Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: Phileasson's Secret - poradnik do gry

Drakensang: Phileasson's Secret - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileasson's Secret poradnik Drakensang: Phileasson's Secret

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Z4. Duch mordercy

Otrzymane: Torkil (M6, 9). Po zadaniu Z3. Potępiony duch.

1) Odszukaj zamarznięte jezioro

Lokalizację Hammerburga odkryjesz po wykonaniu zadania Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo (podstawowa wersja gry). Aby móc wydostać się z wioski musisz podjąć się wykonania zadania Futrzasty uciekinier (podstawowa wersja gry).

Następnie udaj się na południe lokacji, gdzie nieopodal lasu natrafisz na źródło zamarzniętego jeziora (M7, 2).

2) Użyj pierścienia Torkila, aby odnaleźć wejście

Bez pierściania. - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry
Bez pierściania.
W momencie założenia pierścienia. - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry
W momencie założenia pierścienia.

Aby móc zobaczyć wejście do Lodowej jaskini (M7, 2) musisz włożyć otrzymany wcześniej przez Torkila Pierścień natury.

3) Dorwij ducha Hjorego w jaskini

1 - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry
Na zamarzniętym jeziorze natrafisz na kilka olbrzymich ameb (M8, 2) #1, co prawda nie poruszają się, jednak potrafią sparaliżować swojego przeciwnika na pewien czas - miej to na uwadze i uważaj, by któryś z członków Twojej grupy nie został w ten sposób wykończony - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry

Na zamarzniętym jeziorze natrafisz na kilka olbrzymich ameb (M8, 2) #1, co prawda nie poruszają się, jednak potrafią sparaliżować swojego przeciwnika na pewien czas - miej to na uwadze i uważaj, by któryś z członków Twojej grupy nie został w ten sposób wykończony. Kawałek dalej pojawi się duch (M8, 3), wskazujący Ci, w którą stronę musisz się dalej udać. Na rozwidleniu zostaniesz przywitany przez grupkę nietoperzy (M8, 4) #2. Jeśli nie zależy Ci na kolejnych walkach (w poszczególnych rozwidleniach znajdziesz skrzynie, które nie zawierają zbyt cennych przedmiotów) wybierz drogę prosto. Ominiesz tym samym walkę z żukami (M8, 5) oraz z kolejnymi amebami (M8, 6).

Po dotarciu do ostatniej ogromnej części jaskini natrafisz na Hjorego (M8, 8) - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniej ogromnej części jaskini natrafisz na Hjorego (M8, 8). Duch wyjawi Ci, że w momencie posiadania wszystkich artefaktów będzie w stanie zdjąć z siebie klątwę, a także, że współpracował z oszustką sprzedającą mapy. Chwilę później staniesz do walki z duchem.

4) Pokonaj ducha Hjorego

Pomimo faktu, iż duch jest w miarę potężny, nie powinien sprawić Ci żadnego problemu, gdyż będziesz w stanie atakować go wszystkimi bohaterami - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry

Pomimo faktu, iż duch jest w miarę potężny, nie powinien sprawić Ci żadnego problemu, gdyż będziesz w stanie atakować go wszystkimi bohaterami. Hjore skupia się głównie na jednej postaci, staraj się ją leczyć na bieżąco.

5) Pokonaj handlarkę map

Tuż po pokonaniu Hjorego przybędzie Travina Ironwood (M8, 8) - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry

Tuż po pokonaniu Hjorego przybędzie Travina Ironwood (M8, 8). Rozmowa nie przekona jej za bardzo na pokojowe rozwiązanie - będziesz musiał stanąć do walki. Handlarka posiada w miarę potężne czary, dodatkowo wspiera się trzema zbirami. Dobrze jest rozdzielić swoją drużynę i wysłać jedną postać walczącą i jedną obeznaną w czarach leczenia (na przykład Fayris) na handlarkę. Pozostałe dwie niech szybko rozprawią się ze zbirami, po czym wspomogą atakować Travinę. Kiedy przeciwnik zginie otrzymasz Złotą figurkę. Możesz opuścić jaskinię (M8, 1).

6) Zwróć artefakty Rzecznemu Ojcu

2 - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry
Gdy tylko opuścisz jaskinię spotkasz Brata Emmerana #1 - Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileassons Secret - Drakensang: Phileassons Secret - poradnik do gry

Gdy tylko opuścisz jaskinię spotkasz Brata Emmerana #1. Odbierze on od Ciebie zdobyte artefakty, pozwalając Ci zachować Pierścień natury, który wcześniej obiecał Torkil. Pojawią się również duchy zmarłych, którzy podziękują za uwolnienie ich dusz #2.