Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2008, 08:59

autor: Piotr Doroń

Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne

Zaledwie jeden dzień czekaliśmy na pierwsze oficjalne zrzuty ekranowe, ukazujące oprawę graficzną programu o tytule Ultimate Team Play – symulatora przygotowanego z myślą o adeptach sztuki hotelarstwa grupy Hilton Garden. Firma Virtual Heroes opublikowała je za pośrednictwem serwisu Shacknews.

Zaledwie jeden dzień czekaliśmy na pierwsze oficjalne zrzuty ekranowe, ukazujące oprawę graficzną programu o tytule Ultimate Team Playsymulatora przygotowanego z myślą o adeptach sztuki hotelarstwa grupy Hilton Garden. Firma Virtual Heroes opublikowała je za pośrednictwem serwisu Shacknews.

Wraz z nimi poznaliśmy wstępną datę premiery symulatora. Według przedstawicieli Virtual Heroes, Ultimate Team Play będzie gotowy w styczniu 2009 roku. Wówczas to wirtualny kurs będą mogli rozpocząć pierwsi pracownicy Hilton Garden.

Przypominamy, że Ultimate Team Play połączy w sobie cechy wielu gatunków gier, z wielkim naciskiem na funkcje znane z cRPG. Adepci hotelarstwa będą prowadzić za jego pomocą rozmowy z wirtualnymi klientami charakteryzującymi się różnymi nastrojami i oczekiwaniami, spełniać ich zachcianki, zarządzać recepcją, kuchnią oraz oddziałem sprzątaczek, a za każde działanie otrzymają odpowiednią ilość doświadczenia. Program powstanie w oparciu o silnik Unreal Engine 3.

Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne - ilustracja #1
Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne - ilustracja #2
Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne - ilustracja #3
Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne - ilustracja #4
Pierwsze zrzuty ekranowe prezentujące symulator sztuki hotelarstwa już dostępne - ilustracja #5

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej

gry