Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Emergency 2012 - poradnik do gry

Emergency 2012 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 poradnik Emergency 2012

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Misja 10 - Prophet predicts End of the World!

Tym razem naszym zadaniem jest zatrzymanie szefa sekty przed wykonaniem aktu masowego samobójstwa członków zgrupowania. W tej misji skorzystamy z następującego zestawu pojazdów: dwa pojazdy opancerzone , furgon policyjny , samochód inżyniera , trzy karetki , trzy pojazdy z lekarzami oraz nowe - dwa helikoptery SWAT oraz pojazd z radarem termowizyjnym .

[#114] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#114]

[#115] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#115]

Wyprowadzamy jednostki z obu pojazdów opancerzonych [#114]. Naszym pierwszym zadaniem jest zatrzymanie strażników pilnujących wejścia na teren obozu sekty. Wybieramy w sumie czterech oficerów SWAT - dwóm z nich wręczamy granaty ogłuszające , a pozostałej dwójce kajdanki . Rzucamy po jednym granacie w kierunku każdego przeciwnika, a potem szybko zakuwamy w kajdanki [#115]. Przestępców odprowadzamy do furgonu policyjnego .

[#116] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#116]

[#117] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#117]

Podjeżdżamy inżynierem i rozpracowujemy mechanizm otwierający bramę [#116]. Na miejsce akcji wprowadzamy pojazd z radarem termowizyjnym [#117].

[#118] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#118]

[#119] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#119]

Pierwszego wykrytego przez radar zakamuflowanego strażnika znajdziemy przy drugim drzewie po prawej stronie wzdłuż głównej drogi prowadzącej do ośrodka [#118]. Rzucamy w jego kierunku granat ogłuszający i zakuwamy w kajdanki [#119].

[#120] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#120]

[#121] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#121]

Przenosimy akcję w pobliże budynku zlokalizowanego w lewym dolnym rogu ogrodzonego placu. Na miejsce wysyłamy czterech oficerów SWAT i jednego snajpera . Dwóch oficerów wyposażamy w granaty ogłuszające , pozostałą dwójkę w kajdanki . Początkowo wydaje się, że budynku pilnuje dwóch strażników, jednak gdy zbliżymy się do nich, nieopodal pojawia się trzeci, zakamuflowany przeciwnik [#120]. W parę stojącą przy budynku rzucamy granaty i zakuwamy w kajdanki [#121], a trzeciego strażnika zdejmujemy snajperką . Interwencja lekarza na niewiele się zda - wróg jest już martwy. Pamiętajmy o maksymalnym limicie zabitych - możemy uśmiercić maksymalnie dziesięciu przeciwników, co spokojnie wystarczy nawet w wypadku, gdy nie wszystko pójdzie po naszej myśli.

[#122] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#122]

[#123] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#123]

Kolejnego ukrytego strażnika odnajdujemy przy sośnie na delikatnym zakręcie [#122]. Rzucamy mu pod nogi granat ogłuszający , odczekujemy chwilę i za pomocą drugiego oficera zakuwamy w kajdanki . Jednocześnie wyłączamy inżynierem zasilanie dla oświetlenia w całym parku [#123].

[#124] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#124]

[#125] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#125]

Jak najszybciej ewakuujemy inżyniera z budynku - już po chwili stanie przy nim cały zastęp strażników [#124], jednocześnie oczyszczając nam w sposób znaczący drogę do budynku. Kolejnego strażnika znajdujemy w pobliżu głównego placu przed budynkiem [#125] - powtarzamy operację zatrzymania jak w przypadku poprzednich przeciwników.

[#126] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#126]

[#127] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#127]

Ostatni ze strażników na naszej drodze do ośrodka znajduje się w centrum placu [#126] - tutaj nie warto już kalkulować, zdejmujemy go za pomocą snajpera . W tym samym momencie rusza na nas sfora psów - szybko i sprawnie dokonujemy odstrzału wściekłych zwierząt [#127].

[#128] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#128]

[#129] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#129]

Pora na wyczyszczenie placu ze strażników znajdujących się na wieżach - po obu stronach budynku znajdziemy dwóch przeciwników, dodatkowo po lewej znajdziemy także dozorcę psów. Uśmiercamy niczego niespodziewających się przeciwników (ciemność uniemożliwia im skuteczną kontrakcję) [#128]. Na teren placu wzywamy jednostki powietrzne SWAT , zaś znajdujących się w środku funkcjonariuszy wypuszczamy bezpośrednio przed budynkiem [#129]. Nie martwimy się o hałas towarzyszący przylotowi helikopterów - nikt z wrogów nie zwraca na to uwagi.

[#130] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#130]

[#131] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#131]

Czas na ostateczną rozgrywkę. Do środka budynku wprowadzamy oficera SWAT . Bez zbędnych ceregieli, po krótkiej bijatyce, zakuwamy w kajdanki pierwszego ze strażników [#130]. Podobnie postępujemy z przeciwnikiem przebywającym w pomieszczeniu obok [#131].

[#132] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#132]

[#133] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#133]

Naszym celem jest zatrzymanie szefa sekty. Ustawiamy oficera SWAT po lewej stronie budynku przy tylnej wieżyczce [#132]. Na wszelki wypadek ustawiamy także blokadę drogową w bramie i stawiamy obok funkcjonariusza z kajdankami [#133].

[#134] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#134]

[#135] - Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 - Emergency 2012 - poradnik do gry

[#135]

Wkraczamy do głównego pomieszczenia sekty. Jak najszybciej rzucamy granat ogłuszający w kierunku ochroniarza (nie w kierunku szefa!) i zakuwamy w kajdanki [#134]. Pozostali wyznawcy nie są groźni i nie będą interweniować. Uciekającego szefa szybko zakuwamy w obezwładniamy i odprowadzamy do furgonu policyjnego [#135]. Wszystkich rannych i zastrzelonych po decyzji lekarzy odwozimy do szpitala. Misja zakończona.