Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Straszliwy czyn (Osiągnięcia) | Kampania - proroctwo | StarCraft II poradnik StarCraft II: Wings of Liberty

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Straszliwy czyn (Osiągnięcia)

Straszliwy czyn - Straszliwy czyn (Osiągnięcia) | Kampania - proroctwo | StarCraft II - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Straszliwy czyn :

Zasil opuszczoną bazę, zasil opuszczone budowle, uwolnij sukcesorów.

Ostatni sprawiedliwy :

Co tu dużo mówić, masz po prostu wyczyścić całą tą niewielką mapę z Protosów. Ci podzielili się na trzy bazy. Oprócz głównej znajdziesz jeszcze nieco mniejszą schowaną na zachodnim wzniesieniu i tą w okolicy opuszczonych archiwów templariuszy. Jak już to pisałem wyżej, na ostatnią z wymienionych możesz z powodzeniem spuścić mrocznych templariuszy, którym w akcie totalnej anihilacji nie będą przeszkadzać żadne detektory.

Maar-ker śmierci :

Całkiem proste wyzwanie jeśli tylko uda się sprawnie przeprowadzić ostatni etap. Dzięki poniższemu rozwiązaniu skończysz misję nawet dobre kilka minut przed wyznaczonym czasem.

Na starcie wytrenuj kilku zelotów (wystarczy nawet dwóch) i poślij ich w kierunku mrocznej świątyni i po krótkiej walce aktywuj ją pylonem. Najlepiej jakby nie zwracał on niczyjej ewentualnej uwagi, tak więc ustaw go może gdzieś od góry. Wróć do bazy i zacznij szkolić m.in. odkrytych właśnie templariuszy. To właśnie nimi podejmiemy się próby odbicia zakładników hybryd.

Mutanty atakować będą niemal non stop, a do tego dojdą zwykłe wojska Protosów, tak więc czym prędzej zmontuj sobie mocnych defensorów zdolnych odpierać takie ataki - Straszliwy czyn (Osiągnięcia) | Kampania - proroctwo | StarCraft II - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Mutanty atakować będą niemal non stop, a do tego dojdą zwykłe wojska Protosów, tak więc czym prędzej zmontuj sobie mocnych defensorów zdolnych odpierać takie ataki. Otocz się także działami i koniecznie inwestuj w usprawnienia. Zignoruj resztę porzuconych budynków choć nic nie stoi na przeszkodzie by postawić pylon koło fabryki poznając w ten sposób konstrukcję (razem z niszczycielem). Siedź okopany we własnej bazie trenując na uboczu oddział około 10 mrocznych templariuszy.

Mając już ich do dyspozycji skieruj się na główną bazę wroga. Pod żadnym pozorem nie walcz z przemieszczającymi się stale hybrydami, gdyż tymi powinna zająć się obrona Twojej bazy. Ustaw się w okolicy głównego mostu i po przepuszczeniu kolejnego Maara rusz przed siebie w kierunku uwięzionych sukcesorów.

Nie zajmuj się niszczeniem obcej infrastruktury czy jednostek tylko ślepo pędź naprzód. Detektory stracą Cię z oczu kiedy znajdziesz się w dalszej części więzienia. Wówczas też goniący Cię Protosi wycofają Cię dając Ci zielone światło na demontaż tutejszych komór.

Zapisz wtedy grę, bowiem od teraz trzeba będzie postępować bardzo ostrożnie - Straszliwy czyn (Osiągnięcia) | Kampania - proroctwo | StarCraft II - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry

Zapisz wtedy grę, bowiem od teraz trzeba będzie postępować bardzo ostrożnie. Templariuszy ustaw przy samej krawędzi więziennej lokacji, jako że odradzająca się hybryda na pewno dostrzeże intruzów i w mig zareaguje. Krzyżówka Zerga i Protosa momentalnie reaktywuje się również (na podeście) kiedy zniszczeniu ulegnie komora przetrzymywanego mędrca. Bacząc na to uderzaj w kryptę od zewnętrznej strony i zaraz potem wycofuj się jak najdalej w kąt. Błogosławieństwem jest tu polecenie trzymania pozycji. Krok po kroku zdemontuj wszystkie trzy cele.

Opcjonalnie możesz zaryzykować i rzucić wszystkie swoje siły na główną bazę przechodząc tylko przez jej środek. To czy pochód będzie skuteczny zależy już od ich liczebności sił, niemniej taka akcja na pewno świetnie odwróci uwagę od poczynań mrocznych templariuszy.