Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2012, 09:58

autor: Mateusz Kądziołka

Sith Assassin – drzewo Madness

Opis talentów z drzewa Madness dla Sith Assassina.

Sith Assassin – drzewo Madness - ilustracja #1

Drzewo Madness

Pierwszy poziom:

Exploitive Strikes (3 pkt.) – uderzenia krytyczne Mocą zwiększają szansę na uderzenie krytyczne w walce wręcz o 3%/pkt przez 10 s.

Sith Defiance (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 1%/pkt.

Crackling Charge (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez efekt Discharge o 8%/pkt.

Drugi poziom:

Oppressing Force (2 pkt.) – redukuje cooldown Electrocute o 5 s/pkt. Oprócz tego, Whirlwind wpływa na 1/pkt dodatkowego wroga w promieniu 8 metrów od celu.

Chain Shock (3 pkt.) – gdy aktywujemy Shock, mamy 15%/pkt szans, aby wywołać następny Shock zadajacy 50% obrażeń.

Parasitism (2 pkt.) – wszystkie DoT-y i HoT-y, które mogą uderzyć krytycznie, mają 0,5%/pkt szansy, aby uleczyć postać gracza.

Torment (2 pkt.) – redukuje koszt Thrash o 1/pkt i Shock o 3/pkt.

Trzeci poziom:

Death Field (1 pkt) – umiejętność zadająca obszarowe obrażenia typu internal.

Fanaticism (2 pkt.) – redukuje koszt Death Field o 25%/pkt.

Claws of Decay (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Thrash o 25%/pkt.

Czwarty poziom:

Haunted Dreams (2 pkt.) – obniża czas aktywacji Whirlwind o 50%/pkt. Dodatkowo, gdy Whirlwind zostanie zbyt szybko przerwany, ogłuszy cel na 1 s/pkt.

Corrupted Flesh (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia od DoT-ów o 7,5%/pkt.

Raze (1 pkt) – uderzenia krytyczne mieczem świetlnym mają 33,33%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Crushing Darkness i sprawić, że następny Crushing Darkness aktywuje się natychmiastowo i będzie darmowy.

Piąty poziom:

Deathmark (1 pkt) – umiejętność Death Field zmniejsza odporność celów, powodując, że wrogowie otrzymują 20% więcej obrażeń od następnych 10 DoT-ów. Efekt utrzymuje się przez 30 s.

Calculating Mind (2 pkt.) – skonsumowanie ładunku Deathmark dodaje 1 punkt Mocy.

Unearthed Knowledge (2 pkt.) – Shock ma 50%/pkt szans, aby ataki wręcz (w ciągu następnych 20 sekund) zadały dodatkowe 10%/pkt obrażeń.

Szósty poziom:

Creeping Death (3 pkt.) – zwiększa bonus obrażeń krytycznych Death Field oraz DoT-ów o 10%/pkt.

Devour (2 pkt.) – zwiększa siłę efektu leczenia wywołanego przez Death Field oraz Parasitism o 10%/pkt.

Siódmy poziom:

Creeping Terror (1 pkt) – osłabia cel, unieruchamiając go na 2 s i zadając mu obrażenia typu internal przez 18 s.