Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Legend czy Hero | Podstawy rozgrywki Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst poradnik

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Hero i Legend są to zestawy przedmiotów, których możesz używać podczas walki - Legend czy Hero | Podstawy rozgrywki Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - poradnik do gry

Hero i Legend są to zestawy przedmiotów, których możesz używać podczas walki. Zanim zaczniesz walkę masz możliwość wybrania czy chcesz korzystać z palety przedmiotów Hero, czy też Legend.

Każda paleta posiada na końcu cztery miejsca na różne przedmioty, a w jednym miejscu można mieć taką ilość danego przedmiotu jak na to pozwala level palety.

Paleta zdobywa levele poprzez punkty doświadczenia. Je otrzymujemy za każdą walkę i dostają je obie niezależnie od tego, której używamy. Czasami zdarzy się takie zdarzenie jak "ultimate decision" i do wyboru będą dwie akcje, które dodadzą ci dużo punktów Hero lub Legend.

Obie te palety się przydają, ale musisz pamiętać, że aktywną możesz mieć tylko jedną. Wiele walk przeciw komputerowi można wygrać bez ich użycia, jednakże przeciw innym graczom mogą dać dość dużą przewagę.

Paleta Hero

Charakteryzuje się tym, że przypisywać jej możemy przedmioty głównie użytkowe, czyli regenerujące życie, chakrę, ale też takie które zwiększają twojej postaci atak, obronę, szybkość na określony czas. Ta paleta przedmiotów jest bardzo przydatna, gdy nie możesz pokonać przeciwnika/ów, ponieważ zawsze brakuje ci trochę życia bądź innego, ważnego parametru.

Paleta Legend

Charakteryzuje się tym, że przypisać jej możemy przedmioty głównie zadające obrażenia, czyli wszystkiego rodzaju kunaie, które można rozrzucić na arenie i zadające obrażenia w momencie gdy przeciwnik w nie wejdzie, bomby, oraz przedmioty zmniejszające Atak, Obronę, Szybkość itp. przeciwnika na określony czas.