Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Chaos on Deponia - poradnik do gry

Chaos on Deponia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia Chaos on Deponia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Zwycięż w pojedynku z Garlefem

Pogadaj w tawernie z Dzidzią Goal (przełącz pilotem kartę pamięci) - Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia - Chaos on Deponia - poradnik do gry

Pogadaj w tawernie z Dzidzią Goal (przełącz pilotem kartę pamięci). Nie masz wyboru, musisz dołączyć do rebeliantów. Zaczep w tej sprawie siedzącego na górze Garlefa. Otrzymasz klucz do łazienki, z której skorzystaj. Rufus po wyjściu samodzielnie odczepi od podeszwy buta skrawek papieru toaletowego. Udaj się do siedzącego na rynku pigularza, gdzie dowiesz się, że w zamian za kupon możesz otrzymać Ogóras Objawienia. Wręcz ślepemu farmaceucie kawałek papieru toaletowego, wmawiając mu, że to kupon, a dostaniesz wspomnianego Ogórasa.

Powędruj teraz do sklepu z gadżetami w dokach - Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia - Chaos on Deponia - poradnik do gry

Powędruj teraz do sklepu z gadżetami w dokach. Tam pogawędź z Zakup-O-Matem. Rozejrzyj się po sklepie, zwróć uwagę na Niezniszczalne Okulary Wiecznej Ciemności znajdujące się na najwyższej półce. By do nich dosięgnąć, zabierz Skarpety Antygrawitacyjne. Zwiń okulary, wróć na ziemię i weź nakładkę do sokowirówki, której użyj na Ogórasie Objawienia. Zgodnie z ogórkową sugestią uszkodź okulary, wrzucając je do niszczarki w prawym rogu sklepu. Rufus złoży zażalenia u robota, który założy okulary. Wówczas zwędź Złotego Smoka Niewidzialności i kliknij go PPM w ekwipunku. Zabierz zniszczone okulary, kliknij siódmy fragment układanki (na półce po lewej, nad prostowarką do bananów) i opuść sklep.

Udaj się do tawerny i porozmawiaj z Garlefem na temat turnieju papier-nożyce-kamień - Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia - Chaos on Deponia - poradnik do gry

Udaj się do tawerny i porozmawiaj z Garlefem na temat turnieju papier-nożyce-kamień. Zejdź na parter i pogadaj z siedzącym tam Nodem, członkiem Niezorganizowanej Przestępczości. Idź do Małej Wenecji. Obejrzyj Dłoń Turniejową widoczną w szybie łodzi podwodnej. Kliknij peryskop oraz właz obok. Nie ma szans, abyś dostał się do środka, musisz przechytrzyć peryskop. Połącz więc w ekwipunku soczewkę z lewą częścią oprawki okularów, a następnie lewą część z prawą i załóż okulary na peryskop. Wejdź przez właz do łodzi podwodnej.

Kliknij drzwi do pokoju radiowego, Rufus odbierze komunikat od Kletusa, a w jego ekwipunku wylądują slajdy - Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia - Chaos on Deponia - poradnik do gry

Kliknij drzwi do pokoju radiowego, Rufus odbierze komunikat od Kletusa, a w jego ekwipunku wylądują slajdy. Wciśnij guzik poniżej stacji radiowej. Otworzą się drzwi pokoju z Kicią. Kliknij zwierzątko rybą brzytewkowatą (zabraną z tawerny, sposób jej zdobycia opisany jest w zadaniu "Dziobak powietrza"). Ogolenie kota nie zachwyci szefowej - Donny. Zasugeruj, że masz jakąś ofertę, potem się z niej wycofaj ("Nieważne") i zgódź na pożarcie przez rekiny ("Proszę"). Odwaga Rufusa porazi Donnę, która zezwoli na jego dołączenie do Niezorganizowanej Przestępczości. Przejdź więc przez mostek i zabierz Dłoń Turniejową. Jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem, wróć do Donny i spróbuj ponownie. Ta część zabawy traktowana jest jak minigra, można ją więc pominąć, klikając krzyżyk w prawym rogu ekranu (widoczny przy drugim podejściu).

Ostatni ruch: pokaż papier, czyli otwartą dłoń z wszystkimi palcami. - Zwycięż w pojedynku z Garlefem | Dogadaj się z Dzidzią Goal | Chaos on Deponia - Chaos on Deponia - poradnik do gry
Ostatni ruch: pokaż papier, czyli otwartą dłoń z wszystkimi palcami.

Wróć do tawerny i zaczep Garlefa w sprawie pojedynku papier-nożyce-kamień. Otworzy się okno minigry. Zasady są tradycyjne, czyli kamień (schowane palce) bije nożyce, nożyce (dwa palce) biją papier, a papier (otwarta dłoń, wszystkie palce) bije kamień, z tą różnicą, że gra się za pomocą specjalnych sztucznych rąk i z każdą przegraną traci dwa palce, które przechodzą do przeciwnika. Garlef sam się przyznał, że jego ulubioną metodą są nożyce, idealnie byłoby więc pokazywać kamień, ale musiałbyś wtedy użyć przycisku odejmującego palce, który nie działa. Metoda wygrania jest więc bardzo prosta: najpierw musisz przegrać, żeby stracić wszystkie palce - albo używając przycisku oznaczonego rybą brzytewkowatą (który wykryty jako oszustwo automatycznie skutkuje przegraną), albo wyrzucając papier, tak aby Garlef, który cały czas wyrzuca nożyce, mógł Cię pokonać. Po tym, jak stracisz wszystkie palce, używaj kamienia tak długo, aż przeciwnik zostanie bez palców. Wtedy Garlef musi pokazać kamień, Ty pokaż więc papier.