Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Chuchel - poradnik do gry

Chuchel - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Część 1 | Opis przejścia Chuchel Chuchel poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

W tym rozdziale znajdziesz opis przejścia pierwszej części gry, pokrywający pierwsze 7 etapów. W tym rozdziale nauczysz się też, w jaki sposób możesz wchodzić w interakcję ze światem i bohaterami gry.

Etap 1

Przeklikaj wszystkie obiekty, a następnie kliknij ponownie na postać z butelką wody. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Przeklikaj wszystkie obiekty, a następnie kliknij ponownie na postać z butelką wody.
  1. Gdy rozpocznie się rozgrywka, kliknij na wszystkie znajdujące się w pomieszczeniu obiekty (włącznie z kablem leżącym na ziemi), by wejść z nimi w interakcję. Pamiętaj jednak, by nie klikać dwa razy na postać siedzącą u góry ekranu, z butelką.
  2. Jeśli zależy Ci na osiągnięciu Dzień dobry, kliknij raz na wszystkich znajdujących się na ścianie portretach, by je zdobyć.
  3. Teraz po prostu kliknij jeszcze raz na wspomnianą postać z butelką by wywołać krótką scenkę, po której rozpocznie się etap 2.

Etap 2

Poruszaj się w prawo. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Poruszaj się w prawo.
  1. Wylądujesz na białym tle, z wiśnią po prawej stronie ekranu i wreszcie pod kontrolą głównego, tytułowego bohatera, Chuchela. Kliknij na owoc, by się do niego zbliżyć.
  2. Gdy przy owocu pojawi się stworek, kliknij na niego, by wyrzucić go na drugą stronę ekranu.
  3. Będąc po drugiej stronie ekranu, rozkaż bohaterowi poruszanie się w prawą stronę, klikając po prostu na prawo od niego (wyświetli się ikona czarnych stóp).
Teraz wystarczy tylko kliknąć na owoc, by dotrzeć do kolejnego etapu. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Teraz wystarczy tylko kliknąć na owoc, by dotrzeć do kolejnego etapu.
  1. Gdy postać się przemieści, kliknij ponownie, tym razem przy samej krawędzi ekranu, by Chuchel przemieścił się na lewą stronę.
  2. Teraz tylko trzeba kliknąć na owoc, by go "zebrać" i rozpocząć kolejny etap przygody.

Etap 3

Do wyboru są dwie opcje, jednak tylko ta z lewej da jakiś efekt. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Do wyboru są dwie opcje, jednak tylko ta z lewej da jakiś efekt.
  1. Trafisz na planszę z drzewem, na którym wisi pożądana przez bohatera wiśnia.
  2. Kliknij na drzewo, by wyświetlić dostępne opcje. Masz tutaj dwa sposoby interakcji do wyboru. Wybierz pierwszą ikonę od lewej - druga nie da żadnego rezultatu. Po chwili bohater ściągnie na dół wiśnię i rozpocznie się etap 4.

Etap 4

Kliknij na drugą ikonkę interakcji, by wejść na głowę żółtego stwora. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Kliknij na drugą ikonkę interakcji, by wejść na głowę żółtego stwora.
  1. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, kliknij na żółtego stwora i wybierz drugą ikonkę interakcji (ze strzałką).
  2. Następnie kliknij na małego stworka, który towarzyszy ci od poprzedniego rozdziału i również wybierz ikonę strzałki, by wdrapać się na górę. Teraz kliknij na środek czubka głowy żółtego stwora, by wrócić na ziemię.
  3. Uwaga - jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie "Gaduła!", wybierz pierwszą ikonkę ("bla") kilka razy, by porozmawiać ze stworem. Przy ostatnim podejściu otrzymasz upragnione osiągnięcie.
Wyciągnij drogowskaz z ziemi, wybierając drugą opcję interakcji. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Wyciągnij drogowskaz z ziemi, wybierając drugą opcję interakcji.
  1. Wejdź w interakcję z drogowskazem, wybierając ikonkę strzałek na boki.
  2. Teraz ponownie wejdź w interakcję z różowym stworkiem i wybierz trzecią w kolejności ikonkę (z drogowskazem), by potwór wykonał podkop.
  3. Wejdź w interakcję z drogowskazem raz jeszcze i wybierz ikonkę strzałki w górę, by wyciągnąć go z ziemi.
Teraz tylko trzeba zeskoczyć na drogowskaz, by kontynuować. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Teraz tylko trzeba zeskoczyć na drogowskaz, by kontynuować.
  1. Kliknij na żółtym stworze i wybierz ikonkę drogowskazu, by "wbić" go w jego głowę.
  2. Teraz wejdź w interakcję z różowym stworkiem i wybierz ikonę z prawej strony, by ponownie dostać się na głowę większej istoty.
  3. Teraz po prostu kliknij na drogowskaz, by Chuchel na niego zeskoczył. Rozpocznie się krótka scena, po której trafisz do etapu 5.

