Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 53

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

recenzja gry19 października 2011

Premierze Might & Magic: Clash of Heroes na PC nie towarzyszyło tyle medialnego szumu co wydanej niemal w tym samym czasie szóstej części popularnej strategii. Nie oznacza to jednak, że gra ta nie zasługuje na Waszą uwagę.

Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

recenzja gry15 listopada 2004

FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

Enter The Matrix - recenzja gry

recenzja gry16 lipca 2003

Enter The Matrix to przygodowa gra akcji osadzona w realiach znanych z legendarnego filmu Matrix, stworzona w firmie Shiny Entertainment, znanej z takich tytułów jak: Sacrifice, Messiah czy MDK.

Enter The Matrix - recenzja gry

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2004

Książę Persji spoważniał, zmężniał, stał się wulgarny, agresywny i... mroczny. Także mroczne stało się wszystko, co go otacza – świat, wrogowie i ludzie.

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry
Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?

Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?

gramy dalej15 maja 2013

Po miesiącu testów firma Blizzard Entertainment wprowadziła łatkę 1.0.8 do Diablo III. Czy postawienie na udoskonalenie rozgrywki kooperacyjnej i dodanie licznych drobnych usprawnień wyszło trzeciej części kultowego hack’n’slasha na dobre?

Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?

Ghost Master - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2003

Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.

Ghost Master - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - recenzja gry

recenzja gry3 maja 2010

Sam Fisher wychodzi z cienia. Czy odejście od skradankowego charakteru rozgrywki wyszło serii Splinter Cell na dobre?

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - recenzja gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2007

„Nie znoszę, gdy PeCetowych graczy traktuje się drugorzędnie. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata są tytułem, który polecić mógłbym jedynie najbardziej zagorzałym sympatykom przygód Jacka Sparrowa.”

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

Fahrenheit - recenzja gry

recenzja gry2 grudnia 2005

Fahrenheit to gra niezwykła. A może nie gra? Dzieło francuskiego studia Quantic Dream to pewien rodzaj interaktywnego filmu. Bez wątpienia jednak jest to produkcja, obok której nie można przejść obojętnie.

Fahrenheit - recenzja gry

So Blonde: Blondynka w opałach - recenzja gry

recenzja gry18 czerwca 2008

Ta blondyna... ta blondyna... Tnie me serce tak jak ser... Wielbicieli goudy, ementalera i kawałów o blondynkach zapraszamy do przesympatycznej przygody w towarzystwie Sunny Blonde.

So Blonde: Blondynka w opałach - recenzja gry

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

recenzja gry26 czerwca 2008

Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2007

Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2004

Sequel znakomitej gry akcji wydanej w roku 2000, która umiejętnie łączyła elementy cRPG z wciągającą cyberpunkową fabułą. Druga część rozgrywa się w roku 2072, w 20 lat po wielkiej ekonomicznej katastrofie i wydarzeniach, które miały miejsce w Deus Ex...

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry

recenzja gry7 maja 2007

Puśćmy średniawe plug-iny w niepamięć, Shivering Isles to pierwszy i ostatni pełnoprawny dodatek do Oblivona.

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry

Mafia II: Jimmy's Vendetta - recenzja gry

recenzja gry10 września 2010

Gracze nie zdążyli się jeszcze w pełni nacieszyć nową Mafią, a wydawca już atakuje z pierwszym dodatkiem DLC. Czy nowa przygoda i nowy bohater mają szansę przypaść fanom mafijnych klimatów do gustu?

Mafia II: Jimmy's Vendetta - recenzja gry

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry

recenzja gry20 października 2006

Tak powinien wyglądać, proszę państwa, sequel – większy, lepszy, dłuższy, fajniejszy. To zdecydowanie SĄ roboty, których szukacie.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry

Battlestations: Midway - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2007

Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...

Battlestations: Midway - recenzja gry

Bad Day L.A. - recenzja gry

recenzja gry14 sierpnia 2006

Najnowszy projekt pana McGee zdaje się nie mieć żadnych solidnych odpowiedników. Tak na dobrą sprawę dałoby się go jedynie przyrównać do drugiej części Postala, choć wiele osób takie posunięcie może nieco oburzyć...

Bad Day L.A. - recenzja gry
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

gramy dalej10 maja 2017

Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.

Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

ArmA II - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2009

Sequel gry ArmA: Armed Assault to ogromne pole walki, mnóstwo broni i pojazdów oraz specyficzna rozgrywka. Czy początkujący znajdą tu dla siebie miejsce?

ArmA II - recenzja gry
Recenzja gry Prince of Persia: Zapomniane Piaski na PC

Recenzja gry Prince of Persia: Zapomniane Piaski na PC

recenzja gry15 czerwca 2010

Po kilku tygodniach opóźnienia w stosunku do edycji konsolowych, Zapomniane piaski wreszcie zagościły na pecetach. Jak wypadła konwersja? Tego dowiecie się z naszej recenzji.

Recenzja gry Prince of Persia: Zapomniane Piaski na PC

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2007

Skalę innowacji, na jaką porwali się autorzy gry, określę jednym słowem – mielizna. Można narzekać, że EA Sports wydaje rokrocznie tę samą FIFĘ, ale oni przynajmniej zmieniają kolorki w menu.

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry