Tekstowe - Gry Xbox One
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry o tematyce tekstowe na platformę XBOX ONE.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
The Life and Suffering of Sir Brante
RPG 10 lutego 2022
The Life and Suffering of Sir Brante jest narracyjną grą RPG, która modelem rozgrywki nawiązuje do klasycznych gier paragrafowych. Produkcja jest osadzona w mrocznym świecie fantasy, a wątek fabularny koncentruje się na próbie przezwyciężenia przeznaczenia. Tytuł został opracowany przez studio Sever.
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest
Przygodowe 24 lutego 2021
Gra przygodowa z elementami RPG w uniwersum Świata Mroku, której akcja toczy się w Puszczy Białowieskiej. Za stworzenie Werewolf: The Apocalypse – Heart of the Forest odpowiada polskie studio Different Tales, twórcy Wanderlust Travel Stories.
Hypnospace Outlaw
Symulacje 27 sierpnia 2020
Hypnospace Outlaw to niekonwencjonalna produkcja od niezależnego studia Tendershoot, osadzona w alternatywnej wersji lat 90. XX wieku. Gracz wciela się w strażnika internetowej symulacji – Hypnospace. Jego zadaniem jest rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących różnego rodzaju nadużyć popełnianych w sieci.
The Innsmouth Case
Przygodowe 21 lipca 2021
Humorystyczna przygodówka zrealizowana w formie gry paragrafowej, oparta na twórczości H.P. Lovecrafta. W The Innsmouth Case wcielamy się w detektywa, który przybywa do tytułowego miasteczka, by rozwikłać zagadkę tajemniczego zaginięcia małej Tabithy Marsh. O tym, czy mu się uda (i nie tylko), decydują wybory dokonywane przez gracza.
STAY
Przygodowe 30 maja 2018
Hybryda przygodówki i gry tekstowej, w której pomagamy dotkniętemu amnezją Quinnowi – mężczyzna najwyraźniej padł ofiarą porwania, a naszym zadaniem jest umożliwienie mu ucieczki z pułapki, w której się znalazł. W trakcie zabawy w STAY prowadzimy rozmowy z Quinnem, sugerując mu wykonanie konkretnych czynności; bezpośrednią kontrolę nad bohaterem przejmujemy jedynie w trakcie rozwiązywania zagadek.