Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divine Divinity - poradnik do gry

Divine Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania (3) | Rivertown | Divine Divinity poradnik Divine Divinity

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Filozofia życia (Philosophy of Life). W północnej części Rivertown znajduje się dziwna, ogrodzona murem przestrzeń. Przed zamknięta bramą spotkasz troje wyznawców dziwnego kultu. Poproszą o pomoc. Klucze do ważnego z pobudek religijnych ogrodu ma Blake - sprzedawca w Ars Magicana. Nie da Ci ich jednak, zanim Twoja reputacja nie będzie wynosiła 15 punktów! Jeśli już dostałeś klucze, porozmawiaj z guru kultu - Ottem. Naucz się wskazówek zawartych w księdze, którą Ci da. Potem wejdź do ogrodów i porozmawiaj ze statuetką (poznasz ją po tym, że można jej użyć). Odpowiedz na jej pytania zgodnie z treścią księgi - dostaniesz punkty doświadczenia oraz darmowe podwyższenie umiejętności Restoration. Jeśli chcesz wejść do sekretnego pomieszczenia - zabij cztery żaby i przejdź przez portal.

Wylecz ofiary Plagi (Find cure for Sara, Cedric and Tibus). Do zamkniętej części Rivertown dostaniesz się po rozmowie z jednym z mieszkańców biednej dzielnicy. Wejście przez dom po lewej stronie. W środku znajdziesz troje zarażonych Plagą biedaków. Pamiętasz podniesione ze stolika w tajnym laboratorium doktora Elratha czerwone flaszki? Posłużą Ci do wyleczenia chorych. Jedyny problem - chorych jest troje, flaszki masz tylko dwie, Twój wybór. Jeden z chorych twierdzi, że jest synem sir Dantego z Verdistis. To prawda, jednak nie spodziewaj się ze strony starego dusigrosza jakiejkolwiek nagrody za uratowanie syna.

*To zadanie można podobno wykonać za pomocą nielegalnego tricku - należy okraść za pomocą pickpocket poprzednio obdarowanego flaszką chorego.

Mroczna Jaskinia (Dark Cave). W okolicach Ars Magicana przerażona Caroline prosi Cię o odnalezienie swego synka. Podobno smarkacz bawił się przy niesławnej Mrocznej Jaskini (Dark Cave). Przeczuwając najgorsze, przeszukaj okolice - nie znajdziesz chłopca, za to spotkasz paladyna - sir Markhama. Szlachetny ów wojownik, po rozprawieniu się z hordami Trolli, zleca Ci przeszukanie owej Mrocznej Jaskini, jako że sam musi pilnować traktu przed zbójami i innym tałatajstwem. Mroczną Jaskinie łatwo poznasz po tym, że lata koło niej nietoperz. W środku spotkasz wampira, przygotowującego się właśnie do konsumpcji krwi dzieciaka. Wybierz poświęcenie swego zdrowia (spadek aktualnych punktów życia, oraz permanentny, acz niewielki spadek atrybutów o jeden punkt) bo i tak się opłaci. Wampir nasyciwszy się Twoją krwią ucieknie wgłąb jaskini. Jeśli potrafisz możesz włamać się za kratę (Picklock lvl 2) i go zabić. Zamelduj o tym sir Markhamowi - podwyższy Twoją umiejętność bless - oraz Caroline, matce uratowanego chłopca.

Ołtarz Dobra i Zła (Shrine of Good and Evil). W górach koło krasnoludzkiej wioski Glenborus znajduje się ołtarz, a obok niego księga wyjaśniająca nieco jego działanie. Zanim skorzystacie, zapiszcie grę, bo efekty zdają się być zupełnie losowe.

Walki w Dwarven Bread Inn (The bar fight). W podziemiach tej tawerny organizowane są walki. Możesz wziąć w nich udział - będziesz musiał zmierzyć się z aktualnym, niepokonanym dotąd mistrzem. Nie będzie to łatwy kawałek chleba, bo walczycie tylko na pięści - cały Twój ekwipunek zostanie na czas walki poza ringiem.

