Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2005, 09:48

Remake Total Annihilation już w sieci!

Do dzisiaj uważana jest za najlepszą strategię czasu rzeczywistego w historii komputerowej rozrywki, co potwierdził w lutym ubiegłego roku popularny magazyn GameSpy, umieszczając ją na pierwszym miejscu listy RTS-ów wszechczasów. Mowa oczywiście o Total Annihilation, programie firmy Cavedog z 1997 roku, który trwale zapisał się w świadomości graczy jako produkt niemal doskonały.

Do dzisiaj uważana jest za najlepszą strategię czasu rzeczywistego w historii komputerowej rozrywki, co potwierdził w lutym ubiegłego roku popularny magazyn GameSpy, umieszczając ją na pierwszym miejscu listy RTS-ów wszechczasów. Mowa oczywiście o Total Annihilation, programie firmy Cavedog z 1997 roku, który trwale zapisał się w świadomości graczy jako produkt niemal doskonały. Mimo wielu prób, nigdy nie udało się stworzyć kontynuacji tego przeboju, chociaż co jakiś czas do sieci przenikały plotki o rzekomych pracach nad sequelem. Fani nie powinni jednak narzekać na taki stan rzeczy. W dniu wczorajszym zadebiutował długo oczekiwany remake Total Annihilation, noszący nazwę Spring.

Remake Total Annihilation już w sieci! - ilustracja #1

Projekt nie jest jeszcze ukończony, ale wreszcie można przekonać się, ile z zapowiedzi jego twórców okazało się prawdą. Priorytetem jest oczywiście dokładne odwzorowanie żywiołowej akcji znanej z oryginału, ale tym razem odbywa się to przy użyciu w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. Autorzy do projektu podchodzą niezwykle ambitnie. Już teraz istnieje możliwość deformacji terenu, który ma niebagatelny wpływ na działania bojowe jednostek. W przyszłości Spring oferować będzie mnóstwo innych udogodnień, które rozwiną klasyczną konwencję i udostępnią fanom zupełnie nowe doznania.

Remake Total Annihilation już w sieci! - ilustracja #2

Remake można ściągnąć z tego miejsca. Przed instalacją należy dokładnie zapoznać się z dołączoną do gry dokumentacją, która ułatwi przebrnięcie przez skomplikowany proces uruchomienia programu.

Remake Total Annihilation już w sieci! - ilustracja #3
Remake Total Annihilation już w sieci! - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej