Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 kwietnia 2011, 10:59

autor: Adrian Werner

Ujawniono Skydive, czyli symulator ekstremalnych skoków spadochronowych

Rosyjskie studio Gaijin Entertainment, znane z tytułów takich jak IL-2 Sturmovik: Birds of Prey oraz Apache: Air Assault, ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim być gra Skydive: Proximity Flight, która zgodnie z nazwą pozwoli nam zakosztować skoków spadochronowych.

Rosyjskie studio Gaijin Entertainment, znane z tytułów takich jak IL-2 Sturmovik: Birds of Prey oraz Apache: Air Assault, ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim być gra Skydive: Proximity Flight, która zgodnie z nazwą pozwoli nam zakosztować skoków spadochronowych.

Ujawniono Skydive, czyli symulator ekstremalnych skoków spadochronowych - ilustracja #1

Nie będziemy się jednak zajmowali prostym spadaniem, niczym kamień, w stronę ziemi. Zamiast tego skorzystamy ze skafandrów typu wingsuit. Kostiumy te nie tylko obejmują całe ciało, ale ich materiał rozciąga się także na przestrzeń pomiędzy nogami, oraz między rękoma a tułowiem. Powoduje to hamowanie prędkości opadania i pozwala na coś, co przypomina odrobinę latanie.

Autorzy Skydive obiecują realistyczną fizykę oraz dopracowaną grafikę. Podczas zabawy dostaniemy okazję wypróbowania wielu różnych skafandrów oraz wykonywania różnorodnych ewolucji powietrznych. Dodatkową atrakcją ma być system pogody, który wpłynie na warunki opadania. Wszystkiego tego zakosztujemy sami lub z przyjaciółmi w trybie multiplayer.

Ujawniono Skydive, czyli symulator ekstremalnych skoków spadochronowych - ilustracja #2

Gaijin Entertainment nie jest jeszcze gotowe ujawnić platform docelowych. Wiemy jednak, że gra została zaprojektowana z myślą o kontrolerach ruchowych, więc możemy się spodziewać przynajmniej wersji na Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Możliwa jest też edycja pecetowa wykorzystująca takie akcesoria jak np. Razer Hydra.

Ruszyła już oficjalna strona Skydive: Proximity Flight, na której można znaleźć sporą galerię screenów oraz pierwszy zwiastun.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej