2005Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2005 roku.
Twierdza 2 - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.
Twierdza 2 - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2005
Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.
Full Spectrum Warrior - recenzja gryKozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2005
Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.
Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gryMassive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.
Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gryImperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryEarth 2160 - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2005
Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.
Earth 2160 - recenzja gryShadow Vault - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2005
Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.
Shadow Vault - recenzja gryDarwinia - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2005
Dziwny to produkt. Niby stworzony w XXI wieku, a bliżej mu do pozycji sprzed dziesięciu lat. Nie ma żadnych wątpliwości, że jest to gra dla wymagających użytkowników. Nie oferuje wodotrysków, ale w zamian daje rzecz niezwykle pożądaną – oryginalność.
Darwinia - recenzja gry