Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper Elite III - Misja 2
Sniper Elite III - Misja 2
Miejsce rozpoczęcia misji.
Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.
Namiot z przeciwnikiem. Posiada on dokument z informacjami na temat bazy.
Ścieżka prowadząca do pierwszego gniazda snajperskiego.
Gniazdo snajperskie, które warto wykorzystać do wyeliminowania pierwszego oficera.
Lokalizacja pierwszego oficera.
Boczna górska ścieżka.
Wieża obserwacyjna z reflektorem.
Obozowisko, w którym przebywa drugi oficer.
Park maszyn z pięcioma ciężarówkami nadającymi się do zniszczenia.
Miejsce pojawienia się ciężarówki z posiłkami.
Stanowiska maszynowe.
Sugerowana ścieżka dotarcia do trzeciego oficera.
Lokalizacja trzeciego oficera.
Lokalizacja czwartego oficera.
Sugerowane miejsce podłożenia miny lądowej.
Miejsce zakończenia misji.
Gniazdo snajperskie.
Gniazdo snajperskie. Oprócz odblokowania gniazda możesz też wykonać w tym miejscu długi strzał (Long Shot).
Gniazdo snajperskie.
Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Officer Assignments.
Dziennik wojenny - Axis Account: Reclaiming Tobruk.
Dziennik wojenny - Discipline and Obedience.
Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Recruitment Drive.
Dziennik wojenny - Axis Account: Vahlen's Presence.
Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Vahlen's Project.
Dziennik wojenny - Axis Was Story: Tobruk's Defense.
Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Threat Assessment.
Dziennik wojenny - Vahlen's Journal: Welcome to Africa.
Karta kolekcjonerska.
Dziennik wojenny - Survival Notes: Relocation.
Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Report for Reassignment.
Stanowiska maszynowe.
Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.
Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.
Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.
Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.
Powiększ mapę

Mapa i statystyki | Misja 2 - Gaberoun | Sniper Elite III Afrika poradnik Sniper Elite III: Afrika

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Ważne lokacje odwiedzane w trakcie misji

Miejsce rozpoczęcia misji.

Generatory, które mogą być wykorzystywane do zagłuszania strzałów z karabinu.

Namiot z przeciwnikiem. Posiada on dokument z informacjami na temat bazy.

Ścieżka prowadząca do pierwszego gniazda snajperskiego.

Gniazdo snajperskie, które warto wykorzystać do wyeliminowania pierwszego oficera.

Lokalizacja pierwszego oficera.

Boczna górska ścieżka.

Wieża obserwacyjna z reflektorem.

Obozowisko, w którym przebywa drugi oficer.

Park maszyn z pięcioma ciężarówkami nadającymi się do zniszczenia.

Miejsce pojawienia się ciężarówki z posiłkami.

Stanowiska maszynowe.

Sugerowana ścieżka dotarcia do trzeciego oficera.

Lokalizacja trzeciego oficera.

Lokalizacja czwartego oficera.

Sugerowane miejsce podłożenia miny lądowej.

Miejsce zakończenia misji.

Gniazda snajperskie

Gniazdo snajperskie.

Gniazdo snajperskie. Oprócz odblokowania gniazda możesz też wykonać w tym miejscu długi strzał (Long Shot).

Gniazdo snajperskie.

Sekrety

Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Officer Assignments.

Dziennik wojenny - Axis Account: Reclaiming Tobruk.

Dziennik wojenny - Discipline and Obedience.

Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Recruitment Drive.

Dziennik wojenny - Axis Account: Vahlen's Presence.

Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Vahlen's Project.

Dziennik wojenny - Axis Was Story: Tobruk's Defense.

Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Threat Assessment.

Dziennik wojenny - Vahlen's Journal: Welcome to Africa.

Karta kolekcjonerska.

Dziennik wojenny - Survival Notes: Relocation.

Dziennik wojenny (ma go przy sobie jeden z przeciwników) - Intel: Report for Reassignment.

Legenda Sniper Elite III - Misja 2

Ważne lokacje odwiedzane w trakcie misji

Sekrety

Gniazda snajperskie

Mapa i statystyki

Powyższy obrazek prezentuje mapę lokacji, w której rozgrywa się druga misja gry. Są to tytułowa oaza Gaberoun oraz przylegające do niej ruiny i wrogie obozowiska. Na mapie zaznaczone zostały przede wszystkim najważniejsze miejsca (cele misji, główne ścieżki itp.) oraz lokalizacje znajdziek (sekretów).

Oprócz tego na mapie widoczne są różnokolorowe kropki:

  • Czerwone kropki symbolizują miejsca napotykania "zwykłych" przeciwników - Uwaga: Niektórzy wrogowie nie pozostają w miejscu, tylko zajmują się patrolowaniem danego obszaru.
  • Niebieskie kropki symbolizują miejsca napotykania wrogich snajperów (okupują oni wieże obserwacyjne oraz wysokie punkty widokowe).
  • Zielona kropka symbolizuje miejsce pojawienia się jedynego pojazdu z przeciwnikami na pokładzie (nie licząc wozu opancerzonego z generałem przejeżdżającego przez dużą część mapy, który jest jednym z ostatnich głównych celów misji).

Przygotowanie do misji

W przeciwieństwie do pierwszej misji, do której nie mogłeś się przygotować, tym razem masz możliwość modyfikacji wyposażenia głównego bohatera. Nie musisz dokonywać w nim jakichś drastycznych zmian i możesz wystartować z tymi samymi elementami ekwipunku, które posiadałeś w pierwszej misji.

Statystyki misji

Opcjonalne zadania i wyzwania:

  • Musisz wyeliminować jednego z wrogich oficerów po zajęciu miejsca w gnieździe snajperskim. Gniazdo to punkt 5 na mapie, a oficer przebywa w punkcie 6 na mapie. Więcej na ten temat w głównym opisie przejścia.
  • Musisz zniszczyć reflektor w jednym z wrogich obozowisk. Wieża z reflektorem znajduje się w punkcie 8 na mapie i więcej informacji na jej temat znajdziesz w opisie przejścia.
  • Musisz zniszczyć pięć ciężarówek znajdujących się w parku maszyn (motorpool). Ciężarówki znajdują się w punkcie 10 na mapie i więcej informacji na ich temat znajdziesz w opisie przejścia.
  • Musisz odwiedzić trzy gniazda snajperskie (Sniper Nests).
  • Musisz zaliczyć jeden długi strzał (Long Shot). Wspomniany strzał wykonuje się po zajęciu miejsca w gnieździe snajperkim wysuniętym najbardziej na północ i zlokalizowanym niedaleko miejsca pobytu drugiego oficera (niebieski punkt 2 na mapie).

Sekrety:

  • Musisz odnaleźć jedenaście dzienników wojennych (War Diaries).
  • Musisz odnaleźć jedną kartę kolekcjonerską (Collectible Cards).