Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Poradnik do RUST, zawiera wszystkie najważniejsze informacje potrzebne do przetrwania w brutalnym świecie gry. Dowiecie się z niego jak przeżyć zarówno pierwszą noc, jaki i wiele kolejnych. Na początku rozgrywki nie zawsze wiadomo o co chodzi i czym powinniśmy się zająć, dlatego w poradniku skupiono się przede wszystkim na pierwszych dniach rozgrywki. Jak zdobyć pożywienie? Co zrobić, żeby nie zamarznąć? Gdzie znaleźć schematy umożliwiające stworzenie bardziej skomplikowanych przedmiotów? W niniejszym tekście znajdziecie odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania i wiele więcej. Poradnik zawiera informację o tym, jakimi narzędziami należy budować, by szybciej stworzyć nasze schronienie oraz jak należy projektować dom by nie został on ograbiony już pierwszego dnia. Znajdziemy tu także potrzebne informację na temat naprawy uszkodzonych i zużytych przedmiotów, które psują się w trakcie rozgrywki oraz rady dotyczące terenów skażonych promieniowaniem. Całość poradnika została wzbogacona screenami przedstawiającymi najważniejsze elementy gry. Poradnik został stworzony na podstawie wersy alfa gry. Rust to gra typu survival z widokiem z perspektywy pierwszoosobowej i otwartym światem, czerpiąca inspiracje z takich tytułów jak Minecraft, DayZ czy S.T.A.L.K.E.R. Twórcą tego tytułu jest Garry Newman, założyciel studia Facepunch i autor modyfikacji silnika Source - Garry's Mod. Podstawę rozgrywki w RUST stanowi walka o przetrwanie, gdyż świat gry jest brutalny i pełen niebezpieczeństw. Sterowana przez nas postać może umrzeć m.in. z głodu, wyziębienie, ran otrzymany od dzikich zwierząt czy w wyniku napromieniowania. Bardzo istotnym czynnikiem są również inni gracze, którzy bez skrupułów wykorzystają każdą nasza słabość, żeby ukraść zgromadzone przez nas skarby.

Poradnik do gry Rust zawiera:

  • opis przetrwania pierwszej nocy
  • opis polowania oraz zdobywania surowców
  • wiadomości na temat craftingu oraz naprawy przedmiotów
  • wskazówki na temat nalotów występujących w grze
  • wytyczne przy budowie domu
  • informacje na temat skażonych terenów

GameMaster (www.gry-online.pl)

Informacje o Rust - przewodnik przetrwania - poradnik do gry

Autor : GameMaster

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 9, ilustracje: 15 .