Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed IV: Black Flag - poradnik do gry

Assassin's Creed IV: Black Flag - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagadka sferyczna | Hakowanie komputerów Abstergo w Assassin's Creed Black Flag poradnik Assassin's Creed IV: Black Flag

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Twoim zadaniem jest doprowadzić kulkę do zielonej linii i wywołać nieskończoną pętlę, to znaczy taką sytuację, gdy kulka będzie toczyć się jedynie po zielonej linii - Zagadka sferyczna | Hakowanie komputerów Abstergo w Assassins Creed Black Flag - Assassins Creed IV: Black Flag - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest doprowadzić kulkę do zielonej linii i wywołać nieskończoną pętlę, to znaczy taką sytuację, gdy kulka będzie toczyć się jedynie po zielonej linii. Kulka toczy się we wskazanym przez ciebie kierunku w linii prostej i zatrzymuje dopiero w momencie, gdy dalsza podróż będzie niemożliwa. Od stopnia trudności zadania zależy wielkość sfery oraz liczba zielonych linii. Przy łatwiejszych zagadkach dostępne są dwie.

Na niektórych planszach istnieją również portale. Po dotarciu do nich kulka przeniesie się do drugiego, oznaczonego tym samym kolorem i będzie kontynuowała podróż. Kulka przechodzi między portalami w tym samym kierunku - jeśli turlając się w kierunku pierwszego poruszała się w lewo, to po wyjściu z drugiego dalej będzie poruszać się w lewo.

W opisie każdej tego typu zagadki podano kierunki, w jakich powinna się poruszać kulka od momentu uruchomienia minigierki.