Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2

Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019

The Kingpin of crime!

Etap 1 - Ukończenie poziomu

Ciężarówka OSCORPu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Ciężarówka OSCORPu

Dotrzyj na wskazane miejsce i ukryj się wewnątrz naczepy ciężarówki przed wejściem. Aby wyjść zestrzel pajęczyną drzwi. Posiadasz teraz zdolność Ion-Web, która pozwoli ci strzałami pajęczyny zniszczyć skrzynie OSCORPu oraz żółte zbroje przeciwników z Task Forces.

Opancerzony przeciwnik - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Opancerzony przeciwnik

Rozpraw się z pierwszym opancerzonym przeciwnikiem. Najpierw strzelaj Web-Shootem, aż tarcza zmieni kolor na ciemniejszy. Wtedy możesz dopiero zadać obrażenia celowi.

Snajper na dachu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Snajper na dachu

Najpierw udaj się na budynek po prawej stronie. Na dachu zlokalizuj snajpera i zaatakuj go z zaskoczenia. Teraz przeskocz na dach następnego budynku.

Dwoje snajperów - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dwoje snajperów

Kolejnych dwóch przeciwników również spogląda na dół niczego nie oczekując - tym samym wyeliminuj ich bezgłośnie.

Dziura w dachu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dziura w dachu

Przez dziurę wewnątrz dachu dostrzeżesz chodzącego niżej strażnika. Opuść się po pręcie, by go wyeliminować. Potem wróć na dach.

Strażnik przy oknie - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Strażnik przy oknie

Z drzewa obok budynku możesz pochwycić jednego strażnika odwróconego plecami. Następnie dostań się do wnętrza budynku na sufit.

Czerwona szafka - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czerwona szafka

Od strony okna, gdzie wszedłeś zobaczysz czerwoną szafkę. Użyj sieci, by rzucić nią w przeciwników przy ognisku. Następnie zeskocz i szybko przygwoźdź ich do ziemi nim się obudzą. Teraz zajmij się przeciwnikiem na mostku pomiędzy budynkami nad kanałem na zewnątrz.

Strażnik za budynkiem - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Strażnik za budynkiem

Wróć na pierwszy budynek. Za nim od strony skał znajdziesz samotnego strażnika. Wyeliminuj go po cichu z drzewa lub ze ściany. Wróć na dach.

Niestabilne belki - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Niestabilne belki

Podejdź do krawędzi, gdzie zobaczysz dwóch wrogów przy ognisku. Użyj umiejętności Web-Pull na belkach na prawo, a zwalone obiekty spowodują ogłuszenie przeciwników. Omotaj ich pajęczyną.

Wewnątrz pierwszego budynku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wewnątrz pierwszego budynku

Dobrowolnie możesz wejść do pierwszego budynku. Wewnątrz znajdziesz dwóch strażników - obu możesz zlikwidować niezauważenie od góry.

Parter budynku pośrodku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Parter budynku pośrodku

Od strony drzewa przy budynku drugim na parterze znajdziesz zniszczony mur. Wejdź do środka i zaczekaj przy krawędzi ściany. Strażnika w żółtym pancerzu pozbądź się po cichu i wróć do kanału pomiędzy budynkami.

Na końcu kanału - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Na końcu kanału

Wejdź do rury od strony wody i na końcu znajdziesz odwróconego plecami snajpera. Po pozbyciu się go przeskocz na wysokość (sufit lub filar) i zlikwiduj drugiego chodzącego strażnika.

Belki w rogu pomieszczenia - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Belki w rogu pomieszczenia

Analogicznie w rogu pomieszczenia dostrzeżesz belki trzymające osuwisko. Zniszcz je, by zdezorientować przestępców przed nimi, a następnie ich oplącz siecią.

Dach trzeciego budynku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dach trzeciego budynku

Na koniec przejdź na dach trzeciego budynku w rogu mapy. Dostrzeżesz tam dwóch snajperów. Zajmij się nimi.

Czerwony kontener - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czerwony kontener

Z niższego dachu dostrzeżesz czerwony kontener - złap go i rzuć w strażników przy ognisku. Następnie unieruchom ich.

Wagonik - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wagonik

Przejdź na powrót n poprzedni daszek tak, aby mieć widok na tory. Użyj Web-Pull, aby przyciągnąć wagonik (dwukrotnie) i ogłuszyć wroga wewnątrz budynku (Brute).

Znajdźki w misji

Skrzynka ulepszeń #1 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Pierwsza skrzynka znajduje się na dachu naczepy, z której wychodzisz na początku misji.