Znikające kamienie (Dissapearing gems!). Na trakcie prowadzącym na południe od mostu spotkasz podróżnego, który donosi, że w okolicy objętej kwarantanną dzielnicy Rivertown dzieją się dziwne rzeczy: na ziemi pojawiają się i znikają kamienie szlachetne. Zainteresowany tym dziwem przyrody udaj się między południowy mur odciętej dzielnicy a wejście na cmentarz dla biedaków. Zobaczysz rzeczywiście kamienie, które, gdy spróbujesz je podnieść, będą znikały. Idź śladem klejnotów, aż pojawi się zgraja łowców organów. To była pułapka - z tego co mówią, wynika, że tym sposobem łapią biedaków, których sprzedają na eksperymenty doktorowi Elrathowi. Zabij wszystkich niegodziwców.

Porwana przez Zombie (Kidnapped by zombie). Wchodząc na cmentarz zauważysz jak spragniony miłości nieboszczyk goni jakąś nadobną dziewoje. Znikają w budynku, w środku jednak ich nie ma. Zejdź na dół do katakumb - zejścia są w grobach. Spotkaj się po raz kolejny z Zombie Jakiem i jego zielonkawą obstawą. Tym razem obij porządnie zgniłego erotomana!

Uwolnij zakładników (Free the hostages). Na samym południu krainy, za obozem wojskowym, niedaleko Gildii Łowców zaczepi Cię mały chłopiec. Potrzebuje on pomocy - bandyci wdarli się do domu, i wzięli rodziców jako zakładników. Zadanie to możesz rozwiązać z pomocą Gildii Łowców, lub samemu. Ja zdecydowałem się na ten drugi wariant. Uważnie posłuchaj co powie Ci chłopiec, a jemu samemu każ biec co sił w nogach do Gildii. Potem wkradnij się do domu tylnym wejściem, i najpierw uwolnij rodziców, potem wykończ zbirów. Wróć do Gildii Łowców i porozmawiaj ze szczęśliwą już rodzinką.

Studnia Życzeń (Wishing Well). W lesie, we wschodniej części mapy Rivertown znajduje się studnia, która spełni twoje życzenie. Życzeń do wyboru jest sporo, w zależności od tego, ile pieniędzy wrzucisz. Można wrzucić od 2 do 10 tysięcy złotych monet:

2 złote monety:

  1. życzenie zmarnowane :)
  2. to samo co przy dwóch :)
  3. "I wish to be healed completely" - daje Super Miksturę Uzdrowniena.
  4. "I want to have an ally who can aid me in my battle with Orcs and other enemies." - dostajesz do pomocy pająka.
  5. "I wish I had an enchanted sword!" - dostajesz podpowiedź dotyczącą zadania Trzy artefakty . Moim zdaniem nie warto.
  6. "I wish I had two more wishes!" - a figa, cwaniaku, koniec życzeń :)

10 złotych monet:

100 złotych monet:

1000 złotych monet:

  • "I wish to be stronger!" - +5 do siły.
  • "I wish to be more intelligent!" - +5 do inteligencji.
  • "I wish to be more agile!" - +5 do zręczności
  • "I want to have an ally who can aid me in my battle with Orcs and other enemies!" - dostajesz do pomocy wojownika - szkieleta.
  • "I wish I had an enchanted sword!" - dostajesz podpowiedź dotyczącą zadania Trzy artefakty . Moim zdaniem nie warto.
  • "I wish I had greater experience!" - jeden poziom doświadczenia w górę.
  • "I wish I had a million gold pieces!" - jesteś chciwy, a chciwość to grzech - nie dostajesz nic! ;)
  • "I wish I had two more wishes!" -jak zwykle nic :)

10000 złotych monet:

  • "I wish to be stronger!" - +10 do siły.
  • "I wish to be more intelligent!" - + 10 do inteligencji.
  • "I wish to be more agile!" - + 10 do zręczności.
  • "I want to have an ally who can aid me in my battle with Orcs and other enemies!" - dostajesz do pomocy skorpiona.
  • "I wish I had an enchanted sword!" - dostajesz podpowiedź dotyczącą zadania Trzy artefakty . Moim zdaniem nie warto.
  • "I wish I had greater experience!" - jeden poziom doświadczenia w górę - tak samo jak przy tysiącu monet :(
  • "I wish I had a million gold pieces!" - figa z makiem.
  • "I wish I had two more wishes!" - jak wyżej :)