Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon Red Faction: Armageddon poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Ścigany

Przebiegamy przez tunel [1] i skręcamy w prawo na kładkę - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Przebiegamy przez tunel [1] i skręcamy w prawo na kładkę. [2] Wspinamy się dalej.

3 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Po drodze do celu niszczymy kokony wrogów - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Po drodze do celu niszczymy kokony wrogów. [1] Mijamy maszynę do ulepszeń i przebiegamy przez dłuższy most. [2]

4 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Biegnąc dalej trafimy na most, który zostanie zniszczony przez osoby ścigające Masona - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Biegnąc dalej trafimy na most, który zostanie zniszczony przez osoby ścigające Masona. Odbudowujemy go i przechodzimy dalej. [1] Za nim nawiążemy kontakt z Karą. Po rozmowie wbiegamy na górę po rampie. [2]

5 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Audiodziennik 24 - Po rozmowie z Karą i wbiegnięciu na rampę nie skręcamy w prawo (jak wskazuje GPS), ale udajemy się na wprost, w stronę urządzenia z wyborem broni - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Audiodziennik 24 - Po rozmowie z Karą i wbiegnięciu na rampę nie skręcamy w prawo (jak wskazuje GPS), ale udajemy się na wprost, w stronę urządzenia z wyborem broni. Po lewej jest dziennik. [1] Biegniemy dalej aż trafimy do obszaru z neonem. [2]

6 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Tutaj musimy odeprzeć atak kilku wrogów [1] i skręcić do ciemnego korytarza z prawej - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Tutaj musimy odeprzeć atak kilku wrogów [1] i skręcić do ciemnego korytarza z prawej. [2]

7 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
W razie konieczności odbudowujemy podłogę - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

W razie konieczności odbudowujemy podłogę. [1] Na końcu przebijamy się do jaskini z kryształami. [2]

8 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Po drugiej stronie jaskini zeskakujemy niżej i używamy kombinezonu EXO - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Po drugiej stronie jaskini zeskakujemy niżej i używamy kombinezonu EXO. [1] Przedzieramy się przez targowisko pełne potworów. [2]

9 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Za targowiskiem zobaczymy dwa znaki - pierwszy ostrzegający o strefie tylko dla osób upoważnionych [1] i drugi informujący o wejściu do strefy militarnej - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Za targowiskiem zobaczymy dwa znaki - pierwszy ostrzegający o strefie tylko dla osób upoważnionych [1] i drugi informujący o wejściu do strefy militarnej. Audiodziennik 25 - Za drugim znakiem po lewej, w małym biurze, jest dziennik (musimy wyjść z EXO aby go podnieść). [2]

10 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Dalsza droga prowadzi przez jaskinie [1] i więzienie - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi przez jaskinie [1] i więzienie. [2] Po drodze spotkamy dziesiątki przeciwników, ale z pomocą EXO wykończenie ich będzie dość łatwe. Na niższych poziomach trudności wrogów można po prostu omijać.

11 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Kilka minut później trafimy na koniec trasy - kombinezon nie będzie w stanie dostać się na półkę skalną - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Kilka minut później trafimy na koniec trasy - kombinezon nie będzie w stanie dostać się na półkę skalną. [1] Wysiadamy z niego i naprawiamy drabinę, [2] a potem wchodzimy po niej.

12 - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Audiodziennik 26 - Dziennik znajduje się zaraz po wyjściu z EXO i wejściu na drabinę (po prawej) - Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry

Audiodziennik 26 - Dziennik znajduje się zaraz po wyjściu z EXO i wejściu na drabinę (po prawej). [1] Kiedy ruszymy w dalszą drogę trafimy na nowego przeciwnika - Behemotha. Ma on dwa ataki: pocisk z działaniem obszarowym (uciekamy z miejsca, w które trafi) i szarżę (odskakujemy przed nią). [2] Zabijamy bestię i udajemy się do windy. Na końcu używamy klawisza E.