Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2010, 09:34

autor: Adrian Werner

ArmA II: Operation Arrowhead w złocie

Mamy dobre wieści dla miłośników taktycznych strzelanin. Czeskie studio Bohemia Interactive ogłosiło, że gra ArmA II: Operation Arrowhead weszła w złotą fazę i pojechała do tłoczni.

Mamy dobre wieści dla miłośników taktycznych strzelanin. Czeskie studio Bohemia Interactive ogłosiło, że gra ArmA II: Operation Arrowhead weszła w złotą fazę i pojechała do tłoczni.

 

ArmA II: Operation Arrowhead w złocie - ilustracja #1

 

Przypomnijmy, że gra ukazać się ma na rynkach zachodnich 29 czerwca tego roku. Polski wydawca tego tytułu (Licomp Empik Multimedia) potwierdził już jakiś czas temu, że w naszym kraju premiera odbędzie się tego samego dnia. Podobnie jak w przypadku wersji podstawowej, dodatek zostanie wydany jedynie na pecety.

Operation Arrowhead jest samodzielnym rozszerzeniem do ArmA II. Akcja zaczyna się trzy lata po zakończeniu konfliktu w Czarnorusi. Jako żołnierze wojsk koalicji kierowanej przez Stany Zjednoczone weźmiemy udział w wojnie, która wybuchła w fikcyjnym Takistanie. Naszym zadaniem będzie ustabilizowanie sytuacji w regionie i przywrócenie pokoju, przy jednoczesnym zminimalizowaniu liczby ofiar cywilnych. Fani mogą się spodziewać tradycyjnego dla produkcji Bohemia Interactive wysokiego realizmu rozgrywki.

 

ArmA II: Operation Arrowhead w złocie - ilustracja #2

 

Podobnie jak w podstawowej wersji gry, oprócz tradycyjnej roli żołnierza piechoty, czy sił specjalnych, przyjdzie nam również zasiąść za sterami pojazdów latających, a także wcielić się w członka załogi czołgu. Wśród nowości ciekawie zapowiada się możliwość pokierowania bezzałogowymi statkami latającymi (UAV) oraz wprowadzenie technologii FLIR (system termowizji), która ma znacząco uatrakcyjnić misje prowadzone nocą. Choć ArmA II: Operation Arrowhead jest dodatkiem samodzielnym, to jednocześnie potrafi w pełni zintegrować się z wersją podstawową, tworząc tym samym jedną olbrzymią produkcję.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej