I Am Alive - poradnik do gry

Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive I Am Alive poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Cel: Znajdź dwa kanistry

W windzie brakuje paliwa - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

W windzie brakuje paliwa. Musisz odszukać dwa kanistry. Przejdź na drugą stronę windy i po rusztowaniu wespnij się wyżej. Znajdziesz się w wielkim pomieszczeniu składającym się z wielu zniszczonych mniejszych.

Po prawej stronie jest filar - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Po prawej stronie jest filar. Przejdź za niego, są tam wystające druty. Wejdź po nich i chwyć drabinkę, po której dostaniesz się na drugą stronę. Opadnij tam piętro niżej i zabierz pierwszy kanister (JERRYCAN). Możesz opuścić się piętro niżej i zabrać butelkę z wodą (WATER BOTTLE), ale potem musisz z powrotem wrócić w to samo miejsce, zanim udasz się po drugi kanister.

Po wąskiej półce znajdującej się obok kanistra podejdź do wystających z filara drutów - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Po wąskiej półce znajdującej się obok kanistra podejdź do wystających z filara drutów. Opuszczając się i obchodząc wokół filar dotrzesz do drugiego kanistra (JERRYCAN) i dwóch haków (PITON). Do windy wrócisz wspinając się na ten sam filar, ale piętro wyżej, niż do miejsca s0kąd tu dotarłeś.

Wróć do windy i podejdź do silnika - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Wróć do windy i podejdź do silnika. Wlej paliwo (INSTALL ITEMS)

Cel: Zdobądź lekarstwa

Z krawędzi windy opuść się na rusztowanie i przejdź w lewo, a potem wspinaj się w górę i w prawo - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Z krawędzi windy opuść się na rusztowanie i przejdź w lewo, a potem wspinaj się w górę i w prawo. Aby dotrzeć do bezpiecznego miejsca będziesz musiał skorzystać z haka (PITON), ale postaraj się to maksymalnie opóźnić. Możesz też wejść wyżej niż trzeba startując z miejsca, gdzie wbiłeś hak. W zamian zyskasz żywność (FOOD CAN). W tym przypadku po zabraniu żywności szybko opuść się na rurze do końca i puść się jej, a postać chwyci krawędź piętro niżej.0000

Kiedy dotrzesz na górę podnieś butelkę wody (WATER BOTTLE) i zsuń się na dach windy zabierając stamtąd napój (SODA CAN) - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz na górę podnieś butelkę wody (WATER BOTTLE) i zsuń się na dach windy zabierając stamtąd napój (SODA CAN). Teraz wróć znowu wyżej.

Musisz przejść w prawo, ponad rumowiskiem - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Musisz przejść w prawo, ponad rumowiskiem. Doskocz do wystających drutów i dojdź do rury na przeciwległej ścianie, po czym podążaj nią w prawo. W pewnej chwili rura się urwie i zaczniesz zsuwać się w dół.

Spowolnij zsuwanie się i przeturlaj się w lewo, a postać chwyci się rury przy krawędzi - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Spowolnij zsuwanie się i przeturlaj się w lewo, a postać chwyci się rury przy krawędzi. Szybko przejdź teraz maksymalnie w prawo i przejdź wyżej. Dojdź do rury pod sklepieniem i przejdź nią do końca w prawo, po czym puść się jej.

Spowalniając ześlizgiwanie się przeturlaj się w lewo i po chwyceniu rury wejdź szybko wyżej, w bezpieczne miejsce - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Spowalniając ześlizgiwanie się przeturlaj się w lewo i po chwyceniu rury wejdź szybko wyżej, w bezpieczne miejsce. Zabierz stąd wodę (WATER BOTTLE), hak (PITON) i sok (FRUIT COCTAIL).

Zacznij się wspinać po filarze - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Zacznij się wspinać po filarze. Znajdziesz się na zewnątrz wieżowca. Teraz bardzo ważne jest odpowiednie wybranie ścieżki wejścia na szczyt. Nie idź od raz w górę, tylko przejdź w lewo, do potłuczonych szyb. Jeżeli startowałeś z pełną kondycją, to w tej okolicy będziesz musiał skorzystać z haka. Zanim wejdziesz na górę, przejdź w prawo do wnęki i zabierz napój (SODA CAN), po czym wróć do haka. Dopiero teraz udaj się w górę. Prawdopodobnie będziesz jeszcze raz musiał skorzystać z haka, ale dzięki temu w końcu dotrzesz do wiszącej na dźwigu skrzyni z lekarstwami. Przeskocz na nią.

W skrzyni poza antybiotykami była też kotwa pozwalająca przeskakiwać ponad rozpadlinami - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

W skrzyni poza antybiotykami była też kotwa pozwalająca przeskakiwać ponad rozpadlinami. Użyj jej by złapać wystający drut, zmień kierunek bujania i w odpowiednim momencie zeskocz z liny.

Przeskocz kilka razy przez rozpadliny, aż zatrzęsie się ziemia - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Przeskocz kilka razy przez rozpadliny, aż zatrzęsie się ziemia.

Opuść się na drewnianą platformę i zacznij ześlizgiwać w dół, turlając się jednocześnie tak, aby móc chwycić rury znajdujące się na krawędziach - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Opuść się na drewnianą platformę i zacznij ześlizgiwać w dół, turlając się jednocześnie tak, aby móc chwycić rury znajdujące się na krawędziach.

Postaraj się zsuwać po prawej stronie, bo właśnie tutaj znajduje się miejsce, na które musisz zjechać - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Postaraj się zsuwać po prawej stronie, bo właśnie tutaj znajduje się miejsce, na które musisz zjechać.

Kiedy znajdziesz się na dole idź do końca i rzuć kotwę - Episode 5 - Skyscraper (2) | I Am Alive - I Am Alive - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się na dole idź do końca i rzuć kotwę. Przeskocz na drugi budynek. Przesuń się w prawo i zabierz sole orzeźwiające (ORAL REHYDRATION SALTS). Potem przejdź w lewo i zeskocz na skrzynie piętro niżej.