Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 sierpnia 2023, 08:15

autor: Adrian Werner

Nowe wymagania sprzętowe Ghostrunnera 2 zwiastują dobrą optymalizację ładnej gry

Poznaliśmy nowe wymagania sprzętowe polskiej cyberpunkowej gry akcji Ghostrunner 2.

Źródło fot. 505 Games
i

Polskie studio One More Level i firma 505 Games udostępniły nowe wymagania sprzętowe Ghostrunnera 2, czyli kontynuacji przebojowej cyberpunkowej gry akcji z 2020 roku.

Ghostrunner 2 – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i5-4590 / AMD FX-8350 lub analogiczny
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 960 4 GB / AMD Radeon RX 480 8 GB
  3. DirectX: 11
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 65 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Ghostrunner 2 – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i9-9900K / AMD Ryzen 5 5600X lub analogiczny
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2070 Super 8 GB / AMD Radeon RX 6800 XT 16 GB
  3. DirectX: 11
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 65 GB
  6. System operacyjny: Windows 11 64-bit

Piszemy, że są to nowe wymagania sprzętowe, gdyż różnią się one od tych ujawnionych wcześniej na Steamie. Poprzednio wyglądały one tak:

  1. Minimalne: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz / AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 960 lub lepsza, Windows 10
  2. Zalecane: Intel Core i5-10400F / AMD Ryzen 5 5600X, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 lub lepsza, Windows 11

Jak widać, wymagania trochę podskoczyły, ale i tak są to bardzo rozsądne konfiguracje jak na współczesną grę akcji 3D, zwłaszcza tak ładnie wykonaną.

Przypomnijmy, że Ghostrunner 2 zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Premiera ma się odbyć 26 października tego roku.

  1. Oficjalna strona studia One More Level
  2. Recenzja gry Ghostrunner – Polska cyberpunkiem stoi

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej