Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Gry Logiczne PlayStation 1

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne na platformę PS1.

Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.

PS1

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry logiczne
Kula World
Kula World

Logiczne 10 lipca 1998

Kula World to trójwymiarowa gra logiczna, w której gracz steruje piłką plażową. Jego zadaniem jest wydostanie się z zawieszonych w powietrzu poziomów o kształcie brył geometrycznych. Poziomy pełne są pułapek oraz utrudnień, a cechą szczególną produkcji jest możliwość przetaczania się na bok podłoża, w wyniku czego zmianie ulega grawitacja otoczenia.

Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories
Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories

Logiczne 9 grudnia 1999

Karcianka opracowana przez firmę Konami, oparta na licencji popularnego anime Yu-Gi-Oh!. W Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories gracze toczą kolejne pojedynki, pomiędzy którymi śledzą losy Atema i Yugiego – faraona próbującego uratować swoje królestwo przed niebezpieczeństwem i jego potomka z czasów współczesnych.

Swing
Swing

Logiczne 1 stycznia 1998

Gra logiczna inspirowana kultowym Tetrisem. W trakcie rozgrywki w Swing kontrolujemy specjalny podajnik, przy pomocy którego dobieramy kolorowe kule i zrzucamy je w dół, a naszym celem jest tworzenie rzędów składających się z co najmniej trzech piłek tej samej barwy. Deweloperzy ze studia Software 2000 pozwalają nam na zabawę tak w pojedynkę, jak i w towarzystwie drugiego gracza.

Landmaker
Landmaker

Logiczne 9 grudnia 1999

Konwersja automatowej gry logiczno-zręcznościowej, w której celem zabawy jest budowanie jak największych konstrukcji. Wersja na PlayStation 1 zawiera kilka dodatkowych trybów zabawy.

Monster Rancher Battle Card: Episode II
Monster Rancher Battle Card: Episode II

Logiczne 23 marca 2000

Spin-off cyklu Monster Rancher, w którym toczymy pojedynki na karty z udziałem innych sympatyków gry Battle Cards, istniejącej w uniwersum serii. Naszym celem w Monster Rancher Battle Card: Episode II jest zdobywanie nowych kart, co uskuteczniamy, wygrywając kolejne starcia lub wykorzystując funkcjonalność pozwalającą na generowanie nowych elementów kolekcji, na podstawie danych zapisanych na płytach CD.

Turnabout
Turnabout

Logiczne 6 kwietnia 2000

Gra logiczna, w której zabawa toczy się na dwuwymiarowej planszy pokrytej siatką pól, a naszym zadaniem jest obracanie polem gry i przemieszczanie po nim kolorowych kulek w taki sposób, by łączyć je z różnobarwnymi obiektami. W Turnabout czeka na rozwiązanie ponad sto tego typu zagadek o rosnącym poziomie trudności. Tytuł pozwala również na projektowanie własnych łamigłówek dzięki wbudowanemu edytorowi.

Kurushi
Kurushi

Logiczne 30 września 1997

Kurushi (znane też jako Intelligent Qube) to trójwymiarowa gra logiczna, w której zadaniem gracza jest niszczenie kamiennych bloków o konkretnych kolorach w wyznaczonym czasie. Grę stworzyło studio epics Inc.

Tetris Plus
Tetris Plus

Logiczne 6 września 1996

Konwersja gry logiczno-zręcznościowej z automatów. Obok klasycznego modułu znanego z kultowego oryginału, Tetris Plus pozwala też na zabawę w wariacji opracowanej przez studio Natsume.

Tecmo Stackers
Tecmo Stackers

Logiczne 25 grudnia 1995

Gra logiczna stanowiąca wariację na temat mechaniki Tetrisa. Celem zabawy jest łączenie żelkowatych stworków w grupy po cztery, by w ten sposób usunąć je z planszy.

No One Can Stop Mr. Domino!
No One Can Stop Mr. Domino!

Logiczne 8 stycznia 1998

Hybryda zręcznościówki i gry logicznej, w której kontrolujemy antropomorficzne kostki domina. Nasze zadanie polega na tworzeniu reakcji łańcuchowych uruchamiających kolejne sztuczki; nim jednak tego dokonamy, musimy dokładnie poznać poszczególne plansze, uważając przy tym na niezliczone pułapki czyhające na naszych podopiecznych.

Sentinel Returns
Sentinel Returns

Logiczne 1 stycznia 1998

Oryginalna gra logiczna, utrzymana w abstrakcyjnej stylistyce. Opracowany przez studio Hookstone Sentinel Returns jest kontynuacją gry Sentinel z 1986 roku. Gracze wcielają się w świadomość, której zadaniem jest pokonanie tytułowego Sentinela, co może osiągnąć jedynie wtedy, kiedy znajdzie się powyżej niego.

One Piece Mansion
One Piece Mansion

Logiczne 21 czerwca 2001

Gra logiczna z elementami strategii, w której wcielamy się w zarządcę apartamentowca. Poszczególni mieszkańcy bloku posiadają własne potrzeby i nawyki, przez co wpływają negatywnie lub pozytywnie na swoich sąsiadów. Naszym zadaniem w One Piece Mansion jest takie rozmieszczenie poszczególnych osób, by wszyscy czuli się szczęśliwi.