Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry

7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger poradnik Call of Juarez: Gunslinger

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Rozdział 7 - Dances With Renegades

Widok na półkę skalną na której pojawia się wilk - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Widok na półkę skalną na której pojawia się wilk

Gdy tylko rozpocznie się gra idź tak, jak wskazuje ścieżka. Po przejściu dosyć sporego kawałku pod górę, włączy się filmik ukazujący wilka, który spogląda na ciebie z półki skalnej. Zignorował cię, postąp więc tak samo i idź dalej.

Most nad rzeką - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Most nad rzeką

Droga poprowadzi cię pomiędzy skałami, a po chwili ujrzysz zwisający nad rzeką most zwodzony. Przejdź przez niego - staniesz oko w oko z pierwszymi Apaczami. Zastrzel ich, po czym ruszaj dalej w lewo.

Domek za mostem w którym znajduje się skład amunicji - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Domek za mostem w którym znajduje się skład amunicji

Następnym twoim miejscem charakterystycznym będzie zrujnowana chata, w której zapewne nikt już długo nie mieszkał. Obok niej ponownie zacznie się strzelanina z przeciwnikami, którymi są Indianie.

Dodatkowo w owej chacie możesz uzupełnić amunicję do karabinu.

Droga, prowadząca wyżej - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Droga, prowadząca wyżej

Ruszaj dalej, cały czas pod górę. Prowadzić cię będzie ścieżka, a także pojawiający się wrogowie. Wszyscy będą używali karabinów, więc jeśli wybrałeś klasę Desperado, będziesz musiał się przerzucić na karabin prędzej czy później.

Tutaj idź cały czas w górę - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Tutaj idź cały czas w górę

Wkrótce dojdziesz ponownie do rzeki, idź po jej prawej stronie cały czas w górę. Pojawi się wtedy też dwóch przeciwników z toporkami.

Wejście do obozowiska Indian - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Wejście do obozowiska Indian

Idąc cały czas w górę rzeki i zabijając przy okazji wrogów dojdziesz do wyrwy między skałami. Tam jest twój cel, wejdź do środka.

Widok na półki skalne, na których stali Indianie - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Widok na półki skalne, na których stali Indianie

Gdy będziesz już wewnątrz idź prosto i gdy tylko zobaczysz rozwidlenie skręć w lewo. Nie idź prosto, ponieważ będzie tam tylko wielka dziura. Gdy skręcisz, po chwili na skałach zobaczysz kilku przeciwników, których należy zlikwidować.

Rozwidlenie dróg, prawa strona to ślepa uliczka - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Rozwidlenie dróg, prawa strona to ślepa uliczka

Gdy dojdziesz do kolejnego rozwidlenia będziesz mógł ruszyć albo w prawo, albo w lewo. Ścieżka w prawo prowadzi do ślepego zaułka, więc idź w lewo.

Kolejne rozwidlenie - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Kolejne rozwidlenie

Idź prosto, a gdy dojdzie do walki z Apaczami będziesz mógł iść naprzód tak, jak są ustawieni, lub obrać odrobinę dłuższą drogę w lewo. Doprowadzi cię do tego samego miejsca, ale obierając tę drugą ścieżkę dojdziesz do składu amunicji i odkryjesz Okruch Prawdy.

Kamienny most prowadzący dalej - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Kamienny most prowadzący dalej

Idź dalej, a zaraz będzie kolejne rozgałęzienie. Wybierz to po prawej stronie, ponieważ drugie prowadzi do ślepego zaułka. Następnym, co zobaczysz będzie kamienny most, na który trzeba wejść. Przejdź po nim dalej, ale uważaj, bo znów pojawią się Apacze.

Wejście do kolejnego kompleksu - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Wejście do kolejnego kompleksu

Ruszaj dalej, po zejściu z mostka i przejściu do oświetlonej części, która jest ukazana na zdjęciu wyżej pojawi się za tobą przeciwnik. Będziesz musiał go szybko zabić, odpowiednim przyciskiem, który pojawi się na ekranie.

Większa jaskinia, w której odbędzie się minigierka - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Większa jaskinia, w której odbędzie się minigierka

Idąc dalej dojdziesz do większej jaskini i tam znów uruchomi się minigierka, dzięki której możesz szybko rozprawić się z pięcioma Apaczami.

Jama Śmierci, w której odbywa się rozmowa z Szarym Wilkiem - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Jama Śmierci, w której odbywa się rozmowa z Szarym Wilkiem

Po przejściu tej jaskini udasz się do Jamy Śmierci. Tak przynajmniej nazywali ją Apacze. Ruszaj tunelem na wprost siebie i gdy wskoczysz do sadzawki zobaczysz Szarego Wilka.

Namiesza ci trochę w głowie, pojawi się walka w twym umyśle i będziesz musiał zabijać przeciwników chowających się w lesie. Nie jest to trudne, nie musisz się nawet ruszać.

Walka z Indianami po rozmowie - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Walka z Indianami po rozmowie

Gdy Wilk skończy mówić, zacznie uciekać, a na jego miejscu pojawi się bardzo wielu wrogów. Zabijaj ich jak najszybciej, bo ciągle będzie ich przybywać. Chowaj się za różnymi skałami, a powinieneś dać radę. W pewnym momencie opadnie trochę skał i będziesz mógł po nich wejść wyżej, jak po schodkach.

Tunel na powierzchnię - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Tunel na powierzchnię

Biegnij dalej tunelem, który masz przed sobą i w końcu zauważysz wyjście z jaskiń. Przed tobą będzie się rozpościerał widok na rzekę. Spójrz w prawo, a zobaczysz skałę, na którą będziesz mógł skoczyć.

W tym miejscu obróć się w prawo i skocz na kolejną półkę skalną - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
W tym miejscu obróć się w prawo i skocz na kolejną półkę skalną

Biegnij dalej ścigając Szarego Wilka. Na razie trzymaj się przy samej ścianie i skacz, kiedy trzeba na następne półki. Po chwili zobaczysz uciekającego przeciwnika. Goń go.

Ruszaj w pościg w górę naprzeciw słońca - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Ruszaj w pościg w górę naprzeciw słońca

Wszystko ma swój koniec, a więc półka też - zeskocz niżej i skieruj się w prawo. Biegnij pod górę zabijając przy okazji Indian, którzy staną ci na drodze.

Bieg w kanionie zaraz po walce z Indianami - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Bieg w kanionie zaraz po walce z Indianami

Tutaj nie będziesz miał problemów ze znalezieniem drogi. Mimo iż jest to pościg, nie masz ograniczonego czasu, wiec śpieszyć się nie musisz. Spokojnie zabijaj kolejnych przeciwników i idź dalej. Droga biegnie prosto.

Zasadzka - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Zasadzka

W końcu trafisz do kotliny i okaże się, że wpadłeś w zasadzkę. Będzie to trudny moment, bo tylu przeciwników nie było nigdy wcześniej. Wszyscy stoją na skałach, więc nie możesz się mógł do nich zbliżyć. Zasadzka ma trzy tury, a ty musisz przeżyć. Pierwsza tura polega na tym, że wszyscy Indianie strzelają do ciebie z góry, w drugiej będą zeskakiwać i rzucać się na ciebie z toporkami, a w trzeciej znów będą strzelać z wysokości.

Pojawiające się wyjście - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Pojawiające się wyjście

Jeśli uda ci się przeżyć, odblokuje się wyjście. Przejdź przez nie i skieruj się w lewo. Znów idź blisko skał, żeby nie spaść.

Ostatni bieg - 7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger - Call of Juarez: Gunslinger - poradnik do gry
Ostatni bieg

Po chwili odblokuje ci się przerywnik filmowy pokazujący, jak Indianin zmienia się w Wilka i ucieka.