Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper: Ghost Warrior 2 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niezauważenie przejdź przez wioskę | Akt 3 - Nóż w ciemności Sniper: Ghost Warrior 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Niezauważenie przejdź przez wioskę

Po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników biegnij dalej za Diazem wzdłuż ścieżki, przebiegając przez most - Niezauważenie przejdź przez wioskę | Akt 3 - Nóż w ciemności - Sniper: Ghost Warrior 2 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników biegnij dalej za Diazem wzdłuż ścieżki, przebiegając przez most.

SEKRET 1/4 - Na pierwszym po prawej budynku z zapasami.

Na rozwidleniu rozłączysz się z kompanem, dalej udając się w pojedynkę. Po dotarciu do ruin staniesz przed zadaniem zlikwidowania sześciu żołnierzy. Wpierw zlikwiduj żołnierza po prawej stronie [110m] - będzie on krążył po balkoniku przystawiając na chwilę.

Drugim w kolejności jest wróg spacerujący po balkonie po lewej stronie (na niższym piętrze) - Niezauważenie przejdź przez wioskę | Akt 3 - Nóż w ciemności - Sniper: Ghost Warrior 2 - poradnik do gry

Drugim w kolejności jest wróg spacerujący po balkonie po lewej stronie (na niższym piętrze). Odczekaj, aż znajdzie się maksymalnie po lewej stronie [137m]. Trzeciego zlikwiduj strażnika stojącego na najwyższym piętrze [137m].

Następny cel to żołnierz wchodzący co jakiś czas do niewielkiego budynku - najlepiej sprzątnij go, gdy ten będzie w środku, przez niewielkie okienko [110m] - Niezauważenie przejdź przez wioskę | Akt 3 - Nóż w ciemności - Sniper: Ghost Warrior 2 - poradnik do gry

Następny cel to żołnierz wchodzący co jakiś czas do niewielkiego budynku - najlepiej sprzątnij go, gdy ten będzie w środku, przez niewielkie okienko [110m]. Piątym celem jest drugi spacerujący żołnierz - odczekaj, aż oddali się od stojącego kompana, po czym go zlikwiduj [120m]. Na koniec pozostanie Ci stojący oponent [110m].