Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 maja 2010, 07:59

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Chivalry: Battle for Agatha - pierwszoosobowa sieciowa siekanka na silniku Unreal 3.0

Twórcy Age of Chivalry (jednego z najlepszych multiplayerowych modów do Half-Life 2), ogłosili, że obecnie w pocie czoła pracują nad komercyjnym spadkobiercą swojego dzieła. Projekt korzystać będzie z silnika Unreal Engine 3.0.

Twórcy Age of Chivalry (jednego z najlepszych multiplayerowych modów do Half-Life 2), ogłosili, że obecnie w pocie czoła pracują nad komercyjnym spadkobiercą swojego dzieła. Projekt korzystać będzie z dobrodziejstw Unreal Engine 3.0.

 

Nadchodzi Chivalry: Battle for Agatha - pierwszoosobowa sieciowa siekanka na silniku Unreal 3.0 - ilustracja #1

 

Nowa gra nazwana została Chivalry: Battle for Agatha i ma być kolejnym ewolucyjnym krokiem w pierwszoosobowych symulatorach średniowiecznych potyczek. Twórcy rozwiązania zawarte w modyfikacji traktują jako fundamenty, na których zamierzają wybudować coś bardziej ambitnego. Otrzymamy znacznie więcej różnego rodzaju broni oraz zbroi. Natomiast system poruszania zostanie kompletnie przebudowany, tak by zwiększyć jego płynność oraz możliwości, jakie oferuje graczom.

Chivalry: Battle for Agatha będzie sieciową grą wojenną, w której akcja ukazana ma być z perspektywy pierwszej osoby. Tworząc postać wybierzemy między dwoma stronami konfliktu - Zakonem Masońskim oraz Rycerzami Agathiańskimi. Gra zaoferuje graczom kilka klas, w tym m.in. łuczników, rycerzy, strażników oraz różnorodne klasy wsparcia. Bitwy toczyć będziemy przy wykorzystaniu różnego rodzaju mieczy, toporów, łuków, kusz, tarcz oraz innego tego typu żelastwa. Rozbudowany system walki umożliwi pełną kontrolę nad ciosami, blokami oraz unikami. Zabawę dodatkowo uatrakcyjnią sekwencje oblężeń, w których zrobimy użytek m.in. z trybuszy, katapult, drabin oraz wrzącego oleju. Na raz w grze będzie mogło brać udział do 48 graczy.

 

Nadchodzi Chivalry: Battle for Agatha - pierwszoosobowa sieciowa siekanka na silniku Unreal 3.0 - ilustracja #2

 

Pierwowzór działał na silniku Source, natomiast Chivalry: Battle for Agatha zbudowano w oparciu o Unreal Engine 3.0. Mały zespół pasjonatów mógł sobie pozwolić na wykorzystanie tego silnika dzięki nowym zasadom wprowadzonym przez UDK (Unreal Development Kit), które stworzone zostały specjalnie po to, by umożliwić niezależnym deweloperom tworzenie produkcji opartych na technologii autorstwa Epic Games.

Twórcy nie są jeszcze gotowi dyskutować o cenie gry oraz planowanej dacie premiery. Wiadomo natomiast, że obowiązki wynikłe z przestawienia na się na profesjonalną produkcję spowodowały, że zaprzestano prac nad dalszym uaktualnianiem moda Age of Chivalry.

Działa już oficjalna strona gry, na której możecie znaleźć galerię pierwszych screenów. Ponadto wypuszczono krótki filmik promujący ten projekt. Choć prace są we wczesnych stadiach, więc cudów nie ma się co na razie spodziewać:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej