Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sexy Brutale - poradnik do gry

The Sexy Brutale - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Karty | Kolekcje | The Sexy Brutale Poradnik The Sexy Brutale

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

W różnych pomieszczeniach rezydencji która jest miejscem akcji The Sexy Brutale ukryto łącznie 52 karty. W poniższym rozdziale znajdziesz wskazówki, które pozwolą ci znaleźć wszystkie z nich. Rozdział zawiera spojlery.

Parter

Trefl

  1. As - pokój obok tego w którym siedzi Clay. Karta leży na kamerze. Wyłącz ją a spadnie na podłogę.
  2. Król - pokój ze statuą koło biblioteki. Porozmawiaj z duchem aż do wyczerpania linii dialogowych.
  3. Dama - skrzynia w sali w południowo-wschodnim rogu parteru
  4. Walet - po wyjściu na ogród na tarasie
  5. 10 - półka na książki koło zielonych drzwi z kłódką. Sala obok tej ze statuą i duchem.
  6. 9 - parter, mały pokój obok wejścia do rezydencji. Karta na podłodze.
  7. 8 - Karta na podłodze w pokoju na południe od tego w którym po raz pierwszy naprawiasz zegar.
  8. 6 - na dole komnaty w której musisz zrzucić fragment żyrandola i porozmawiać z duchem
  9. 5 - wąski korytarz za salą w której trwa "przedstawienie" Graysona i Redda
  10. 3 - na podłodze w korytarzu za drzwiami do których poznałeś kod.
  11. 2 - w kominku, w salce po lewo za korytarzem, od punktu startowego dla etapu Grayson i Redd

Kier

  1. Król - ozdobny słój na południe od pomieszczenia w którym znajdujemy zapalniczkę
  2. Dama - na ołtarzu na prawo od pomieszczenia z windą
  3. 8 - w ozdobnej urnie w pomieszczeniu na południe od pierwszego punktu startowego
  4. 3 - na podłodze w pokoju z którego podglądasz gdzie pracownik chowa ramię statuy
  5. 2 - na podłodze w sali w której Clay umiera. Możesz ją zabrać po jego śmierci.

Pik

  1. Walet - na podłodze w barze obok gramofonu.
  2. 10 - w kominku w wąskiej sali na południe od stanowiska monitoringu.
  3. 8 - półka na książki w pomieszczeniu na lewo od tego z windą
  4. 7 - pokój na północ od wejścia do kasyna. Karta na podłodze.
  5. 5 - na ołtarzu w wąskim korytarzu. Znajdziesz go korzystając z tajnego przejścia, które wskaże duch w komnacie z żyrandolem.
  6. 2 - w skrzyni otwieranej dzięki masce Graysona w tej samej sali w której duch mówi o sekretnym włączniku zasilania

Karo

  1. Walet - urna w sali z duchami do której wejdziesz dopiero jak poznasz hasło.
  2. 8 - na podłodze obok sali w której trzeba wyłączyć przełącznik podczas ratowania Graysona i Redda
  3. 6 - na podłodze w salce do której Aurum wchodzi na drinka
  4. 4 - na podłodze w głównej sali na północ od wejścia do rezydencji.

1 piętro

Karo

  1. 10 - na podłodze w pierwszej sali po wejściu po schodach
  2. 9 - w skrytce w której zamykamy pracownika żeby ratować Tequillę
  3. 5 - koło akwarium w pokoju z rybą którą napełniamy talizman
  4. 3 - na podłodze w sali na lewo od miejsca w którym znajdziesz 6 pik

Pik

  1. As - ozdobny dzban w pokoju na południe od garderoby Tequilli
  2. Król - w skrzyni w pokoju z drugą rybą
  3. Dama - na podłodze sali muzycznej bok tej w której gra płyta gramofonowa Tequilli
  4. 9 - w pokoju w którym znajdujesz klucz do zegara. Obok balkonu z którego musisz stracić żyrandol.
  5. 6 - hol na pierwszym piętrze (pierwsza sala po wejściu do rezydencji)

Kier

  1. 9 - w tej samej sali co 3 karo w kominku. Musisz tam wejść zanim służba rozpali w kominku.
  2. 7 - pomiędzy ubraniami Tequilli w jej przebieralni
  3. 5 - ozdobny dzban w pokoju na lewo od drzwi prowadzących na poddasze ( do kaplicy).
  4. 4 - na podłodze na poddaszu głównego holu

Piwnica

Trefl

  1. 4 - szklany korytarz ponad żółtym i czerwonym przewodem w piwnicy. Dostępna dopiero po skorzystaniu z lustra.

Kier

  1. As - w dziwnym pokoju z kartami. Możesz do niej podejść dopiero gdy zbierzesz wcześniej inne karty.
  2. Walet - jedna z sal służby na podłodze. Dostępna dopiero po skorzystaniu z lustra.
  3. 10 - kartę zdobędziesz po rozegraniu partyjki w pinballa. Kulkę znajdziesz obok komnaty z cmentarzem, a automat naprzeciwko komnaty z drzewem.
  4. 6 - na podłodze w pokoju w północnej części piwnicy po drodze do sekretnego wejścia na górę

Pik

  1. 4 - na podłodze w salce z portretami ofiar
  2. 3 - regał w piwnicy w pierwszej większej sali do której wchodzimy po zejściu przez właz

Karo

  1. As - skrzynia w pokoju na północ od kuchni
  2. Dama - wejdź na wielką płytę winylową i biegnij aż do chwili gdy z tuby nie wypadnie karta.
  3. 7 - na podłodze w pokoju ze skrzynkami energetycznymi
  4. 2 - w drzwiczkach od windy w kuchni

Poddasze (Kaplica)

  1. Trefl: 7 - na podłodze obok kanapy w pokoju łączącym poddasze i pierwsze piętro
  2. Karo: Król - zapal świecę w kaplicy i porozmawiaj z duchem, który gra na organach.