Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 sierpnia 2006, 09:40

Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D

O procesie produkcyjnym gry Jagged Alliance 3D słyszymy już od około dwóch lat. To całkiem spory kawał czasu, niemniej jednak do tej pory developerzy nie uraczyli fanów niczym więcej aniżeli masą screenów, które pozostawiały dużo do życzenia w dziedzinie jakości silnika graficznego. Dlatego też z pewnością ucieszy Was wieść, o postępie technologicznym w tym aspekcie gry.

O procesie produkcyjnym gry Jagged Alliance 3D słyszymy już od około dwóch lat. To całkiem spory kawał czasu, niemniej jednak do tej pory developerzy nie uraczyli fanów niczym więcej aniżeli masą screenów, które pozostawiały dużo do życzenia w dziedzinie jakości silnika graficznego. Dlatego też z pewnością ucieszy Was wieść, o postępie technologicznym w tym aspekcie gry.

Firma Game Factory Interactive, odpowiadająca z proces produkcyjny i dystrybucję tego tytułu w Europie, pochwaliła się wczoraj, że programiści z GFI Russia, zaimplementowali szereg graficznych nowinek, dzięki czemu Jagged Alliance 3D prezentuje się teraz lepiej niż dotychczas. Osobiście mogę stwierdzić, że faktycznie, gra wygląda ładniej i ostrzej. Porównawcze screeny możecie obejrzeć na oficjalnej stronie Game Factory Interactive. Poniżej znajdują się nieco mniejsze próbki. Dodam jeszcze, że termin premiery JA3D, to nadal zagadka.

Stary silnik:

Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #1
Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #2

Nowy Silnik:

Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #3
Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #4
Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #5
Graficzny powiew świeżości w grze Jagged Alliance 3D - ilustracja #6

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej