Warhammer 40,000: Dawn of War III
Warhammer 40,000: Dawn of War III
Warhammer 40,000: Dawn of War III Game Box

Warhammer 40,000: Dawn of War III

Gra Strategiczna SEGA

Data premiery gry: 27 kwietnia 2017

Trzecia odsłona osadzonej w konwencji science fiction serii strategii czasu rzeczywistego studia Relic Entertainment. Akcja Warhammer 40,000: Dawn of War III przenosi nas ponownie do popularnego uniwersum firmy Games Workshop. Podczas zabawy możemy stanąć na czele jednej z trzech dostępnych frakcji: Kosmicznych Marines, Eldarów oraz Orków, a każda z nich dysponuje oczywiście odmiennymi bohaterami, jednostkami, budynkami i zdolnościami. Pod względem mechaniki, tytuł łączy najlepsze rozwiązania poprzednich odsłon cyklu, koncentrując się na toczeniu spektakularnych bitew, rozgrywających się na wielkich mapach z udziałem setek jednostek. Rozgrywkę uzupełniają znane z gier RPG opcje modyfikowania jednostek i bohaterów, których możemy wyposażać w specjalistyczny ekwipunek oraz umiejętności, zdobywane wraz ze wzrostem doświadczenia. Całość oparta została na nowoczesnym silniku graficznym, oferującym atrakcyjną, trójwymiarową oprawę wizualną oraz spore możliwości niszczenia otoczenia.

Więcej informacji o: Warhammer 40,000: Dawn of War IIIstrategicznefantasymultiplayerRTSscience fictionWarhammer 40,000 .

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

poradnik do gry28 kwietnia 2017

Poradnik do gry Warhammer 40,000: Dawn of War III zawiera m.in. dokładny opis wszystkich frakcji, porady dotyczące walki i rozwijania armii, a także opis przejścia wszystkich misji kampanii.

Warhammer 40,000: Dawn of War III - kompendium wiedzy / FAQ
Warhammer 40,000: Dawn of War III - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium7 kwietnia 2017

Niniejsze kompendium wiedzy o grze Warhammer 40,000: Dawn of War III zawiera wszystkie najważniejsze informacje dotyczące trzeciego podejścia studia Relic do kultowej gry bitewnej Warhammer 40,000. Znajdziecie w nim zarówno aktualizowane na bieżąco dane na temat tej produkcji, jak i poświęcone jej materiały multimedialne.

Recenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistem
Recenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistem

recenzja gry20 kwietnia 2017

Światowa premiera 27 kwietnia 2017. Bodaj najbardziej kontrowersyjna strategiczna premiera roku zadebiutuje za tydzień, ale recenzenci już ją ograli. Czy Dawn of War III jest zbyt kolorowy i zbyt „MOB-owaty”? Nie jest. Czy to pogromca StarCrafta? Na to pytanie trudniej odpowiedzieć…

Nowe sterowniki Radeon Software ze wsparciem dla gry Warhammer 40,000: Dawn of War III
Nowe sterowniki Radeon Software ze wsparciem dla gry Warhammer 40,000: Dawn of War III

wiadomość28 kwietnia 2017

Z okazji wczorajszej premiery Warhammera 40,000: Dawn of War III firma AMD wypuściła nową wersję sterowników Radeon Software o numerze 17.4.4. Zwiększają one wydajność w najnowszym dziele studia Relic Entertaiment, a także naprawiają kilka znanych błędów.

Premiera Warhammer 40,000: Dawn of War III
Premiera Warhammer 40,000: Dawn of War III

wiadomość27 kwietnia 2017

Dziś swoją premierę ma Warhammer 40,000: Dawn of War III, czyli długo wyczekiwana kontynuacja popularnej serii RTS-ów od studia Relic Entertainment. Tytuł przeznaczony jest wyłącznie na komputery osobiste.

Nowe sterowniki Nvidii ze wsparciem dla Warhammer 40,000: Dawn of War III
Nowe sterowniki Nvidii ze wsparciem dla Warhammer 40,000: Dawn of War III

wiadomość26 kwietnia 2017

Ukazały się sterowniki GeForce w wersji 381.89 WHQL. Koncentrują się one głównie na poprawie wydajności podczas zabawy z takimi tytułami jak Warhammer 40,000: Dawn of War III, Heroes of the Storm 2.0, Batman: Arkham VR, Rick and Morty: Virtual Rick-ality czy Wilson's Heart.

Gry kwietnia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry kwietnia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł3 kwietnia 2017

Początek drugiego kwartału 2017 roku jest trochę mniej obłożony hitami niż koniec pierwszego, ale i tak nie zabraknie dużych premier. Tym razem dla odmiany dominują gry strategiczne (Dawn of War III) i przygodowe (Syberia 3) oraz horrory (Outlast 2).

Komentarze Czytelników (59)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.06.2016 14:51
odpowiedz
Młynasz
1
Junior

nie mogę się doczekać mam nadzieję że nie spartolą tego i nie zabraknie dobrych wrażeni.

06.06.2016 21:58
odpowiedz
5 odpowiedzi
grzyb111
33
Pretorianin

@up Chyba każdy prawdziwy fan Warhammera 40,000 i starych dobrych RTSów nie morze się doczekać.

16.06.2016 09:30
odpowiedz
Nerio
22
Chorąży

Teraz pozostaje tylko modlić się do Imperatora o powrót większości ras z jedynki. Dwójka trochę mnie zawiodła w tym aspekcie.

07.08.2016 18:26
odpowiedz
RinzlerPL
16
Legionista

To że DOW 3 powstaje to super, grafika no cóż bez komentarza ale z sentymentu napewno zagram. Jeśli chodzi o fabułę zebrałem kilka faktów z różnych stron również od twórców którzy dawali wskazówki lecz podkreślam że jest to tylko moja ( chociaż nie tylko okazało się :) ) propozycja która jest bardzo realna -FABUŁA - ta planeta na której dzieje się akcja, obecnie należy do chaosu i znajduje się w systemie nieopodal mealstormu a tajemnicza broń a w zasadzie urządzenie które też spełnia tą funkcję nazywa się Omnicopaei i jest to STC które pomoże ludzkości odzyskać utraconą technologie i postawić znów imperatora na nogi o ile inkwizycja i imperialna wiara nie poczują utraty władzy przy tym i nie każą tego zniszczyć. Jest też taka ciekawostka że zobaczymy również też jako grywalną frakcje legiony SKITARII (jak ktoś nie wie to taka IG tylko że należąca do mechanicus, pozdrawiam

07.08.2016 18:49
odpowiedz
1 odpowiedź
RinzlerPL
16
Legionista

Poprawka odnośnie mojego komentarza powyżej, opcja fabuły jest bardzo realna, -Omnicopaei jest STC która była głównych STC i zbierała informacje od wszystkich STC od dziesiątek milenium, jak ktoś nie wiem co to jest wyjaśniam, są to urządzenia coś w rodzaju Si które zarządzają światami kuzniami i jest tam zbierana każda informacja o wrogach, technologiach, odkryciach itp oraz pełni funkcję produkcji armii, machin, implantów itp sam chaos który jest tam zaczajony nie zdaje sobie sprawę co jest ukryte pod powierzchnią planety, dlatego jest powiedziane że walka toczy się o przetrwanie a potem dodane słowo ludzkości, to wyjaśnia czemu eldarzy zainteresowali sie ludzką technologia którą gardzą w STC jest, są też informacje o nich które pomogły bym im odbudować imperium, a orkom taka maszyna dałaby całkowitą władze Tytany to przytym nic ponieważ maszyna ta jest samowystarczalna, a Skitari pojawią się napewno własnie z powodu że mechanicus zawsze dąży do technologii zwłaszcza starej ludzkiej napewno zobaczymy również inne rasy pozdrawiam raz jeszcze

08.08.2016 18:08
odpowiedz
1 odpowiedź
Cobrasss
113
Senator

Nie tak żle choć chciałbym aby w jakimś DLCków dało się prowadzić do boju armie Squatsów, :D no wiecie takie kosmiczne krasnoludy.

17.08.2016 18:54
odpowiedz
grzyb111
33
Pretorianin

Polecam wszystkim śledzić na bieżąco moda "Apocalypse" do pierwszego "dawn of war" na stronie moddb i drugiego moda "Bloodline" też do tej gry, śmiem przypuszczać iż ten drugi mod gdy zostanie w pełni zangielszczony przebije to co zaoferuje wychodzący na rok następny dow III dodam iż był tworzony przez ruskich fanów a ci grali nawet o warchamerze 40k [https://www.yo@utube.com/u@ser/HorusEmp@eror/videos] [https://www.you@tube.com/chann@el/UC7X7lUaP1g@Vl2JigjPt6eWg/videos] a i zwiastun bloodlina [https://www.y@outube.com/wa@tch?v=UaJBO@HWprgs] standardowo usunąć małpy.

post wyedytowany przez grzyb111 2016-08-17 19:04:55
19.08.2016 13:27
odpowiedz
Psychosocial
63
SlipknoT

Look fuCking GoooOd!

23.08.2016 03:34
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Shadoukira
13
Legionista
5.0

Dla mnie najlepszą częścią jest pierwszy DoW i z tego co widzę to raczej się nie zmieni. W DoW II podobała mi się tylko grafika, efekty, system osłon i elementy RPG. Według mnie budowanie baz, zbieranie surowców, opracowywanie nowych technologi są podstawowymi składnikami dobrego rts'a. Tylko przez budowanie baz nie mam na myśli stawiania 3 budynków na krzyż. W DoW III styl graficzny ujdzie, nie boli mnie on tak bardzo, ale z tego co widziałem i słyszałem to aspekt bazy jest mocno uproszczony, a twórcy skupiają się wyłącznie na walce między wielkimi masami jednostek więc lipa. Dla mnie to mogła by być dobra gra gdyby połączyli najlepsze aspekty I części DoW z najlepszymi aspektami II części.

post wyedytowany przez Shadoukira 2016-08-23 03:34:50
23.08.2016 17:02
odpowiedz
1 odpowiedź
RinzlerPL
16
Legionista

Grzyb111 - ciężko powiedzieć jak to się skończy gdyż cała historia spoczywa w rękach twórców, była tam przepowiednia dla abadona podobna do tej co wspominałeś ale to tylko przepowiednia horus miał podobna a nawet gdyby ludzkość się odrodziła wraz z imperatorem to można dalej stworzyć jeszcze ciekawsza historie nawet o początkach kolonizacji innych galaktyk i wojen z nowymi rasami oraz ulepszeniu starych wtedy uniwersum nie miało by sobie równych :) chociaż autorzy jak będą chcieli to mogą zrobić taki nawrót sytuacji na który by nikt nigdy nie wpadł mam dokładnie taki niby to koncepcyjny przeciek (jeden pewnie z wielu) związany niby to z Dow 4 jeśli by wszystko poszło po ich myśli ale jest to trochę dziwne także wogule nie podpisuje się pod tym i nie mówię że kiedyś wogule się o tym usłyszy mianowicie chodzi w skrócie o to że niby od początku imperator miał córkę.. Która skrycie pilnował a cała historia znana nam w uniwersum W40 k była przez niego przewidziana / zdrada /złoty tron itp mial być to plany na dziesiątki tysiącleci poprostu niby to miało chodzić o to żeby wywabic wszystkich bogów haosu do realnego świata bo 1 są wtedy podatni na zranienia i śmierć a 2 że oni rosną w siłę bez końca spowodowane wojną która nigdy się nie skończyć wręcz karmią się nią, i że niby gdy imperator umrze bogowie mieli by wejść do świata śmiertelnych Z ich wyslannikiem (abadonem) i wtedy miała by się ukazać córka imperatora i raz na Zawsze zniszczyć bogów haosu i wznieść ludzi na wyżyny ewolucji i oświecenia - historia dość ciekawa ale pewnie nie realna ponoć miała wygląda trochę jak ta siostra ze skrzydłami od sióstr bitwy dzierżąc miecz imperatora z wielką poświatą na głowie... równie dobrze może to być wielka bzdura :) jak zrobiłem błędy ortograficzne to sorki na szybkiego pisze nie sprawdzam czasu brak

26.08.2016 23:40
odpowiedz
1 odpowiedź
CichyB
2
Legionista
8.5

Troch komiksowa ta grafika :S

05.11.2016 01:01
odpowiedz
1 odpowiedź
kubzos
4
Legionista
8.0

Mam nadzieję, że grafika nie będzie taka kreskówkowa

16.12.2016 20:01
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
99
Alekde

powinni byli od razu zrobić moba i nikt by się nie czepiał a tak kierunek jak D3 - czyli kolorowo, śmiechowo, dla 3+ BO.

20.12.2016 18:55
odpowiedz
RinzlerPL
16
Legionista

No i chu* będę oglądał swoich skitari jak swinia niebo, co tu siebie w ogóle oszukiwać dadzą 3 frakcje może z łaski potem 4 -haos i tyle, zrobią z tego starcrafta 2 ( też lubię tą gre) i koniec pewnie o czymś takim jak w dow 1 że jest dodatek i nowa frakcja albo frakcje można zapomnieć te czasy sie skończyły a to że w ogóle mogli by dać zupełnie nową frakcje albo kilka to marzenia ściętej głowy, już pewnie nawet nie będzie im sie chciało robić dlc innych frakcji bez kampanii nawet a jak juz to może 1lub 2 przez 2-3 lata i koniec tak coś czuje.. A miało być tak pięknie z powrotem dowa 3 :/ może chociaż gwardie dadzą i dla odmiany np jeszcze tau a nie w kółko ci sami i ci sami

post wyedytowany przez RinzlerPL 2016-12-20 18:56:46
13.01.2017 23:42
odpowiedz
Bobek24.pl
3
Junior
10

Liczę na dobrą produkcję, gram w DoW 2 i dodatki, cieszy powrot orginalnego glosu Gabriela i rasa Chaosu.
Trójka mam nadzieje będzie bliższa 1. i ze fabula kampanii bedzie rozbudowana (2.szybko sie konczy).

PS- Nie Gabriel Angelo, tylko Angelos... i nie faarser Macha tylko prorok, a właściwie prorokinii Macha z Biel Tan... i nie watażka a Herszt orków. Może się czepiam, ale trochę jest takich artykułów na [ link zabroniony ] , gdzie widać, że są pisane przez kogoś, kto nie zna uniwersum gry lub pisze na szybko.

09.02.2017 11:39
-1
odpowiedz
Psychosocial
63
SlipknoT

Oczywiście, tradycyjnie jebane ścierwa musiały przerzucić premierę o kolejne 2 miesiące!

03.03.2017 14:56
odpowiedz
Bezduszny
2
Junior

siema. Dostałem klucz do bety, niestety gram się nie otwiera.
"Brakujacy plik wykonywalny". Sprawdzalem zgodnosc, reinstalowalem gre, steama, res kompa. niestety nic nie pomaga, ktos wie jak pomoc ? Elo pozdro

06.03.2017 17:11
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Yanek1982
24
Legionista

Premiera 27.04.2017! Oficjalne info!

06.03.2017 19:39
odpowiedz
SpecShadow
43
wiZARD of OZ

Jest na Steamie.
€59,99 za 3 rasy? Postoję. Podobno mają dojść Nekroni. Może wtedy będzie taniej...

10.03.2017 22:01
odpowiedz
grzyb111
33
Pretorianin

Ktoś pisze o Skitari inny o Chaosie a jeszcze inny o Nekronanach plotki i marzenia żadne z tych a przynajmniej w najbliższym czasie. Ale ale na ruskich portalach są ciekawe przecieki IRy dostaną wreszcie prawilną tarczę, istnieje szansa na dojście Gwardii Imperialnej jako DLC, jako że tej jednostki podstawowe pojawią się w kampanii. Smutne info to te że ciężcy Marins to nadal baletnice a Eldarzy zamiast pul maskujących jakie powinni posiadać w większości posiadają pola ochronne oryginalnie należące do Imperium (Czyżby problem z balansem.). Mapy są wreszcie tak duże a także i większe jak w jedynce oraz tak szczegółowe jak w dwójce. Skala ma zachwycać. Do wad znowu dużo zapożyczeń z gier moba nie bolące to te jak np; trawa po wejściu w którą dostajesz efekt kamuflażu puki nie zaatakujesz, a jeden z minusów to umiejętności i model rozgrywki który mimo wszystko że posiada spuściznę starych strategii (DOWów) to wyraźnie jedzie mobą gdzie armia służy jako mięso armatnie a 3 do 2 jednostek specjalnych jako tacy OP bohaterowie ala moba. Graficznie zaszły pewne poprawy nie jest aż tak kolorowo choć nadal to nie to ale jest to już do przyjęcia.

spoiler start

TRAILER_usunąć_@; https://www.you@tube.com/watch?v=q0XnU0xaqsY

spoiler stop

post wyedytowany przez grzyb111 2017-03-10 22:03:08
11.03.2017 16:00
odpowiedz
1 odpowiedź
RinzlerPL
16
Legionista

Zgadzam się, ale minus to mało powiedziane według mnie jest to najgorsza opcja robić wielkie armie i dawać potem kilka op jednostek, jak w tych japońskich grach dla mnie bez sens chyba że jest to super zbalansowane ale znam tylko jedną taką gre - rise and Fall ciwilization at war - osobiście polecam grafika nie powala ale takto świetna zabawa w kilka osób to już nie będzie ten sam DOW 1 a i nawet 2
ps. skoro SM od tak padają i nic nie robią prawie to co będzie z IG jak dadzą? W dodatku widzę już z tymi grami to zaczyna sie całkowicie dno sprzedaży, 3 frakcje?? Nawet już tego haosu nie chciało im się dac, ręce opadają

11.03.2017 17:50
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Gh_H4h
6
Chorąży

W grze od samego początku powinny być wszystkie rasy jakie kiedykolwiek pojawiły się w cyklu DOW. Do tego powinny być dobrze zbalansowane.

18.03.2017 04:06
1
odpowiedz
multigry
78
Konsul

Taki napalony bylem na te gierke jeszcze z pol roku temu (chyba nie tylko ja) a tu sie okazuje ze to bedzie jakis SCAM. Strasznie gownianie wygladaja te gameplaye z bety, a dotychczas pokazne misje kampanii nie zachwycaja roznorodnoscia zadan i ciekawoscia (cos w stylu zniszcz x baze, przejmij dany punkt itp.) No nic, zostalo czekac nam na DoW4 o ile kiedykolwiek sie ukaze po pewnej klesce finansowej tej czesci :(

16.04.2017 18:59
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
Mnemoniczny Johnny
0
Junior

Gra mi się nie totalnie nie podoba. Trailer (pomimo przedstawienia chudych Kosmicznych Marines - ot, szczegół) był dobry, mroczny, warhammerowy. Wojna, mrok, wojna, nie ma nadziei, wojna, potężni wrogowie, śmierć, ciała sypiące się z niebios itd.

Sam Dawn of War 3 jest po prostu żałosny. Nie zrozumcie mnie źle - gra jest dobra (no... średnia), ale nie jako strategia osadzona w realiach Warhammera 40 000. Totalnie nie tego się spodziewałem. Uważałem że skoro w Dawn of War 2 system osłon (pomimo nagonki na za małą skalę walki) się sprawdził i został ciepło przyjęty przez znaczną większość fanów i nowych graczy tejże serii, to pójdą tą drogą. Nie poszli, woleli poeksperymentować z nowym systemem na myśl przywodzącym dosłownie League of Legends. Bardzo nie podoba mi się:

1) Grafika. Sama nie jest aż taka zła (z początku wyglądało to gorzej, teraz jest OK), modele wyglądają ładnie, ale dobrane barwy, wszechobecnie świecące się jakieś rozbłyski, kolorowe wybuchy, wielobarwne efekty są po prostu głupie. Totalnie ujmują ten ciężki, charakterystyczny dla Warhammera 40k klimat, mrok. Tego tu nie widzę. Bardziej kojarzy mi się to z o wiele lżejszym klimatycznie Starcraftem. Nawet w wypowiedzi pracownik przyznał że gra straciła na mrocznym klimacie, ale... dodali więcej krwi! CO TO ZA ROZWIĄZANIE DO JASNEJ CIASNEJ?! Sposób poruszania jednostek również umniejsza klimat, ale o tym później.

2) System osłon i "obrażeń". Co by tu nie mówić system osłon jest po prostu beznadziejny. Albo inaczej: raczej praktycznie go nie ma. Nie będę jakimś uszczypliwym fanem i nie uczepię się tego że takich bąbelków w WH40k po prostu nie ma, w końcu uniwersum jest obszerne... ale po prostu są bez sensu. Ot, wprowadzasz armię na chwilę w swego rodzaju bańkę, dzięki czemu może przetrwać. Strategia przeciwnika staje się klarowna: tam nie idziemy, bo się skryje w bańce. Nie mam oddziału, który by zrobił coś w bańce, to nie idę. Nie ma np. krycia jednostek za obiektami (uwzględniając ich rozmiar jak to było w 2), kreowania na szybko osłon (drop pod, murek, pole siłowe itd), przez co gra jest prostą naparzanką w której tylko trzeba ewentualnie wysłać 1 może 2 oddziały pod bańkę, żeby nie obrywały. Odrzucenie konwencji osłon DoWa 2 nie powinno mieć miejsca, bo rozgrywka stała się jeszcze prostsza niż w DoWie 1 przez nieuszkadzanie własnych jednostek. Ot możemy walić w armię przeciwnika czymkolwiek i ile wlezie, nie zważając na nic, nawet na własne oddziały.

3) Jednostki. Jeśli ktoś uważa że jednostek w DoWie 3 wraz ze zwiększeniem skali przybędzie, to się myli. Oh... przecież jest ich więcej, co ja piszę? TYLKO ŻE TYCH SAMYCH. Różnią się jedynie uzbrojeniem. W DoWie 2 były to jedne i te same jednostki, a uzbrojenie im dobieraliśmy. W DoWie 3 po prostu w ten sposób sztucznie pomnożyli armię "ma inną broń? No to inna jednostka! I mamy więcej!". W 2 jedynie z działem plazmowym tak zrobili bodajże. Pomijającą kwestią jest fakt że np. Imperialni Rycerze nie mają osłon, z których w uniwersum słyną, inne jednostki je mają a mieć nie powinny itd. - to po prostu kwestia bycia fanem i można to bez problemu przeboleć.

4)Budynki. "Co? Będą budynki w DoWie 3 jak w 1?! Fantastycznie!" Nie. Budynki budujesz jak w Polsce: nie wszędzie możesz, a to że masz teren nie znaczy że możesz tam postawić. Wieżyczki stawiasz tylko w odpowiednim miejscu itd. Mam wrażenie że ta opcja była dodana tylko po to żeby przyciągnąć fanów w stylu "tęskniliście? To macie", a w rzeczywistości to obietnica w stylu No Man Sky.

5)Charakter jednostek. Nie wiem jak to nazwać... jednostki poruszają się jak w jakiejś mandze, czy anime (bez urazy, sam czasem oglądam :]). GORGUTZ MACHA RĘKĄ I ODBIJA POCISKI ŁOOO! JAKI BADASS. To wygląda głupio i bajkowo. Gabriel Angelos skacze 5 m w górę w prawie najcięższym pancerzu w uniwersum, podrzuca jeszcze młot i upada z wdziękiem baletnicy ważącej 3 tony... JAKI BADASS! Właśnie nie. I to również wygląda głupio, sprawia że zastanawiam sie czy to faktycznie w realiach 40k, ujmuje drastycznie klimatowi. Straszne i takie dziecinne. Rozumiem, rozumiem. Komuś może to nie przeszkadzać, ale dla mnie klimat w grze jest bardzo ważny. Chcę widzieć batalię mrocznej i odległej przyszłości, a nie starcia superbohaterów z anime.

6) Balans. I nie chodzi o balans między rasami, a w naszej własnej armii. Jednostki typu dowódza, elite i super jednostka są po prostu ponad wszystko. Po co mi armia marines, jak mam Gabriela Angelosa? Po co mi taktyka, skoro zawsze będę wysyłał Gabriela/Machę/Gorgutza itd na przód, w końcu mają więcej hp niż 10 oddziałów razem wziętych. Bańki? Niech se siedzą, nie wyslę tam oddziałów, ale Angelos i tak ich rozwali. Grając ma się wrażenie że NIKT nie wysyła jednostek bez bohatera. Jedynie na początku... ale tylko na początku. Potem i tak zawsze musi sie pojawić, bo sama armia NIE DA RADY. Zawsze na przodzie. Zawsze likwiduje wszystko wokół siebie. To on jest armią, nie reszta jednostek. Po co mi one? 3 bohaterów wszystko załatwi. Już nie wspominam o tym że nie zadajemy obrażeń nawet minimalnych własnej armii... Umniejszyli tak rolę zwykłych jednostek i uprościli tak system że przypomina to grę w stylu MOBA i to nie jest żaden żart.

7) Brak sync killi. Sprawiają DLA MNIE że bitwa jest taką pustą naparzanką. Oczywiście niektórzy uważają że były lekko oszukane, bo czyniąc specjalną animacje zabijania jednostka nie otrzymywała obrażeń. I ja to rozumiem i traktuję brak sync killi jako taki opcjonalny minus. Bez problemu to przeboleję.

8) Rasy. Tylko Orkowie trzymają fason - są wręcz fantastyczni (poza dowódcą...). Nie podoba mi sie dobór i brak podstawowych jednostek jak np. Rihno, ale kto wie? Może dodadzą w DLC... no i fakt że za 180 zł dostaję tylko 3 rasy.

GRY-Online. Mam nadzieję że tuż przed wydaniem tej gry to przeczytacie. Albo jak będziecie ogrywali DoWa 3. Jak ktoś mi powie że gra jest "fantastyczna" albo "bardzo dobra!" 'Dałbym 8/10!" to....ehhh mnie zawiodła w całej linii, poza orkami i modelami jest beznadziejna. Jako fan Dawn of War i Warhammera 40k dałbym jej 2.5/10. Jako fan Dawn of War dałbym jej 3/10. Jako gracz patrząc na grę z pełną surowością i nie zwracając uwagi na poprzednie części, nie patrząc na klimat i uniwersum dałbym jej 5, może 6/10. Na więcej nie zasługuje... wiem, skala liczebna nie jest dobra, ale to obrazowo.

REASUMUJĄC. Gra jest dobra, ale jest słabą strategią. A jeszcze słabszą strategią z serii Dawn of War. Wręcz żałosną: zupełnie nie trzyma klimatu, wprowadza dziwne konwencje i nie wyciąga fajnych rzeczy z poprzednich odsłon i zbyt mocno stawia na bohaterów, a do tego jest słabym eksperymentem by wbić się w e-sport.
JEŚLI jesteś graczem, który grał w gry pokroju DOTA czy LoL i chciałbyś wbić się jakoś w tę serię, albo przestawić na strategie RTS bo nigdy w nie nie grałeś to bez obaw! Gra ci się spodoba i nie ma tu krzty sarkazmu.
JEŚLI jesteś fanem Warhammera 40 000, albo grałeś w któregoś Dawn of War'a to UNIKAJ JAK OGNIA I NIE DOTYKAJ BO CI RĘKA USCHNIE! Gra jest wówczas nie warta 180zł. Jest czystą abominacją, ten ich "eksperyment" jest typowym eksperymentem w Sci-Fi, który okazał się katastrofalny i zrodził monstrum, czyli DoW 3. Gra jest w fazie Beta, więc wiele się już nie zmieni.

Niech Imperator ma was w opiece. Amen.

18.04.2017 18:03
odpowiedz
Paindemonium
27
Chorąży

Miałem kupić w premiere, lub przed, nawet wersje kolekcjonerską. Zobaczyłem cenę za wersję standardową i poziom OKROJENIA tej gry, to odpuściłem. A jestem mega fanem tej serii. Wracam do Vermintide, tam jest klimat.

21.04.2017 07:31
odpowiedz
Kacprelop1
8
Legionista

Zarejestrowałem się do bety 12 kwietnia i do dziś nie otrzymałem żadnego emaila, wie ktoś o co do jasnej cholery chodzi?

23.04.2017 12:10
2
odpowiedz
AciDrinker
15
Legionista

Mimo, że jestem ogromnym fanem uniwersum ... a może właśnie dlatego ..... to nie sięgnę po najnowszą odsłonę DOW. Open beta tylko mnie w tym utwierdziła. Plastikowa grafika, zatracenie znaczenia pojedynczych oddziałów (teraz tylko liczą się jednostki pokroju Gabriela Angelosa i dłuugo dłuugo nic), bańki obronne, obszary niewidzialności, jeden punkt do obu rodzajów surowców. Wszystko to takie jakieś miałkie jest i dziecinne. Próbowali stanąć rozkrokiem między DOW1 i 2, starali się dogonić obecnie modne trendy i przy tym wszystkim im te nogi za bardzo się rozjechały, i zamiast stać stabilnie z własną, silną pozycją, to plasnęli o glebę z zatraconą tożsamością gry, która mam wrażenie, że sama nie wie już do czego się upodobnić. Jak narazie rysuje mi się obraz najsłabszej odsłony z całej serii. Cóż, gramy dalej w Dawn of War 1 wraz z modem Ultimate Apocalypse albo Titanium Wars.

23.04.2017 17:37
odpowiedz
A.l.e.X
99
Alekde

Jedno jest pewne MP nie będzie dla każdego tutaj praktycznie liczy się jak najszybsze zajęcie głównego węzła i potem spam w ilości hurtowej, a następnie czekamy na nabicie pkt aby wezwać titana. Może i jest to fajne na początku potem jakby brakuje czegoś innego niż dążenie do powielenia znanego schematu. Niby każdy RTS ma podobnie ale tutaj nie czuje się niczego więcej niż presji czasu aby spamować jak najwięcej i jak najszybciej. W SP nie grałem więc gry nie oceniam, ale MP znudziło mnie b. szybko.

26.04.2017 11:45
odpowiedz
MiniWm
158
PeaceMaker

Pogadamy za 2 dodatki :)

28.04.2017 06:49
odpowiedz
RinzlerPL
16
Legionista

Witam niech mi ktoś teraz po premierze powie czy " warhammer 40 k NEXUS " to przyjemna gierka bo nie ukrywając lubie sobie czasami pograć w mobe także z połączeniem warhammera może być to dobra gra także jak ktoś łaskaw niech powie jak wygląda ta gra patrząc tylko i wyłącznie na nią, oraz może ktoś pamieta był wydany taki warhammer 40k w ktorym graliśmy podobnie jak w diablo który dział się w mieście na arenie mrocznych Eldarow było tam kilka ras z tego co kojarzę ps. Wiecie może kiedy wyjdzie DOW 3? Chyba że jakimś cudem "NEXUSA" uda sie na niego przerobić albo chociaż upodobnić. bo kur*a nie mogę tego pojąć jak robi się kilka gier a potem chce się wydać jedną flagowa to chyba każdy normalny spróbuję wyciągnąć wszystko co najlepsze z poprzednich ( wielkie bitwy, zbalansowane jednostki, mroczny klimar, osłony, budynki, bazy, ulepszanie jednostek itp) zamiast tego oni chyba zrobili całkowicie na odwrót jeszcze by było ok jak by nazwali tą gre inaczej i powiedzieli że właśnie chcą taką gre wydać w świecie warhammer zbliżonym do dowa... A później mogli by dać dowa 3 "prawdziwego " ps znów mam chociaż nadzieję że " nexusa " wypełni masa ras i nowych armi..

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze