Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

16 - Severed Ties

Zniszcz 3 helikoptery wroga za pomocą zdalnie sterowanych rakiet, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Zdalnie Sterowane.

Z ekranu ładowania dowiadujesz się, że Federacja zdołała dokończyć swój program rakietowy i dysponuje teraz w pełni funkcjonalnymi satelitami i pociskami. Twoja drużyna wysłana zostaje do zniszczenia przekaźnika stacji orbitalnej.

Zabawmy się czołgiem! - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Zabawmy się czołgiem!

Akcja rozpoczyna się na samolocie transportującym czołgi. Po chwili spokojnego lotu wasz samolot zostaje zaatakowany a ty, za sterami czołgu, dołączasz do reszty jednostki pancernej na ziemi. Twoim zadaniem jest niszczenie wrogich czołgów i trzymanie się reszty drużyny.

Helikopter ma przewagę nad czołgiem? Akurat! - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Helikopter ma przewagę nad czołgiem? Akurat!

Po chwili na polu walki pojawią się wrogie śmigłowce. Postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie, zmień uzbrojenie z głównego działa na zdalnie sterowane rakiety. Zlokalizuj śmigłowiec, wystrzel rakietę i nakieruj ją tak (za pomocą ruchów myszki) by uderzyła we wrogi śmigłowiec. Jeśli uda ci się w ten sposób zniszczyć 3 wrogie śmigłowce, otrzymasz osiągnięcie Zdalnie Sterowane. Musisz się jednak spieszyć, gdyż twoi towarzysze mogą zdążyć zniszczyć śmigłowce zanim tobie sie to uda - w takim wypadku wczytaj ostatni punkt kontrolny i spróbuj ponownie.

Czas zająć się instalacją przeciwlotniczą! - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Czas zająć się instalacją przeciwlotniczą!

Kontynuuj wędrówkę razem z resztą jednostki pancernej, aż dotrzesz do bazy wojskowej wroga. Tam otrzymasz rozkaz zniszczenia wrogich instalacji przeciwlotniczych. Udaj się więc do każdego z celów, zniszcz je, a po chwili akcja przeniesie się do wnętrza helikoptera.

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia! - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia!

Korzystając z pokładowego miniguna, oczyść budynek przy którym zawiśnie helikopter z wrogich żołnierzy. Gdy ci się to uda, wciśnij wyświetlony na ekranie przycisk, by wskoczyć do budynku. Oczyść pomieszczenie z wrogów i udaj się za Heshem.

Gaśnica nie zawsze ratuje życie. - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Gaśnica nie zawsze ratuje życie.

Dojdziecie do zamkniętych drzwi. Hesh chwyci za gaśnicę i poczeka na ciebie, byś otworzył drzwi. Po otwarciu drzwi, Hesh wrzuci gaśnicę w środek stojących w pomieszczeniu wrogów. Poczekaj, aż gaśnica znajdzie się pomiędzy przeciwnikami a następnie w nią strzel, by ją wysadzić i zabić kilku wrogów jednocześnie, a za pomocą broni wykończ niedobitki. Poczekaj aż Hesh zrobi swoje przy komputerze i podejdź do podświetlonej konsoli, by odpalić rakietę, a następnie przejdź do następnego pomieszczenia.

Lokalizacja danych wywiadowczych. - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Lokalizacja danych wywiadowczych.

Gdy wyjdziesz z pokoju, w którym odpaliłeś rakietę, nie idź prosto za Heshem. Zamiast tego, skręć w lewo i na końcu korytarza dotrzesz do małego pomieszczenia. Przeszukaj je, gdyż znajduje się tam kolejny laptop z danymi wywiadowczymi. Podnieś go i dołącz do Hesha w następnym pomieszczeniu. Czeka na ciebie tutaj cała chmara wrogów, lecz z uwagi na LKM który dostałeś do dyspozycji w czasie tej misji nie powinieneś mieć większych problemów z likwidacją wrogów. Trzymaj się osłon i zasyp wroga ogniem, a gdy oczyścisz pomieszczenie wejdź razem z Heshem do windy.

Wykorzystaj przewagę wysokości, jaką daje ci winda. - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Wykorzystaj przewagę wysokości, jaką daje ci winda.

Gdy będziecie zjeżdżać, możesz wykorzystać fakt, iż wróg nie zdaje sobie sprawy z waszej pozycji. Zlokalizuj jak największą ilość przeciwników i otwórz ogień w stronę zdezorientowanego przeciwnika. Gdy winda zjedzie na dół, zejdź z niej i schowaj się za którąś ze skrzynek i kontynuuj ostrzeliwanie wroga. Oczyść sobie drogę do pociągu a następnie udaj się do niego razem z Heshem.

Wracamy do czołgu! - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Wracamy do czołgu!

Akcja, po krótkiej scenie, wraca do czołgu. Po przeprawieniu sie przez most i zniszczeniu wszystkiego na drodze, twoim zadaniem jest ponownie rozprawienie się z wrogimi instalacjami przeciwlotniczymi. Obierz najbardziej odpowiadającą ci trasę i zacznij demolowanie wrogiej bazy. Gdy zniszczysz 4 z 5 stanowisk przeciwlotniczych, stracisz możliwość wystrzelenia granatów dymnych i używania podczerwieni, a obraz zacznie sie psuć. Nie przejmuj się tym i podążaj do ostatniego celu. Po jego zniszczeniu czeka cię krótka scenka.

Okazuje się, że czołg, którym się przed chwilą poruszałeś, uległ zniszczeniu - 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts - Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Okazuje się, że czołg, którym się przed chwilą poruszałeś, uległ zniszczeniu. Gdy wydostaniesz się na zewnątrz wraku i odzyskasz kontrolę nad postacią, udaj się do pobliskiego sojuszniczego czołgu, by zasiąść za działkiem pokładowym. Do uderzenia wystrzelonego pocisku zostało kilkadziesiąt sekund i musicie wiać z wrogiej bazy - twoim zadaniem jest oczyszczenie drogi, poprzez niszczenie wrogich pojazdów i piechoty. Gdy licznik dojdzie do zera, pocisk uderzy w bazę, ścierając ją na proch i niszcząc przekaźnik stacji orbitalnej, zarazem kończąc misję.