Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2020, 09:19

autor: Adrian Werner

Worms Rumble – nowa odsłona serii to battle royale i brak tur

Zapowiedziano Worms Rumble. Fani cyklu muszą przygotować się na duży szok. Gra porzuci turowy system walki i zaoferuje m.in. tryb battle royale. Dostępna też będzie opcja cross-play, pozwalająca na wspólną zabawę graczom pecetowym i posiadaczom PlayStation 4 oraz PS5.

Worms Rumble – nowa odsłona serii to battle royale i brak tur - ilustracja #1
Gra ukaże się pod koniec tego roku.

Studio Team17 zapowiedziało Worms Rumble, czyli kolejną odsłonę swojej najpopularniejszej marki. Produkcja będzie mocno odbiegała od wcześniejszych części serii. Tym razem robaki wezmą udział w potyczkach battle royale. Produkcja porzuci również tradycyjne dla tego cyklu tury i postawi na rozgrywki w czasie rzeczywistym.

Gra zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i PlayStation 5. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku. Worms Rumble zaoferuje opcję cross-play, pozwalając na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform sprzętowych.

WORMS RUMBLE W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: Team17
  2. Gatunek: sieciowa gra akcji
  3. Platformy: PC, PS4, PS5
  4. Data premiery: końcówka 2020 r.

Fani marki muszą przygotować się na duży szok, gdyż Worms Rumble będzie mocno różniło się od tradycyjnych odsłon serii. Zabawa toczyć się będzie w czasie rzeczywistym, a każdy gracz pokieruje tylko jednym robakiem. Postacie mają poruszać się znacznie szybciej niż w klasycznych częściach cyklu. Będą także potrafiły wykonywać przewroty, oraz odbijać się od ścian.

W meczach weźmie udział 32 graczy. Dostępne będą dwa tryby rozgrywki – Deathmatch oraz Last Worm Standing. Ten drugi wariant wzorowany jest na grach battle royale - w nim zabawa toczyć się będzie aż przy życiu pozostanie tylko jeden robak.

W potyczkach wykorzystamy klasyczne dla tego cyklu uzbrojenie, takie jak bazooki, strzelby czy święte granaty ręczne. Gra posiadać będzie system rozwoju, w ramach którego punkty doświadczenia zdobywane w trakcie bitew posłużą nam do odblokowywania nowych kostiumów, akcesoriów i emotek. Autorzy obiecują również regularnie organizowane eventy i wyzwania, mające zachęcać do regularnej zabawy.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej