago (wyposaż się w tłumiki i granaty dymne/zaczepne). Misja polega na zabraniu teczki dotyczącej projektu Iceberg i opcjonalnie, wykonaniu misji po cichu. Cały biurowiec jest obsiany laserami - musisz je po kolei wyłączać. Pierwsza konsola do wyłączenia laserów jest w miejscu pokazanym na screenie. Po drodze znajdziesz patrolującego strażnika - obezwładnij go.

Następna jest tutaj - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następna jest tutaj.

Po drodze znajdziesz patrolującego agenta - obezwładnij go - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po drodze znajdziesz patrolującego agenta - obezwładnij go. Uważaj na kamery, które są nad drzwiami po drodze do konsoli. Przejdź następnie do pomieszczenia z celu opcjonalnego, przedstawionego na screenie poniżej. Wejdź tam wyłomem - w środku jest dwóch strażników.

Po wykonaniu celu opcjonalnego możesz na spokojnie kierować się do głównego celu misji - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wykonaniu celu opcjonalnego możesz na spokojnie kierować się do głównego celu misji.

Zanim jednak zabierzesz tajne dokumenty, wejdź na dach i obezwładnij dwóch strażników, bo będą Ci utrudniali ucieczkę - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Zanim jednak zabierzesz tajne dokumenty, wejdź na dach i obezwładnij dwóch strażników, bo będą Ci utrudniali ucieczkę. (wejście na dach znajdziesz jest zaraz obok głównego celu misji). Strażników znajdziesz w miejscach przedstawionych na screenie poniżej (zacznij od tego co jest wyżej). Po obezwładnieniu ich zabezpiecz miejsce ewakuacji.

Po zabraniu tajnych informacji włączy się alarm - to dobry moment, aby się ewakuować - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po zabraniu tajnych informacji włączy się alarm - to dobry moment, aby się ewakuować. Aby uchronić się przed najazdem posiłków, obrzuć ich granatami zaczepnymi oraz swoje pozycje granatami dymnymi.