Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2003, 08:50

Larian Studios anonsuje „Riftrunnera” oraz „Divine Divinity 2”

Belgijski zespół developerski Larian Studios potwierdził dziś, to o czym nieoficjalnie „szemrano” za kulisami od blisko pół roku. Chodzi o produkcję drugiej części udanego przedstawiciela gatunku cRPG „Divine Divinity”, a ponadto o grę zatytułowaną „Riftrunner”, będącą w istocie bezpośrednią kontynuacją „Divine Divinity”.

Belgijski zespół developerski Larian Studios potwierdził dziś, to o czym nieoficjalnie „szemrano” za kulisami od blisko pół roku. Chodzi o produkcję drugiej części udanego przedstawiciela gatunku cRPG „Divine Divinity”, a ponadto o grę zatytułowaną „Riftrunner”, będącą w istocie bezpośrednią kontynuacją „Divine Divinity”.

Larian Studios anonsuje „Riftrunnera” oraz „Divine Divinity 2” - ilustracja #1

Według informacji przekazanych prasie „Riftrunner” produkowany jest już od zeszłego roku i trafi w nasze ręce jeszcze w tym roku. Wydanie „Divine Divinity 2” wstępnie planuje się na rok 2004.

„Riftrunner” wykorzystuje zmodyfikowany i unowocześniony silnik znany z oryginalnego „Divine Divinity”, zawiera również szereg nowych cech, których domagali się fani tego tytułu, m.in. nowy, nieograniczony system rozwoju bohaterów, losowy generator questów, trójwymiarowe animacje postaci, nowy system walki, a także nową fabułę, której niestety twórcy nie ujawnili zbyt dużo. Wiadomo tylko, że główny bohater „Riftrunnera” połączony jest duszą z niegodziwą kreaturą jaką jest Rycerz Śmierci, i pozostanie takim po wsze czasy dopóty, dopóki nie znajdzie sposobu by przerwać wiążącą go klątwę.

Informacji na temat „Divine Divinity 2” nie ujawniono.

Oficjalna strona gry „Riftrunner”

Larian Studios anonsuje „Riftrunnera” oraz „Divine Divinity 2” - ilustracja #2

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej