Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enclave - poradnik do gry

Enclave - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave poradnik Enclave

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

ETAP 8: THE ANCESTORS

  • pokonać kilku wojowników, aby udowodnić Alecto o swojej przydatności
  • pokonać najeźdźców
  • zdobyć paliwo do statku powietrznego i wyruszyć nim w dalszą drogę

Radziłbym chwilowo wstrzymać się z jakimikolwiek zakupami i zacząć zbierać na średni pancerz. Z pewnością bardzo szybko się on przyda.

Startujesz na molo (Uwaga - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Startujesz na molo (Uwaga! Wpadnięcie do wody w tej konkretnej misji nie będzie oznaczało natychmiastowej porażki, dobrze jest o tym pamiętać). Biegnij prosto aż znajdziesz się na plaży. Po chwili wpadniesz na pierwszych wrogów. W szczególności uważaj na Goblin Fanatica. Z daleka bardzo celnie strzela on z kuszy, natomiast w zwarciu niewiele gorzej radzi sobie z mieczykiem. Zabierz złoto (także to, które schowano ze skałą).

Idź w prawo - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Idź w prawo. Zabij kolejnego Goblin Fanatica i zabierz zatrute strzały. Posuwaj się cały czas w jedynym możliwym kierunku. Zabij jednego goblina i zabierz leżące nieopodal złoto. Skieruj się w stronę bramy frontowej. Przejdź przez nią.

Nie podchodź jeszcze do stojących powyżej wartowników tylko skieruj się w lewo - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Nie podchodź jeszcze do stojących powyżej wartowników tylko skieruj się w lewo. Zabij pojedynczego goblina. Za ogromnym głazem znajdziesz złoto. Dopiero teraz udaj się do wspomnianych przed chwilą wartowników. Dowiesz się od nich, że aby móc zobaczyć się z przywódcą będziesz musiał dowieść o swojej przydatności stając do walki na specjalnie przygotowanej do tego arenie.

Skieruj się w prawo - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Skieruj się w prawo. Omiń dwóch wojowników i przejdź przez znajdujące się obok nich drzwi. Wskocz do świecącego się zbiornika z wodą. Po chwili pojawią się pierwsi wrogowie. Będą to trzy Nightcrawlery. Można w bardzo prosty sposób pokonać. Wystarczy, że wyciągniesz kuszę i... zaczniesz uciekać do tyłu :-) Po zwycięskim pojedynku w wyznaczonych punktach pojawią się dopałki. Masz do wyboru m.in. złoto, zdrowie oraz strzały. Wybierz tę nagrodę, która najbardziej Ci spasuje.

Drugi przeciwnik to Ancestor Footman - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Drugi przeciwnik to Ancestor Footman. Taktyka walki nie ulegnie żadnym zmianom. Miej jednak na uwadze to, że jest trochę szybszy tak więc powinieneś mieć pewność, że biegnąc do tyłu nie wpadniesz nagle na jakąś przeszkodę a on Cię dopadnie i zacznie szatkować :-)

Trzeci a zarazem ostatni przeciwnik jakiego będziesz musiał pokonać to Ancestor Commander - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Trzeci a zarazem ostatni przeciwnik jakiego będziesz musiał pokonać to Ancestor Commander. Niestety, trik z kuszą na nic się tu nie zda. Po pierwszym udanym strzale wszystkie inne będzie już bezproblemowo blokował. Na szczęście i tak bardzo łatwo można go pokonać. Wystarczy, że będziesz podbiegał, wykonywał cios toporem i od razu odskakiwał. Nie musisz się z tym nawet śpieszyć, bo jego ciosy są bardzo powolne (i na dodatek rzadkie, na mnie zamachnął się może z dwa razy). Po wygranej walce zabierz przedmioty ze wszystkich podestów.

Najważniejszy jest Rusty Key - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Najważniejszy jest Rusty Key. Dzięki niemu wydostaniesz się na zewnątrz (tą samą drogą, którą przyszedłeś). Ruszaj w prawo i po schodach na samą górę. Dojdziesz do bramy pilnowanej przez dwóch strażników. Zostaniesz wpuszczony do środka. Pobiegnij od razu do znajdującego się tu checkpointu. Idź prosto (przejdź przez największe drzwi). Spotkasz Alecto. Wyjaśni Ci on co będziesz musiał dla niego zrobić a także pozwoli Ci skorzystać ze statku powietrznego. Trzeba jednak będzie zdobyć kanister z benzyną. Rozmowę przerwie atak najeźdźców.

Wybiegnij z sali - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Wybiegnij z sali. Wpadniesz tu na pierwszych wrogów. Będą to silne Brute Berserkery oraz nie mniej groźni Orc Destroyerzy. Nie licz na pomoc tutejszych rycerzy ponieważ zginą oni szybciej niż zdołają w ogóle kogoś zranić. Na początek zajmij się kusznikami. Dopiero gdy będą martwi skoncentruj się na innych wrogach. Jeśli chcesz wykorzystaj błąd gry - wskocz na murek niedaleko znajdujących się naprzeciwko drzwi. Przeciwnicy się do niego nie zbliżą a ty możesz stąd spokojnie strzelać. Skieruj się do jednej z bocznych sal (radziłbym prawej), wcześniej były one zamknięte.

Poza wrogami znajdziesz tu dwie pary drzwi - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Poza wrogami znajdziesz tu dwie pary drzwi. Te, które są naprzeciwko prowadzą do statku powietrznego. Zapamiętaj sobie to miejsce ponieważ gdy tylko znajdziesz benzynę będziesz się musiał tu skierować. Wyjdź na zewnątrz i wybierz drugie drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z fontanną. Pozabijaj wszystkich wrogów (w pierwszej kolejności kuszników), zabierz złoto i ruszaj w kierunku niezbadanych drzwi. Znajdziesz tu upragniony kanister. Jeśli chcesz (tzn. jeśli masz trochę energii :-)) pokręć się po okolicy, aby pozbierać złoto.

Skieruj się do drugiej odnogi zamku (najlepiej jest wrócić się do sterowca i stąd wybrać przeciwne drzwi) - THE ANCESTORS | JASNA STRONA | Enclave - Enclave - poradnik do gry

Skieruj się do drugiej "odnogi" zamku (najlepiej jest wrócić się do sterowca i stąd wybrać przeciwne drzwi). Przebij się przez kilku przeciwników. Uważaj na Orc Destroyerów. Staraj się ich eliminować z odległości przy użyciu kuszy. W jednym z pomieszczeń wpadniesz na dziwną maszynę. Podejdź do niej i obróć wystający przedmiot a zdobędziesz drugi kanister. Dopiero teraz, gdy masz oba, wracaj do sterowca. Wejdź na górę (rycerz, który go pilnował odsunie Ci się z drogi) i wskocz do niego. Jeszcze tylko ładna scenka i etap się zakończy.