Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Konfrontacja (6): Ruiny

1 - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Etap Ruiny jest bardzo krótki, ale może być problematyczny - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

Etap "Ruiny" jest bardzo krótki, ale może być problematyczny. Rozpoczynając go, znajdziesz się na wąskiej ścieżce. Pokonując ją, zaatakuje Cię kilku przeciwników. Tych nie będzie sporo, więc nie powinieneś mieć z nimi problemów.

Twoim głównym zadaniem będzie jednak obrona ludzi w obozowisku, przed kolejnymi falami przeciwników - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

Twoim głównym zadaniem będzie jednak obrona ludzi w obozowisku, przed kolejnymi falami przeciwników.

Podczas starcia, będziesz mógł stracić tylko czterech sojuszników. Jeśli piąty zostanie schwytany, etap zakończy się niepowodzeniem (co jest właśnie najtrudniejsze). Aby wyjść z tego z tarczą, musisz przez cały czas pozostawać w ruchu i starać się szybko eliminować napastników.

Nim jednak przejdziesz do walki, szybko zbierz pobliskie znajdźki.

SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #2: do zgarnięcia podczas etapu Ruiny, na arenie głównego starcia, za białym namiotem - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #2: do zgarnięcia podczas etapu "Ruiny", na arenie głównego starcia, za białym namiotem.

ŻONGLER #1: do zgarnięcia podczas etapu Ruiny, na arenie głównego starcia, w częściowo zniszczonym, kamiennym budynku (musisz wejść do jego wnętrza) - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

ŻONGLER #1: do zgarnięcia podczas etapu "Ruiny", na arenie głównego starcia, w częściowo zniszczonym, kamiennym budynku (musisz wejść do jego wnętrza).

2 - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry
Podczas walki przeciwnicy pojawiać się będą głównie w oddali, w dalszej części ruin - Konfrontacja (6)- Ruiny | Opis przejścia Harry Potter i Insygnia Śmierci - Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 - poradnik do gry

Podczas walki przeciwnicy pojawiać się będą głównie w oddali, w dalszej części ruin. Niestety, "głównie" nie oznacza "wyłącznie". Ich pozostałymi miejscami do materializacji będą ruiny bezpośrednio przylegające do obozowiska (prawe zdjęcie) i za samym obozowiskiem (atakując w plecy). Podczas walki wejdziesz w posiadanie nowego czaru - Confundus.

CONFUNDUS: zaklęcie dostępne po około pierwszej godzinie rozgrywki. Niezwykle przydatne. Atakując nim przeciwnika, ten przez pewien czas staje się naszym sojusznikiem. Warto go stosować na najsilniejszych przeciwnikach tak, aby ich moc przenieść na swoją stronę. Do stosowania na średnie, dalekie i bardzo dalekie dystanse. Zastosowanie jak w karabinie snajperski - spory zasięg, ale słaba szybkostrzelność.

Pamiętaj, by podczas starcia korzystać z mikstur, szczególnie płynu wybuchającego. Jego użycie szybko eliminuje przeciwników.