Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry II - poradnik do gry

Warlords: Battlecry II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Statystyki | Bohater w Warlords Battlecry II poradnik Warlords: Battlecry II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Statystyki

Warto zagłębić się troszkę w szczegóły i spojrzeć na poniższe zestawienia które dokładnie ilustrują jak poszczególne wartości przekładają się na rezultaty na polu bitwy.

Dowodzenie

Wartość punktowa

Limit jednostek

Oddziały w rezerwie

Czas działania (gdy jednostka opuści obszar dowodzenia)

1

-

1

1 sekunda

6

3

3

4 sekundy

13

6

5

7 sekund

14

7

6

8 sekund

15

7

6

8 sekund

16

8

6

9 sekund

17

8

7

9 sekund

18

9

7

10 sekund

19

9

7

10 sekund

20

10

8

11 sekund

27

17

8

14 sekund

Powyżej 30

+1 za każdy punkt

8

+1 sekunda za każde 2 punkty

Morale

Wartość punktowa

Walka (w obszarze dowodzenia)

Szybkość (w obszarze dowodzenia)

Walka (poza obszarem dowodzenia)

Szybkość (poza obszarem dowodzenia)

1

-

-

-

-

13

+3

+1

+1

-

14

+3

+2

+1

-

15

+3

+2

+2

-

16

+4

+2

+2

-

17

+4

+3

+2

+1

18

+5

+3

+2

+1

19

+5

+4

+3

+1

20

+5

+4

+3

+1

27

+8

+6

+4

+2

Powyżej 30

+1 za każde kolejne 10 punktów

+1 za każde kolejne 10 punktów

+1 za każde kolejne 20 punktów

+1 za każde kolejne 20 punktów

Magia

Wartość punktowa

Maksymalna ilość punktów magii

Regeneracja jednego punktu mana

Modyfikator przy rzucaniu czaru (szansa powodzenia)

1

2

45 sekund

-4

13

35

8,5 sekund

+1

14

40

8 sekund

+1

15

50

7,5 sekund

+1

16

60

7,25 sekund

+2

17

70

7 sekund

+2

18

80

6,75 sekund

+2

19

90

6,5 sekund

+3

20

100

6,25 sekund

+3

27

135

4,9 sekund

+7

Powyżej 30

+5 za każdy kolejny punkt

0,1 sekundy mniej za każdy kolejny punkt

+1 za każde kolejne 5 punktów

Przejmowanie budynków

Wartość punktowa

Czas przejmowania

1

80 sekund

13

29 sekund

14

28 sekund

15

27 sekund

16

26 sekund

17

25 sekund

18

24 sekund

19

23 sekund

20

22 sekund

27

15 sekund

Powyżej 30

-1 sekunda za każde kolejne 10 punktów

Kupiectwo

Wartość punktowa

Ceny

1

140 %

13

94 %

14

92 %

15

90 %

16

88 %

17

86 %

18

85 %

19

84 %

20

83 %

27

76 %

Powyżej 30

-1% za każdy kolejny punkt

Jeśli spojrzymy na rubrykę "Sposób liczenia punktów" łatwo można zauważyć, że nasz Heros przede wszystkim musi cechować się wysokimi współczynnikami Charyzmy i Inteligencji. Zręczność również okaże się przydatna, podczas gdy Siłę możemy sobie praktycznie odpuścić. Nasz Bohater nie będzie więc na pewno żadnym z wojowników - to wiemy na pewno! W dalszym ciągu nie rozwiązuje to naszego problemu istniej bowiem, aż 10 specjalizacji zwiększających najważniejsze dla nas współczynniki. Spróbujmy jednak bardziej zawęzić wybór. W tym miejscu należy wspomnieć, że wybór naszego Bohatera jest nierozerwalnie połączony z wyborem Rasy (Człowiek - Bard i Leśny Elf - Bard będą znać inne zaklęcia!), dlatego nie można wskazać jednej idealnej specjalizacji. Niezbędne jest pozostawienie sobie pewnej możliwości manewru.

Istnieją dwie główne ścieżki rozwoju bohatera - Dowódca lub Mag. Idealnym kandydatem na pierwszego z nich jest: Bard, Kupiec i Paladyn. Ten drugi powinien być: Arcymagiem, Szamanem lub Druidem. Suche statystyki przemawiają na korzyść Dowódcy. Trzeba wziąć jednak "poprawkę" na magię. Skoro autorzy opracowali tak znakomicie działający system magiczny, umożliwili olbrzymią ilość zaklęć, to grzechem byłoby z tego nie skorzystać! Dla mnie więc idealnym wyborem jest któryś z Magów (osobiście preferuje Druida), choć wszystkie z sześciu wymienionych powyżej profesji dobrze rokują na przyszłość.