Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obduction - poradnik do gry

Obduction - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Dla większej przejrzystości rozdziału został on podzielony na poniższe etapy:

Znajdź kod do windy

Rozmowa z C.W wniesie do gry kolejne cele. Wyjaśni ci on naturę drzewa i poleci, abyś dostał się pod nie. Dodatkowo poprosi żebyś podłączył do baterii jakiś przewód, ale obecnie ciężko stwierdzić co mógł mieć na myśli.

Korzystając z informacji, że nad zaporą znajduje się przejście, z domu C.W skieruj się nad wodospad i zamknij ją. Odbywa się to analogicznie jak miało to miejsce w przypadku otwierania jej z tą różnicą, że tym razem musisz opuścić wahadło w taki sposób, żeby lewe skrzydło było niżej niż prawe. Po wszystkim przełącz dźwignię, a zapora będzie zamknięta.

Dowolną drogą dostań się na górny poziom zapory. Możesz przejść przez dom burmistrza lub przez dom Farley i wejść w fioletowy portal.

Będąc na górze z łatwością zauważysz, że przejście jest już dostępne - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Będąc na górze z łatwością zauważysz, że przejście jest już dostępne. Wejdź na nie i użyj dźwigni po prawej stronie. W ten sposób opuścisz kładkę i odblokujesz kolejny skrót który zaprowadzi cię do stacji benzynowej i generatora. Twoim obecnym celem jest garaż stacji benzynowej, a konkretnie tablice rejestracyjne, które wiszą na jednej ze ścian. Celowo nie umieszczam tutaj ich obrazu, gdyż dla każdej rozgrywki są generowane losowo podobnie jak napis na kompasie w domu burmistrza. Znajdź tablicę rejestracyjną która reprezentuje stan, który widziałeś na notce pod kompasem. W moim przypadku była to Pensylawnia (Penna), ale dla twojej rozgrywki może to być zupełnie inna rejestracja. Bez względu na to należy zrobić zdjęcie, które potem bardzo się przyda.

Istnieje bardzo duża szansa, że na wygenerowanej dla ciebie tablicy rejestracyjnej znajdziesz litery i cyfry. O ile cyfry bardzo łatwo użyć dla kodu to nie do końca wiadomo jak zinterpretować cyfry. Wychodząc przez drzwi garażowe po lewej stronie zobaczysz budkę telefoniczną. Wejdź do niej.

Na powyższym obrazku widzisz w jaki sposób zostały przedstawione cyfry na tarczy telefonicznej - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Na powyższym obrazku widzisz w jaki sposób zostały przedstawione cyfry na tarczy telefonicznej.

Litera

Odpowiednik

A, B, C

2

D, E, F

3

G, H, I

4

J, K, L

5

M, N, O

6

P, R, S

7

T, U, V

8

W, X, Y

9

Z

0

Bogatszy w powyższą wiedzę wróć do skrótu, jaki utworzyła opuszczona kładka nad zaporą. Wejdź na kładkę, skieruj się w lewo i podążaj przed siebie. Droga prowadzi do domu burmistrza, ale tym razem będziesz na wyższym poziomie. Przed sobą zobaczysz szyb windy. Na wprost będzie przycisk, który służy do jej wywołania, ale póki co jest nieaktywny.

Po lewej stronie zobaczysz urządzenie widoczne na powyższym obrazku - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Po lewej stronie zobaczysz urządzenie widoczne na powyższym obrazku. Istotnymi elementami są ekran i tarcza telefoniczna. Tarcza nie posiada żadnej numeracji, ale po dziesięciu oczkach możesz wywnioskować, że operuje cyframi od 1 do 0. Ustawienie cyfr na tarczy jest analogiczne jak w przypadku cyfr na obrazku nad tabelą (patrz powyżej). Interakcja polega na położeniu kursora na wybranym oczku i obróceniu traczy za pomocą przycisku na klawiaturze. Po wykonaniu działania wybrana cyfra pojawi się na pobliskim ekranie.

Na tarczy musisz wystukać numer, który będzie odpowiadał numerowi z tablicy rejestracyjnej. W moim przypadku dla Pensylwanii będzie to 3ADX61. Biorąc pod uwagę rozkład cyfr na tarczy telefonu, muszę wpisać kod: 323961. Gdy kod będzie właściwy ekran mignie na zielono i usłyszysz dzwonek telefoniczny. Podejdź do przycisku i wywołaj windę.

