Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Poradnik do gry Heroes & Generals to zbiór informacji na temat wszystkich mechanizmów rozgrywki, zarówno w trybie akcji, jak i w strategicznej bitwie na mapie świata. Znaleźć można tutaj szczegółowe porady dotyczące wszystkich aspektów gry, takich jak rozgrywka za pomocą poszczególnych klas żołnierzy, sterowanie i walka przy użyciu rozmaitych pojazdów, wozów opancerzonych, czołgów i myśliwców, czy też ogólne porady dotyczące sprawnego poruszania się, eliminacji przeciwników i wykonywania zadań. Ponadto w poradniku zawarty jest opis uzbrojenia dostępnego dla wszystkich trzech stron konfliktu, wraz z informacjami dotyczącymi ich najlepszego wykorzystania. Znaleźć można tutaj także zestawienie wszystkich Baretek, wraz z opisem odblokowywanych przez nie Odznak Bojowych, oraz opisy poszczególnych map, w których zaznaczono najważniejsze miejsca. Oprócz tego, opisane w nim zostały oba typy rozgrywki (tryb akcji i tryb gry strategicznej), występujące rodzaje walut (Kredyty, Fundusze Wojenne i Złoto), a także niezwykle ciekawy system mikropłatności. Heroes & Generals to gra wieloosobowa, której akcja osadzona została w czasie II Wojny Światowej. Produkcja studia Reto Moto z Danii to niezwykłe połączenie gry akcji, rozgrywanej w czasie rzeczywistym na silniku gry, jak i strategii, do której używana jest wyłącznie przeglądarka internetowa.

Poradniku do Heroes & Generals znajdziesz:

  • Opis sterowania poszczególnymi jednostkami: piechota, pojazdy, myśliwce;
  • Interfejs rozgrywki, podzielony na menu główne (Lobby), pole walki, jak i mapę świata;
  • Kilkadziesiąt bardzo przydatnych porad, podzielonych na kilka odrębnych rozdziałów;
  • Szczegółowy opis Baretek i Odznak Bojowych;
  • Porady dotyczące pierwszych chwil z grą, jak również pomocne w sprawniejszym rozwijaniu żołnierzy;
  • Opis uzbrojenia i sprzętu wykorzystywanego w grze;
  • Opis wszystkich trybów gry: Potyczki, Szturmu i Wojny;
  • Opis trybu "Wojny", w którym zawarto dokładne wyjaśnienie wszystkich najważniejszych aspektów, w tym Grup Uderzeniowych.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Heroes & Generals - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 54, ilustracje: 242 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 3.

Popularne strony w Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - screen - 2015-03-02 - 295854Heroes & Generals - screen - 2015-03-02 - 295853Heroes & Generals - screen - 2015-03-02 - 295852Heroes & Generals - screen - 2015-03-02 - 295851Heroes & Generals - screen - 2015-03-02 - 295850Heroes & Generals - screen - 2014-07-01 - 285707Heroes & Generals - screen - 2014-07-01 - 285706Heroes & Generals - screen - 2014-07-01 - 285705Heroes & Generals - screen - 2014-07-01 - 285704

22.06.2015 19:13
👍
Trevor902
2
Junior

Mały błąd. Zamiast ilustracji MG 34 jest ilustracja MP 34

27.07.2015 13:21
odpowiedz
MateuszPompka
9
Legionista

I nie tylko to z resztą...

27.07.2015 14:20
odpowiedz
MateuszPompka
9
Legionista

RGD-33 i Stielhandgranate 24 zostały zamienione zdjęciami przy czym zdjęcie przedstawiające niemiecki granat, ukazuje wersję z głowicą odłamkową, w tej grze to zupełnie inna broń....

27.07.2015 14:22
odpowiedz
MateuszPompka
9
Legionista

Na stronie o niemieckim sprzęcie bojowym brakuje właśnie tego granatu, a ma on zupełnie inne parametry.... Mniejsza siła rażenia przy dużo większych obrażeniach

13.09.2016 07:47
odpowiedz
NoViii
1
Junior

Czy ta gra pójdzie mi na tym [link] ?
Pytam bo choć mam kompa z podanymi wymaganiami to gra i tak ścina jak nie wiem co . Z góry dzięki za pomoc :)

14.07.2017 12:18
Seweryn666
👎
odpowiedz
Seweryn666
5
Legionista

Jak tu niema wszystkich ( czołgów ) wypisanych...

post wyedytowany przez Seweryn666 2017-07-14 12:18:49