Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Tropem Hobbitów

Postacie: Aragorn, Legolas, Gimli, Merry, Pippin

Status prawdziwego podróżnika: 50 000 monet

Nowe postacie do kupienia: Grishnakh, Radagast Bury

Po obejrzeniu filmiku wprowadzającego dostaniemy pod naszą kontrolę Aragorna, Legolasa oraz Gimliego - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Po obejrzeniu filmiku wprowadzającego dostaniemy pod naszą kontrolę Aragorna, Legolasa oraz Gimliego. Znajdujemy się niedaleko popiołów ogniska po pokonanych przez jeźdźców Rohanu Uruk-Hai. Eksplorację nowego miejsca powinniśmy zacząć od trafienia trzech tarcz znajdujących się na stosie. Z uzyskanych tarcz budujemy schody (K), które pozwolą Gimliemu dostać się do pękniętej klocka LEGO i zniszczyć go (atak z wyskoku). Ze stosu wypadnie pasek jednego z Hobbitów.

Ponownie skorzystamy z umiejętności Aragorna - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Ponownie skorzystamy z umiejętności Aragorna. Po podniesieniu paska podążamy za zielonymi śladami tak długo, aż nie odkryjemy co się stało z Hobbitami. Znajdziemy kolejny przedmiot i kolejny cel naszych poszukiwań. Tym razem będą to klocki, z których złożymy hak. Kamera pokaże nam drzewo z wiszącą na nim tarczą po lewej stronie lokacji. Udajmy się tam Legolasem, a po oddaniu jednego celnego strzału otrzymamy linę. Po użyciu liny na haku znajdziemy kolejny przedmiot dla Aragorna.

Śledząc ślady stóp dotrzemy pod ścianę lasu - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Śledząc ślady stóp dotrzemy pod ścianę lasu. Po obejrzeniu poczynań Hobbitów znajdziemy jeszcze jeden zielony przedmiot a ten doprowadzi nas do kłody blokującej przejście. Po odblokowaniu drogi za pomocą topora Gimliego znajdziemy ostatni już cel dla Aragorna - po dotarciu pod ścianę lasu akcja gry przeniesie się do lasu Fangorn.

Tym razem pokierujemy Merrym i Pippinem uciekającym przed obławą - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Tym razem pokierujemy Merrym i Pippinem uciekającym przed obławą. Rozpocznijmy od zapisania gry przy pobliskim posągu, a następnie ruszmy w prawo. Po zniszczeniu blokujących drogę kamieni zejdziemy na dół zbocza, gdzie stoczymy pojedynek z goniącymi nas orkami.

Gdy już rozprawimy się z przeciwnikami, będziemy musieli chwycić się kłody obydwoma Hobbitami (wystarczy po złapaniu się za drewno nacisnąć klawisz (U)) a następnie zbudować drabinkę z uzyskanych klocków - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Gdy już rozprawimy się z przeciwnikami, będziemy musieli chwycić się kłody obydwoma Hobbitami (wystarczy po złapaniu się za drewno nacisnąć klawisz (U)) a następnie zbudować drabinkę z uzyskanych klocków. Ruszamy w prawo.

Po kilku pojedynkach z orkami dotrzemy do polany - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Po kilku pojedynkach z orkami dotrzemy do polany. Tam musimy odblokować ciasny tunel (na zdjęciu) - większość roboty wykona za nas wrogi tarczownik. Po pokonaniu go będziemy mogli skorzystać z nowo odkrytego korytarza. Kontynuujemy wędrówkę w prawo.

Dotrzemy do miejsca, które może się wydawać ślepym zaułkiem - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Dotrzemy do miejsca, które może się wydawać ślepym zaułkiem. Na szczęście wystarczy zniszczyć krzaki znajdujące się w centrum lokacji, tuż przed dużym drzewem a z uzyskanych gałęzi będziemy mogli zbudować poręcze. Tym razem będziemy uciekać po nich do góry.

Tym razem będziemy mogli kontrolować potężnego Drzewca - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Tym razem będziemy mogli kontrolować potężnego Drzewca. Czas na mały spacer: ruszamy w prawo rozgniatając pod nogami zarówno obiekty LEGO jak i nadbiegających przeciwników. Jeśli mielibyśmy problemy z trafieniem możemy nacisnąć klawisz ataku (H), a Drzewiec zamachnie się ręką. Gdy dotrzemy do końca ścieżki będziemy musieli udać się na północ.

Po krótkim starciu z orkami pozostaną nam do pokonania łucznicy - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Po krótkim starciu z orkami pozostaną nam do pokonania łucznicy. Musimy teraz podejść Drzewcem do leżącego na ziemi głazu i nacisnąć (K) aby go podnieść, a następnie trzymając (H) wycelować w znajdujące się nieopodal kamienie. Odblokuje to drogę na wyższą kondygnację - udajmy się tam, a następnie dalej w prawo. Gdy dotrzemy do strumyka konieczne będzie pomóc Merremu w przeprawie - wystarczy podejść do niego, nacisnąć (K) a gdy już będziemy po drugiej stronie bezpiecznie opuścić go na ziemię (K).

Jako, że Enty boją się ognia będziemy musieli skorzystać z pomocy Hobbita - Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Jako, że Enty boją się ognia będziemy musieli skorzystać z pomocy Hobbita. Przełączmy się na Merrego (U) a następnie skorzystajmy z ciasnego tunelu. Będąc u góry wystarczy chwycić się zwisającej liany, aby ugasić płomienie. Po przełączeniu się na Drzewca możemy ruszyć dalej na północ a tym samym zakończyć misję.