Zbadaj dolny poziom

Gdy winda pojawi się obok ciebie możesz do niej wejść i użyć dolnego guzika. W ten sposób znajdziesz się ponownie w domu burmistrza. Naciśnij ponownie dolny guzik i zjedź na niższy poziom.

Na najniższym poziomie po lewej stronie znajdziesz kartkę[1], która nawiązuje do panelu Villeinów, ale tym razem będą na niej zaznaczone pewne liczby więc zrób jej zdjęcie - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Na najniższym poziomie po lewej stronie znajdziesz kartkę[1], która nawiązuje do panelu Villeinów, ale tym razem będą na niej zaznaczone pewne liczby więc zrób jej zdjęcie. Poza tym w pomieszczeniu będzie też gramofon[2], który możesz uruchomić. Na końcu pokoju po prawej stronie znajdziesz małą wnękę[3]. Będzie w niej koło zębate z dźwignią za pomocą której możesz odblokować przejście do drzewa. Wykonaj czynność a następnie wróć windą na poziom z biurkiem burmistrza.

Zwróć uwagę na powyższy obrazek - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Droga na dziedziniec z Drzewem stoi przed tobą otworem. Jeśli obejdziesz roślinę dookoła to zauważysz, że możesz do niej wejść. Wejdź do tunelu i zejdź na sam dół.

Zobaczysz powyższy widok - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Zobaczysz powyższy widok. Twoim bieżącym zadaniem jest podejście do zaworu widocznego na zdjęciu i odkręcenie go. Jeśli na skutek tego niecka pod Drzewem nie zaczęła nabierać wody, musisz wrócić na górę i odkręcić zawór przy wielkim zbiorniku (patrz: podrozdział Odnalezienie wózka w rozdziale Promień Mofangów i dom Farley). Wykonanie powyższego zadania uwolni źródło energii jakim jest Drzewo. W komnacie znajdziesz trzy korytarze, które prawdopodobnie stanowią portale i są zablokowane różnymi kolorami. Obecnie nie masz możliwości przejścia przez nie.

Użyj machiny teleportującej

Wróć do C.W po dalsze instrukcje a powie ci, że wszystko co do tej pory zrobiłeś jest pomocne, ale musisz dalej podłączać pozostałe urządzenia do drzewa. Przy okazji przypomni ci o podłączeniu przewodu do baterii.

Bezpośrednio od niego udaj się do domu burmistrza. Wejdź na windę i użyj górnego guzika, żeby pojechać w górę. Zatrzymasz się na poziomie, na którym jest urządzenie, które umożliwiło ci dostęp do dźwigu. Ponownie naciśnij guzik i wjedź na Wieżę.

Znajdziesz tam urządzenie widoczne na powyższym obrazku - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Znajdziesz tam urządzenie widoczne na powyższym obrazku. Zielona lampka świeci się przy Hunrath, ale wszystkie inne są nieaktywne. Na wieży znajdziesz również wyświetlacz kamery skierowanej na wnętrze stacji benzynowej. Za windą znajdziesz mały balkon a przy nim pewną dźwignię. Nawet jeśli kilkakrotnie jej użyjesz nic się nie dzieje. Mimo wszystko może to mieć jakieś znaczenie więc lepiej wykonać interakcję. Podłączony do niej czerwony przewód prowadzi do Reduktora.

Zjedź windą poziom niżej (nie do domu burmistrza) i idź ścieżką, przejdź nad zaporą i zaraz za nią skręć w lewo. Idź dalej aż zobaczysz małą wnękę otoczoną po bokach deskami. Wejdź do portalu który jest za nią. Znajdziesz się po raz kolejny na Murze, ale w innej jego części. Jedyna droga wiedzie na wprost więc nią podążaj.

Zobaczysz dwa obiekty widoczne na powyższym obrazku - Winda i drzewo | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Zobaczysz dwa obiekty widoczne na powyższym obrazku. Podejdź do rampy po prawej stronie i naciśnij guzik na niej. W ten sposób część rampy się zsunie i odblokujesz skrót do wysypiska. Następnie podejdź do przyrządu po lewej stronie. Przesuń jedyną dostępną dźwignię i naciśnij niebieski guzik, który po interakcji z dźwignią stanie się aktywny.