Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Jak bić, by trafić. Poradnik do gry Mortal Kombat zawiera wszystko co niezbędne, żeby nauczyć się dobrze grać w tą krwawą bijatykę. Znajdziesz w nim m.in. informacje na temat trybów gry, dostępnych w grze aren oraz wszystkich bohaterów.

Niniejszy poradnik do gry Mortal Kombat X omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Pierwszy rozdział tego poradnika zawiera słowniczek dzięki któremu gracz będzie mógł zapoznać się z obowiązującym w grze słownictwem, zwrotami i skrótami. Rozdział drugi w szczegółowy sposób objaśnia podstawy rozgrywki, takie jak: sterowanie postacią, wykorzystywanie paska Staminy i Super Metera, blokowanie ciosów, tworzenie kombosów oraz bardzo ważną kwestię w bijatyce - wyjaśnienie systemu klatkowego. W kolejnym rozdziale gracz będzie miał możliwość poznania wszystkich dostępnych w grze aren na których przyjdzie mu walczyć wraz z opisem wszystkich elementów interaktywnych z których można skorzystać w trakcie walki, aby zdezorientować przeciwnika. Znajdziesz tutaj również informację na temat Frakcji czyli ugrupowań do których można dołączyć. W kolejnej części poradnika będziesz mieć możliwość zapozniania się z trybami rozgrywki dostępnymi w grze: opis trybu fabularnego, wież, treningu, Krypty, jak i rozgrywek on-line. W ostatnim rozdziale znajdziesz opis poszczególnych postaci w trzech możliwych wariantach, ich specjalnych umiejętności, a także przykładowe kombosy, które można wykorzystać w trakcie gry.

Poradnik do gry Mortal Kombat X zawiera:

  • szczegółowe omówienie podstaw rozgrywki (sterowanie, wykorzystywanie paska Staminy i Super Metera, blokowanie ciosów, tworzenie kombosów, wyjaśnienie systemu klatkowego)
  • omówienie wszystkich dostępnych aren oraz przedstawienie na screenach wszystkich elementów interaktywnych z których można skorzystać w trakcie walki.
  • opis Frakcji do których gracz może się przyłączyć
  • opis dostępnych trybów gry dla jednego gracza, dwóch graczy, jak i rozgrywek on-line
  • opis postaci wraz z trzema możliwymi wariantami dla każdej z nich, opis umiejętności specjalnych wraz z przykładowymi kombosami, fatality i brutality

Łukasz "qwert" Telesiński (www.gry-online.pl)

Informacje o Mortal Kombat X - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 131 .

Popularne strony w Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296536Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296535Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296534Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296533Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296532Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296531Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296530Mortal Kombat X - screen - 2015-03-12 - 296529Mortal Kombat X - screen - 2014-08-13 - 287555