Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rig'n'Roll: Tirowiec - poradnik do gry

Rig'n'Roll: Tirowiec - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na trasie (1) | Garść porad | Rig'n'Roll Tirowiec poradnik Rig'n'Roll: Tirowiec

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Zlecenia główne z magazynów

Ekran wyboru i przyjmowania zleceń. - Na trasie (1) | Garść porad | RignRoll Tirowiec - RignRoll: Tirowiec - poradnik do gry
Ekran wyboru i przyjmowania zleceń.

Kolejne zlecenia dotyczące spedycji towarów przyjmujemy w grze w magazynach (warehouses) wybudowanych w odwiedzanych przez nas miastach i należących do sieci California Commercial Warehouse Alliance (CCWA). Po obejrzeniu scenki przerywnikowej (niestety nie da się ich wyłączyć) pokazującej naszą ciężarówkę wjeżdżającą na teren magazynu oczom naszym ukaże się ekran przyjmowania zlecenia. Zlecenia na liście możemy posegregować przyciskami u góry wg typu zadania (dostarczenie ładunku, wyścig z konkurentami bez ładunku, tender/otwarta oferta), miejsca przeznaczenia, rodzaju ładunku i maksymalnej zapłaty, którą dostaniemy za udaną spedycję towaru. Po drodze możemy go bowiem trochę poobijać, a wtedy stawka będzie odpowiednio niższa - jeżeli uszkodzenie ładunku przekroczy 90% zlecenie zostanie automatycznie anulowane, a kierowca, który się nim zajmował ukarany. Towary różnią się bowiem swoją kruchością, podatnością na uszkodzenia. Np. w przypadku ładunku samochodów osobowych kruchość oscyluje na poziomie 80%, co oznacza, że taki towar łatwo uszkodzić nawet w pojedynczym i z pozoru niegroźnym wypadku drogowym. Z drugiej strony naczepa wyładowana jakimś żelastwem będzie podatna na uszkodzenia tylko w 10% i taki ładunek jest w stanie przetrwać nieuszkodzony nawet całą serię poważnych wypadków samochodowych.

Pod listą zleceń znajduje się okno szczegółów danego zlecenia. Same zlecenia możemy również wybierać klikając strzałki na mapie po prawej stronie ekranu. Kolorem zielonym podpisane są na niej miasta, które aktualnie znajdują się w zasięgu filii naszej firmy. Jeśli jednak wybierzemy zlecenie, którego miejscem przeznaczenia jest miasto spoza naszego "zasięgu operacyjnego", to na ekranie pojawi się okienko ostrzeżenia informujące nas o tym fakcie. Wtenczas będziemy mogli zdecydować czy jednak podjąć się takiego zadania (przycisk po lewej), mając świadomość, że po dotarciu z ładunkiem do celu nie będziemy mogli tam przyjąć kolejnego zlecenia (wracamy bez naczepy), czy anulować je (przycisk po prawej). Zaznaczenie kwadracika w tym okienku ostrzeżenia spowoduje zaś, iż nie będzie się ono więcej pojawiało na ekranie. Te dwie powyższe uwagi czynię głównie z myślą o graczach bawiących się rosyjskojęzyczną wersją gry, którzy to gracze mogą niezbyt dobrze orientować się, jaki przycisk do czego służy. Kiedy w końcu zdecydujemy się już na jakieś zlecenie, a nasza ciężarówka wyjedzie z magazynu, pierwsza informacja, która po chwili pojawi się na dole ekranu będzie dotyczyć pozycji jaką aktualnie zajmujemy w wyścigu. Należy bowiem pamiętać, że wszystkie zadania realizujemy ścigając się z upływającym czasem i konkurencją w postaci ciężarówek innych firm transportowych. Okienko to (ze zaktualizowaną informacją) będziemy co jakiś czas oglądać, mijając na trasie kolejnych rywali (lub kiedy oni wyprzedzają nas :-P).

Zlecenia dostępne w magazynach należą do trzech kategorii. Są to odpowiednio: 1) wyścigi z innymi ciągnikami (i dodatkowo na czas) bez ładunków (naczep), 2) wyścigi na czas z konkurentami i naczepami, oraz specyficzne, tzw. 3) "otwarte oferty". O tych ostatnich przeczytacie niżej. Wszystkie rodzaje zleceń łatwo rozpoznać po ich charakterystycznych ikonach. Zwróć uwagę, że do magazynu możesz wjechać tylko z jego jednej strony oznaczonej na mini-mapie ikonką zielonego haka! Nie należy porzucać naczep przy anulowaniu zleceń, trzeba je mimo wszystko dowieść do magazynu, ponieważ w przeciwnym razie zostaniemy obciążeni kosztami odholowania takiego ładunku przez zleceniodawcę!

Zlecenia dodatkowe

Przed przyjęciem jakiegokolwiek zlecenia z rodzajów opisanych niżej bezwzględnie należy sobie zapisać grę, gdyby miało się okazać, że nowe zlecenie koliduje w jakiś sposób z aktualnie wykonywanym (np. wymaga udania się Tirem w przeciwnym kierunku niż obrany). Oczywiście nie zawsze możemy wyczuć, że za chwilę otrzymamy propozycję spedycyjną (tyczy się to głównie kontraktów zlecanych przez CB-radio) - w tym wypadku wychodzimy do menu i zmieniamy nazwę zapisanego wcześniej quicksejwa. By go sobie zachować na wszelki wypadek - jeśli nie zmienimy jego nazwy to następny quicksejw nam go nadpisze!

Autostopowicze

Autostop, autostop, wsiadaj, bracie, dalej, hop! - Na trasie (1) | Garść porad | RignRoll Tirowiec - RignRoll: Tirowiec - poradnik do gry
Autostop, autostop, wsiadaj, bracie, dalej, hop!

Autostopowiczów obu płci często zauważymy na poboczach drogi. By móc zabrać takiego gagatka należy wpierw zwolnić do prędkości mniejszej niż 10 mil na godzinę, a następnie wcisnąć Enter. Uwaga! Nie każdy autostopowicz jest zainteresowany podróżą akurat z nami - jeśli nie macha nam z daleka rączką, to nie będzie możliwości zabrania go do szoferki. Zlecenia związane z autostopowiczami mogą być kilku rodzajów. 1) Delikwenta należy dostarczyć we wskazane przez niego miejsce. Po przyjęciu zlecenia można sprawdzić, o jaką dokładnie lokalizację chodzi, podglądając okno zadań w organizerze. Do szoferki możesz zabrać tylko jednego autostopowicza.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie