Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 grudnia 2005, 09:11

autor: Piotr Doroń

Poznajcie Data-Fly

Od jakiegoś czasu prowadzone są pracę nad Data-Fly, grą akcji obfitującą w elementy typowe dla tzw. skradanek. Produkcją tegoż tytułu zajmuje się studio developerskie ORiGO. Wczoraj zapoznaliśmy się z kilkoma nowymi informacjami na jej temat.

Od jakiegoś czasu prowadzone są pracę nad Data-Fly, grą akcji obfitującą w elementy typowe dla tzw. skradanek. Produkcją tegoż tytułu zajmuje się studio developerskie ORiGO. Wczoraj zapoznaliśmy się z kilkoma nowymi informacjami na jej temat.

W Data-Fly wcielimy się w postać niezwykłej kobiety (teoretycznie), zwanej Data-Fly, żyjącej w Przyszłości oraz będącej swego rodzaju hybrydą, czy też może androidem. Rozgrywka rozpoczyna się niemal na środku ogromnej pustyni, a głównym zadaniem jest odnalezienie i powstrzymanie kreatora głównej bohaterki – szalonego naukowca otoczonego armią sługusów, lubującego się w częstym zmienianiu otoczenia. Odnalezienie go będzie bardzo trudne, więc autorzy zawczasu wyposażyli sterowaną przez gracza postać w szereg nowinek technicznych i umiejętność skradania się. I to właśnie ta umiejętność okaże się niezwykle przydatna – w związku z przeważającymi siłami wroga trzeba będzie unikać otwartych starć, decydując się na pozostawanie w ukryciu i atakowanie znienacka. Data-Fly potrafi również zmieniać swą psychiczną formę (łatwiejsze wyszukiwanie wrogów, być może powiązane z możliwością używania różnych sposobów postrzegania świata – podobnie jak m.in. Sam Fisher z serii Splinter Cell) oraz kamuflaż, obejmujący możliwość przejęcia wyglądu, sposobu poruszania się i tonu głosu wyeliminowanego przed momentem przeciwnika. Najważniejszym rodzajem broni będzie tzw. „cielesne ostrze”. Data-Fly będzie mogła korzystać z własnej energii życiowej, by manipulować nim i zmieniać w różnorakie formy. Zwiększanie zapasu energii odbywać będzie się głównie poprzez zbieranie broni upuszczonej przez wrogie postaci.

Data premiery Data-Fly nie jest jeszcze znana. Platformami docelowymi będą najprawdopodobniej konsole nowej generacji – Xbox 360 i PS3.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej