Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resonance - poradnik do gry

Resonance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance poradnik Resonance

LTM: skrót od Long term memory - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

LTM: skrót od Long term memory. Automatycznie zapisywane są tutaj ważne wydarzenia i informację. Jeżeli wybierzesz, któreś ze wspomnień będziesz mógł obejrzeć je jeszcze raz. Wspomnienia zebrane w LTM można używać w czasie rozmów.

STM: Short term memory - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

STM: Short term memory. W tym okienku możemy umieszczać obiekty interaktywne, które później możemy wykorzystać w czasie rozmowy. Aby umieścić jakiś obiekt w tym menu, przeciągnij wybraną rzecz do okienka STM, które otworzy się automatycznie.

INV: przedmioty, które można wykorzystać w grze, podniesione trafiają do tego menu - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

INV: przedmioty, które można wykorzystać w grze, podniesione trafiają do tego menu. Czasami należy przeciągnąć dany przedmiot na obiekt interaktywny innym razem połączyć dwa ze sobą, tworząc nowy. Przedmioty, które znajdują się w tym menu oznaczone są kolorem niebieskim.

Menu wyboru postaci: z tego menu wybieramy, którą postacią chcemy kierować - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

Menu wyboru postaci: z tego menu wybieramy, którą postacią chcemy kierować. W danym momencie możemy kierować tylko jednym bohaterem. Inni bohaterowi mogą jedynie podążać za nami, jeżeli wybierzemy komendę Follow me podczas rozmowy z nim.

PPM/LPM: skrót dla prawego oraz lewego przycisku myszy - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

PPM/LPM: skrót dla prawego oraz lewego przycisku myszy. Lewy przycisk umożliwi nam interakcję z wybranym elementem. Przytrzymanie lewego przycisku myszy na przedmiocie, sprawi że zaczniemy przesuwać dany obiekt. Prawy przycisk myszy dostarczy nam dodatkowych informacji o danym przedmiocie, np. o numerze zamka.

Kolor pomarańczowy: używany w opisie dla oznaczenia obiektów interaktywnych w grze, które można w jakiś sposób użyć (np - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

Kolor pomarańczowy: używany w opisie dla oznaczenia obiektów interaktywnych w grze, które można w jakiś sposób użyć (np. Terminal)

Kolor brązowy: bohaterowie oraz osoby pojawiające się w grze oznaczone są w opisie kolorem brązowym - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

Kolor brązowy: bohaterowie oraz osoby pojawiające się w grze oznaczone są w opisie kolorem brązowym.

Oznaczenia kółko/kwadrat/strzałka: jeżeli na danym screenie znalazło się kilka przedmiotów, które należy wykorzystać, zastosowałem różne oznaczenia dla ułatwienia orientacji w obiektach o których piszę - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

Oznaczenia kółko/kwadrat/strzałka: jeżeli na danym screenie znalazło się kilka przedmiotów, które należy wykorzystać, zastosowałem różne oznaczenia dla ułatwienia orientacji w obiektach o których piszę. Oznaczenia umieszczone są w nawiasach obok nazw przedmiotów w opisie.

Punkty: twoje działania są punktowane - Poradnik do gry - Użyte oznaczenie | Resonance - Resonance - poradnik do gry

Punkty: twoje działania są punktowane. Duża ilość punktów jest opcjonalna. Niektóre wymagają wykonania odpowiedniej czynności. Nie jest możliwe zdobycie maksymalnej ilości punktów w jednym przejściu gry. Licznik punktów znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.