Etap 5

W pierwszej kolejności wyczerp wszystkie opcje interakcji. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
W pierwszej kolejności "wyczerp" wszystkie opcje interakcji.
  1. Traficie do pomieszczenia z zielonym stworem, po którym odbija się poszukiwana przez parę wiśnia.
  2. Wejdź w pierwszej kolejności w interakcję z zielonym stworem, wybierając najpierw pierwszą ikonę interakcji, a potem drugą. Kliknij ponownie na stworze i wybierz drugą opcję interakcji, by wrócić na prawą stronę ekranu.
  3. Kliknij teraz na różowego stworka i podobnie jak wcześniej "wykorzystaj" wszystkie opcje interakcji, po czym stworek zniknie z ekranu.
Na koniec Chuchel zje zielonego stwora, a akcja przeniesie się do kolejnego etapu. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Na koniec Chuchel zje zielonego stwora, a akcja przeniesie się do kolejnego etapu.
  1. Kliknij teraz na zielonego stwora i wybierz trzecią opcję interakcji, by go przesunąć.
  2. Wywoła to krótką scenkę, po której razem z różowym stworkiem traficie do kolejnego, szóstego już etapu.

Etap 6

Wybierz jednego z trzech wierzchowców. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Wybierz jednego z trzech "wierzchowców".
  1. Trafisz do pomieszczenia z kilkoma ptakami - kliknij na dowolnego, by na niego wsiąść. W tym poradniku wybrany został pierwszy ptak z lewej.
  2. Teraz rozpocznie się etap, który przypomina grę Flappy Bird - musisz klikać myszką (bądź dowolnym klawiszem z grupy WSAD), by podrzucać ptaka do góry i omijać przeszkody na ekranie.
  3. Pamiętaj - nie da się tutaj zginąć. Możesz wylądować na ziemi, by odetchnąć, pamiętaj jednak, by nie wylatywać przez górną granicę ekranu - pojawi się wtedy ręka, która odepchnie cię na dół i rozpoczniesz daną sekwencję od nowa.
Chmura, która musi zjeść Chuchela, by ten przedostał się na drugą stronę. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Chmura, która musi zjeść Chuchela, by ten przedostał się na drugą stronę.
  1. Po przeleceniu kilku ekranów, trafisz na przeszkody przypominające chmury. Mogą one wciągnąć Chuchela (jak Kirby z popularnej serii dostępnej na konsole Nintendo), by następnie wyrzucić go, często w innym miejscu. Na pierwszych dwóch ekranach możesz te potwory swobodnie ominąć.
  2. Gdy dotrzesz do ekranu z linią zielonych chmur, podleć do tej znajdującej się na górze i daj się jej wciągnąć - w ten sposób wylądujesz po drugiej stronie i będzie można kontynuować lot.
  3. Z kolei na ekranie z różowymi chmurami, daj się połknąć drugiej od dołu (widoczne na obrazku powyżej), co pozwoli wylądować po drugiej stronie i bezpiecznie dotrzeć do końca ekranu.
  4. Teraz przeleć przez kolejne kilka ekranów, by dotrzeć wreszcie do końca tego etapu.

Etap 7

Wejdź w interakcję z owocem, by zakończyć ten etap. - Część 1 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Wejdź w interakcję z owocem, by zakończyć ten etap.
  1. Etap 7 jest bardzo krótki - wystarczy tylko wejść w interakcję z wiśnią leżącą pomiędzy bohaterami, by wywołać krótką scenkę, po której etap ten i ta część opis przejścia dobiegnąć końca.