Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 listopada 2010, 13:50

autor: Piotr Doroń

PlayStation Move otrzyma własne Gwiezdne Wojny

Amerykański oddział firmy Sony dosyć nieoczekiwanie okazał się źródłem wstępnych informacji na temat nowej gry bazującej na marce Star Wars, powstającej z myślą o kontrolerze PlayStation Move. Według Antona Mikhailova produkcja będzie się prezentować zdecydowanie lepiej od konkurencyjnego tytułu dedykowanego Kinectowi, którego premiera zapowiedziana jest na czwarty kwartał 2011 roku.

Amerykański oddział firmy Sony dosyć nieoczekiwanie okazał się źródłem wstępnych informacji na temat nowej gry bazującej na marce Star Wars, powstającej z myślą o kontrolerze PlayStation Move. Według Antona Mikhailova produkcja będzie się prezentować zdecydowanie lepiej od konkurencyjnego tytułu dedykowanego Kinectowi, którego premiera zapowiedziana jest na czwarty kwartał 2011 roku.

PlayStation Move otrzyma własne Gwiezdne Wojny - ilustracja #1

Prototypowe Star Wars Kinect.

Według Mikhailova – cytowanego przez redakcję serwisu MCV – wyprodukowanie dobrej gry opowiadającej o walce mieczami nie jest możliwe w przypadku Kinecta. Sprawę mogłaby co prawda ułatwić decyzja Microsoftu o oddaniu w ręce gracza dodatkowego kontrolera w postaci np. kija, ale zapewne firma nie zdecyduje się na taki krok. „Ich hasło reklamowe, mówiące o sterowaniu w grach bez jakichkolwiek kontrolerów, straciłoby wtedy na znaczeniu ”. W przypadku produkcji dedykowanej PlayStation Move takie problemy zanikają.

Mikhailov nie mógł niestety ujawnić żadnych szczegółów na jej temat. Zapewnił jednak, że uzyskanie 100% przeniesienia ruchów gracza w Star Wars na PlayStation Move jest jak najbardziej możliwe. Jako przykład podaje tu jedną z mini-gier zawartych w grze Start the Party, w której kontroler przyjmuje postać miecza. Gracz nie ma w niej problemów z wycelowaniem w poruszające się obiekty, a urządzenie przenosi płynnie wszystkie wykonywane przez niego ruchy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej