Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Poradnik do RUST, zawiera wszystkie najważniejsze informacje potrzebne do przetrwania w brutalnym świecie gry. Dowiecie się z niego jak przeżyć zarówno pierwszą noc, jaki i wiele kolejnych. Na początku rozgrywki nie zawsze wiadomo o co chodzi i czym powinniśmy się zająć, dlatego w poradniku skupiono się przede wszystkim na pierwszych dniach rozgrywki. Jak zdobyć pożywienie? Co zrobić, żeby nie zamarznąć? Gdzie znaleźć schematy umożliwiające stworzenie bardziej skomplikowanych przedmiotów? W niniejszym tekście znajdziecie odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania i wiele więcej. Poradnik zawiera informację o tym, jakimi narzędziami należy budować, by szybciej stworzyć nasze schronienie oraz jak należy projektować dom by nie został on ograbiony już pierwszego dnia. Znajdziemy tu także potrzebne informację na temat naprawy uszkodzonych i zużytych przedmiotów, które psują się w trakcie rozgrywki oraz rady dotyczące terenów skażonych promieniowaniem. Całość poradnika została wzbogacona screenami przedstawiającymi najważniejsze elementy gry. Poradnik został stworzony na podstawie wersy alfa gry. Rust to gra typu survival z widokiem z perspektywy pierwszoosobowej i otwartym światem, czerpiąca inspiracje z takich tytułów jak Minecraft, DayZ czy S.T.A.L.K.E.R. Twórcą tego tytułu jest Garry Newman, założyciel studia Facepunch i autor modyfikacji silnika Source - Garry's Mod. Podstawę rozgrywki w RUST stanowi walka o przetrwanie, gdyż świat gry jest brutalny i pełen niebezpieczeństw. Sterowana przez nas postać może umrzeć m.in. z głodu, wyziębienie, ran otrzymany od dzikich zwierząt czy w wyniku napromieniowania. Bardzo istotnym czynnikiem są również inni gracze, którzy bez skrupułów wykorzystają każdą nasza słabość, żeby ukraść zgromadzone przez nas skarby.

Poradnik do gry Rust zawiera:

  • opis przetrwania pierwszej nocy
  • opis polowania oraz zdobywania surowców
  • wiadomości na temat craftingu oraz naprawy przedmiotów
  • wskazówki na temat nalotów występujących w grze
  • wytyczne przy budowie domu
  • informacje na temat skażonych terenów

GameMaster (www.gry-online.pl)

Informacje o Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Autor : GameMaster

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 9, ilustracje: 15 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Rust - screen - 2015-10-20 - 309550Rust - screen - 2015-10-20 - 309549Rust - screen - 2015-10-20 - 309548Rust - screen - 2015-10-20 - 309547Rust - screen - 2015-10-20 - 309546Rust - screen - 2015-10-20 - 309545Rust - screen - 2015-10-20 - 309544Rust - screen - 2015-10-20 - 309543Rust - screen - 2015-10-20 - 309542

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
08.03.2014 21:30
👍
Najemniczek
3
Junior

Dobry poradnik na przetrwanie pierwszych godzin w grze w sam raz

17.03.2014 14:53
1
odpowiedz
BaronNarkotykowy
1
Junior

w tym poradniku brakuje takich informacji jak:
- jak zbudujesz dom to jak najprędzej dąż do zrobienia metalowych drzwi, bez nich na milion procent ludzie będą włamywali się do domku (raz dla jaj budowałem se jakiś czwarty domek w jednym miejscu, celowo planowałem by był pusty, miał z 6 par drzwi drewnianych i non stop ludzie je rozwalali więc na prawdę metalowe drzwi są koniecznością, bo drewniane drzwi to kamieniem rozwalisz, a metalowe tylko ładunkami C4 (chyba 2) lub granatami (14 granatów rozwala drzwi metalowe lub ściany)).

- jak goni nas misio lub wilki to wskakujemy na kłodę drewna, wtedy przestaną nas gonić bo nie będą mogły nas uderzyć (ze skałami to nie działa raczej)

- zmutowane misie i wilki możemy rozwalać dla dropu bo te wilki i misie mogą mieć rampę metalową, schody metalowe itd więc warto je czasem zabijać. Oczywiście jak wydropimy metalowego coś to biegniemy do domku to ukryć lub jak mamy zieloną skrzynkę to używamy jej przy workbenchu by nauczyć się robić metalową ścianę itd.

- jak budujecie dom np. wielkości 1x2 kratki i robicie go w górę tylko to pamiętajcie, że ludzie zazwyczaj na cel biorą piętra na górze więc nie trzymajcie wszystkiego na górze. A tak w ogóle to radzę trzymać po trochu itemów w każdym roomie. Gracze zazwyczaj C4 nie mają, ale granatów uda im się narobić 30 sztuk na oko (więcej raczej mało kto będzie chciał robić) i tu mówię o jednej osobie (bo jak ma kumpla jednego to liczcie, że są w stanie 60 granatów mieć, czyli wysadzą 4 ściany).

- pamiętajcie, że gra zbugowana jest i nawet jak otoczycie dom filarami to gracze zbudują barykady, jedna na drugiej i mogą z tych barykad zrobić schody na dowolne piętro, nawet jak macie miliard pięter. Mam nadzieję, że szybko twórcy ogarną tego buga bo jest porąbany.

- domy bez pięter też mają sens, ale nie takie 2x2 kratki, a bardziej 3x12 kratek itd, chodzi o to, że przy takim domu trzy na ileś kratek, gracze będą musieli dwie ściany wysadzić by dostać się do środkowego pomieszczenia, a jeśli dom wasz jest bardzo długi, a itemy macie porozkładane na różne pomieszczenia to stracą sporo granatów lub C4, choć bierzcie pod uwagę, że jak dojdą wam do środka domu to wtedy będą drążyć dziurę w środek domu dalej więc lepiej zostawiajcie czasem co drugi room w środku pusty z pustą skrzynią

- gracze często podchodzą do ścian domu i przez szpary patrzą co jest w środku dlatego radzę wam zrobić jedną z rzeczy - budujecie w każdym roomie barykady przy ścianach tak by nie widzieli co jest w środku, ale lepiej będzie jak w każdym roomie postawicie skrzynki, najlepiej te wielkie skrzynie i zostawicie je puste, one mają zmylać graczy, a zmylają świetnie. Ja zawsze ustawiam z 2 wielkie skrzynie w pomieszczeniach i wtedy gracze włamują się tam właśnie i dziwić się muszą, że to podpucha bez itemów.
Możecie też otoczyć dom fundamentami i na środku fundamentu walnąć filar (lub jak nie chcecie to nie walicie) i mały spike wall. Duży spike wall nie zmieści się na fundamencie z filarem, a jak go postawicie na ziemi to mu będzie życie ubywać i będziecie musieli raz na dobę podchodzić pod large spike walle z drewnem i używać drewna na nich by je naprawiać (naprawa large spike walli do trzech sztuk jeszcze tak nie wkurza, ale 6 sztuk lub więcej wkurza bardzo, bo sporo drewna kradnie to naprawianie więc radzę wam na trawie nie stawiać za bardzo large spike walli. A na fundamencie moje małe spike walle nie wymagały naprawy więc spoko)

- w nocy gracze niektórzy będą was widzieć i tak, nie wiem, czy cheaty niektórzy odpalają, czy po prostu podkręcają se gammę w monitorze by w nocy widzieć. Nienawidzę takich graczy, bo ci debile ze 100-200 metrów strzelają do nas w środku nocy, na szczęście mało takich graczy jest

- na koniec jeszcze coś. Nie musicie mieć jednego domku, możecie mieć ich kilka, ale radzę niedaleko siebie je mieć i dwa powinny wystarczyć wam, możliwe, że domy trzeba zawsze odwiedzać (np. raz dziennie) by ściana itd nie zniknęła żadna, bo nieodwiedzana przez 24 lub 48h lub ileś chyba znika).

- w waszym głównym domu budujcie spam śpiworów, w każdym pomieszczeniu stawiacie śpiwór lub jak macie metal to metalowe łóżko. A no to po to, żeby wam debilni złodzieje nie rozwalili jedynego w domu śpiworu, a rozwalają zawsze, ale łóżko metalowe mi ominęli włamywacze, widocznie zbyt wytrzymałe było (nie wiem co je rozwalić może). Ja zawsze w każdym pomieszczeniu kładę śpiwór, a jak pomieszczeń mam dużo to tylko w co drugim, trzecim roomie.

17.03.2014 14:59
odpowiedz
Soulcatcher
211
Battle for Azeroth

BaronNarkotykowy ---> Dziękujemy za doskonałe uzupełnienie.

17.03.2014 15:03
odpowiedz
'ekto
127
Generał

Nie obeszło się bez błędów:

Zwierzęta najlepiej zbaijać za pomocą łuku
W brew pozorom