Skrzynka ulepszeń #2 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Druga skrzynka leży na drzewie przed budynkiem pośrodku.

Skrzynka ulepszeń #3 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Trzecią skrzynkę znajdziesz na dachu budynku pośrodku lokacji.

Skrzynka ulepszeń #4 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #4

Kolejna skrzynka znajduje się w rogu mapy wewnątrz uszkodzonej wieży.

Skrzynka ulepszeń #5 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #5

Wewnątrz budynku po lewej stronie mapy, na końcu torów znajdziesz piątą skrzynkę ulepszeń.

Skrzynka ulepszeń #6 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #6

Szósta skrzynka położona jest na najwyższym punkcie budynku w lewym rogu lokacji (budynek z torami).

Skrzynka ulepszeń #7 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #7

Siódma skrzynka zlokalizowana jest na beczce wewnątrz pierwszego budynku, na prawo od wejścia do lokacji.

Skrzynka ulepszeń #8 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #8

Skrzynka nr 8 umiejscowiona została na wejściu do rury od strony wody.

Skrzynka ulepszeń #9 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #9

Dziewiąta z kolei skrzynka leży na końcu rury kanalizacyjnej do poziomu -1 budynku pośrodku.

Skrzynka ulepszeń #10 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #10

Skrzynka ulepszeń #10 zlokalizowana jest na końcu tunelu pośrodku mapy.

Skrzynka ulepszeń #11 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #11

Przedostatnią skrzynkę znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia.

Skrzynka ulepszeń #12 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #12

Ostatnia skrzynka leży na gruzach przy budynku po lewej stronie mapy.

Audiolog #16 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #16

Szesnasty audiolog leży na masce wraku samochodu koło zniszczonej wieży.

Audiolog #17 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #17

Audiolog #17 znajdziesz w podziemiach budynku pośrodku. Leżeć będzie na stercie gruzu w rogu pomieszczenia.

Audiolog #18 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #18

Kolejny audiolog znajduje się w rogu budynku pośrodku od strony wejścia do lokacji, koło drzewa.

Audiolog #19 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #19

Audiolog #19 znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia leżący na ziemi.

Jamesons Photo #7 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Jameson's Photo #7

Zdjęcie, które musisz wykonać jako siódme, to zielona koszulka zlokalizowana przed budynkiem po lewej stronie lokacji, na piasku, przy miejscu oświetlonym przez latarnię.

Skrzynia OSCORPu #1 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynia OSCORPu #1

Za wejściem do lokalizacji dostrzeżesz pomarańczową skrzynię OSCORPu, jedyną zlokalizowaną w misjach. Zniszczysz ją używając Web-Shoot po uzyskaniu zdolności Ion-Web w poprzedniej misji.

Boss - Kingpin

Audiolog #20 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #20

Nietypowo przed walką z bossem podejdź do biurka i zabierz z niego audiolog #20.

Kingpin - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Kingpin

Na koniec czeka cię walka z bossem. Kingpin wykonuje cztery rodzaje ataków: szarża, atak w miejscu, atak promieniem i atak obszarowy. Atak obszarowy wykonuje uderzając laską w podłogę - należy przebywać wtedy w bezpiecznej odległości. Przy ciosie w miejscu (czerwone ostrzeżenie) należy wykonać unik, podobnie jak w przypadku ataku promieniem, również za pomocą laski. Użycie Stun-Blast pozwoli przerwać wykonywany atak bossa.

Szarża - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Szarża

Kluczem do wygranej jest pozwolenie przeciwnikowi na szarżę, wykonanie uniku, a następnie pozwolenie na jego uderzenie w ścianę. Gdy jest ogłuszony możesz mu zadać szybkich 4-5 ciosów. Gdy przeciwnik jest ogłuszony możesz również oddalić się szybko na większą odległość i zregenerować zdrowie.

Posiłki - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Posiłki

Gdy poziom życia bossa spadnie do 2/3 wezwie posiłki. Za pierwszym razem będzie to dwóch opancerzonych strażników, za drugim razem (1/3 życia) trzech. By zniszczyć ich pancerze strzelaj pajęczyną, a gdy więcej niż jeden jest obok ciebie użyj Stun-Blast, aby odrzucić ich na większą odległość. Kingpin cały czas będzie również cię atakować, lecz dopóki nie unieszkodliwisz strażników wykonuj jedynie uniki przed jego ciosami.