Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 października 2007, 11:24

autor: Artur Falkowski

Supreme Commander: Forged Alliance w złocie

Forged Alliance, opracowywany przez Chrisa Taylora (twórcę Total Annihilation) i Gas Powered Games samodzielny, niewymagający posiadania podstawowej wersji gry dodatek do popularnej strategii czasu rzeczywistego Supreme Commander osiągnął status złota. Oznacza to, że prace nad projektem zostały zakończone, a płyta-matka trafiła do tłoczni.

Forged Alliance, opracowywany przez Chrisa Taylora (twórcę Total Annihilation) i Gas Powered Games samodzielny, niewymagający posiadania podstawowej wersji gry dodatek do popularnej strategii czasu rzeczywistego Supreme Commander osiągnął status złota. Oznacza to, że prace nad projektem zostały zakończone, a płyta-matka trafiła do tłoczni. Amerykanie swoją wersję otrzymają 6, Europejczycy 23 listopada.

Przypominamy, że rozszerzenie skoncentruje się na wydarzeniach mających miejsce już po zakończeniu akcji części pierwszej. Z trudem uzyskanemu ładowi zagrozi nowa rasa obcych – Seraphim. W obliczu takiego zagrożenia zwaśnione wcześniej frakcje: UEF, Cybran oraz Aeon zostały zmuszone do zawarcia sojuszu, by walczyć z najeźdźcami, których celem jest całkowite zniszczenie ludzkości.

Supreme Commander: Forged Alliance w złocie - ilustracja #1

Jak nietrudno się domyślić, wojna z Seraphim to temat zupełnie nowej kampanii dla jednego gracza, którą twórcy zamieścili w Forged Alliance. Na tym jednak nie koniec, ponieważ Gas Powered Games pokusiło się również o dodanie ponad setki nowych jednostek (należących do Seraphim oraz znanych z podstawowej wersji gry frakcji), które pozwolą graczom na przeprowadzanie nowych strategicznych manewrów. Będzie można między innymi zrobić użytek z rozwiniętej floty, umieszczonych na orbicie dział, a także z zaawansowanych systemów kontrwywiadowczych.

Poza dodaniem nowej kampanii, rasy i jednostek twórcy wprowadzili do Forged Alliance szereg modyfikacji, które w założeniu mają usprawnić i urozmaicić rozgrywkę. Wśród nich warto wymienić choćby ulepszenie interfejsu, by uczynić go bardziej intuicyjnym, a także dodanie możliwości stosowania szablonów pozwalających budować bazy według ustalonego wcześniej schematu.

Z wszystkich wprowadzonych nowości można również skorzystać w trybie multiplayer, który dodatkowo wzbogacono o mapy przygotowane specjalnie z myślą o Supreme Commander: Forged Alliance.